Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford C-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 08-08-2012, 08:21   #1
betap
ford::average
 
Zarejestrowany: 03-05-2007
Model: C-max
Silnik: 2.0 140ps
Rocznik: 2012
Postów: 90
Domyślnie Wymiana paska wieloklinowego

Witam,
jak się zabrać do wymiany paska wieloklinowego w focus c-max 2.0 136KM ?
Jaki rozmiar klucza jest do napinacza paska wielklinowego?

betap jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-08-2012, 21:11   #2
malypkmm
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-03-2011
Skąd: Wrocław
Model: Focus C max, Focus mk3
Silnik: 1.8 Duratec 120KM + LPG , TDCI
Rocznik: 2004 , 2014
Postów: 12
Domyślnie Odp: Wymiana paska wieloklinowego

Mi były potrzebne;
15 oczkowa do rolki napinacza
torx 30 do odkręcenia osłony pod silnikiem
13 na grzechotkę aby dokręcić sprężarkę od klimy (bo jest tam pasek ten mały typu Elast i nie ma napinacza)
Powodzenia
malypkmm jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-08-2012, 21:04   #3
konrad_b
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 06-11-2009
Skąd: Krk
Model: C-max
Silnik: 1.8 120KM by LPG BRC SQ24
Rocznik: 2004
Postów: 379
Domyślnie Odp: Wymiana paska wieloklinowego

Cytat:
Napisał malypkmm Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mi były potrzebne;
15 oczkowa do rolki napinacza
torx 30 do odkręcenia osłony pod silnikiem
13 na grzechotkę aby dokręcić sprężarkę od klimy (bo jest tam pasek ten mały typu Elast i nie ma napinacza)
Powodzenia
a po co ruszałeś sprężarkę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
u siebie wymieniałem oba paski i ten od klimy po prostu się ucina i specjalną blaszką nakłada nowy
duży pasek założyłem naciskając napinacz
__________________
konrad_b jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-08-2012, 14:06   #4
malypkmm
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-03-2011
Skąd: Wrocław
Model: Focus C max, Focus mk3
Silnik: 1.8 Duratec 120KM + LPG , TDCI
Rocznik: 2004 , 2014
Postów: 12
Domyślnie Odp: Wymiana paska wieloklinowego

Cytat:
Napisał konrad_b Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a po co ruszałeś sprężarkę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
u siebie wymieniałem oba paski i ten od klimy po prostu się ucina i specjalną blaszką nakłada nowy
duży pasek założyłem naciskając napinacz
Nie miałem blaszki do nowego paska Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Odkręciłem tylko śruby mocujące aby zluzować pasek.
W końcu "polak potrafi" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
malypkmm jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-10-2012, 10:37   #5
gargamel2005
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 11-03-2012
Skąd: Gubin
Model: ford c max
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 1
Domyślnie Odp: Wymiana paska wieloklinowego

Witam.
Wymieniałem wczoraj pasek w mojim c-max 1.8 tdci z 2009r.
Wymiana jest bardzo prosta, wystarczy wkręcić śrukkę 8 w podstawę napinacza i cały cofa cię co pozwala na ściągnięcie starego paska i nałożenie nowego po czym wykręcamy śrubkę i pasek wieloklinowy wymieniony w 20 minut.Ja wykręciłem śrubkę z podstawy napinacza,klucz 10 i nic więcej nie potrzeba.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg P1010139.JPG (45.5 KB, 344 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg P1010141.JPG (39.0 KB, 276 wyświetleń)
gargamel2005 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-10-2012, 18:06   #6
leszek0254
ford::average
 
Avatar leszek0254
 
Zarejestrowany: 01-10-2011
Skąd: Koln
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 Hybrid
Rocznik: 2018
Postów: 78
Domyślnie Odp: Wymiana paska wieloklinowego

miejsce na srube w napinaczu jest w 1.8 a 2.0 niestety nie, najlepiej odkrecic napinacz i w imadle go tak przekrecic aby mozna bylo zablokowac w otworach do tego przeznaczonych, bez odkrecenia napinacza tez mozna ale troszke to meczace jendak z uwagi na mocna sprezyne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. calosc trwa gora 15 minut
leszek0254 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:18.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.