|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-08-2012, 08:21 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-05-2007
Model: C-max
Silnik: 2.0 140ps
Rocznik: 2012
Postów: 90
|
Wymiana paska wieloklinowego
Witam,
jak się zabrać do wymiany paska wieloklinowego w focus c-max 2.0 136KM ? Jaki rozmiar klucza jest do napinacza paska wielklinowego? |
15-08-2012, 21:11 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-03-2011
Skąd: Wrocław
Model: Focus C max, Focus mk3
Silnik: 1.8 Duratec 120KM + LPG , TDCI
Rocznik: 2004 , 2014
Postów: 12
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Mi były potrzebne;
15 oczkowa do rolki napinacza torx 30 do odkręcenia osłony pod silnikiem 13 na grzechotkę aby dokręcić sprężarkę od klimy (bo jest tam pasek ten mały typu Elast i nie ma napinacza) Powodzenia |
17-08-2012, 21:04 | #3 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 06-11-2009
Skąd: Krk
Model: C-max
Silnik: 1.8 120KM by LPG BRC SQ24
Rocznik: 2004
Postów: 379
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Cytat:
u siebie wymieniałem oba paski i ten od klimy po prostu się ucina i specjalną blaszką nakłada nowy duży pasek założyłem naciskając napinacz
__________________
|
|
18-08-2012, 14:06 | #4 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-03-2011
Skąd: Wrocław
Model: Focus C max, Focus mk3
Silnik: 1.8 Duratec 120KM + LPG , TDCI
Rocznik: 2004 , 2014
Postów: 12
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Cytat:
Odkręciłem tylko śruby mocujące aby zluzować pasek. W końcu "polak potrafi" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
02-10-2012, 10:37 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 11-03-2012
Skąd: Gubin
Model: ford c max
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 1
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Witam.
Wymieniałem wczoraj pasek w mojim c-max 1.8 tdci z 2009r. Wymiana jest bardzo prosta, wystarczy wkręcić śrukkę 8 w podstawę napinacza i cały cofa cię co pozwala na ściągnięcie starego paska i nałożenie nowego po czym wykręcamy śrubkę i pasek wieloklinowy wymieniony w 20 minut.Ja wykręciłem śrubkę z podstawy napinacza,klucz 10 i nic więcej nie potrzeba. |
02-10-2012, 18:06 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-10-2011
Skąd: Koln
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 Hybrid
Rocznik: 2018
Postów: 78
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
miejsce na srube w napinaczu jest w 1.8 a 2.0 niestety nie, najlepiej odkrecic napinacz i w imadle go tak przekrecic aby mozna bylo zablokowac w otworach do tego przeznaczonych, bez odkrecenia napinacza tez mozna ale troszke to meczace jendak z uwagi na mocna sprezyne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. calosc trwa gora 15 minut
|