|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-05-2016, 19:24 | #31 |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
|
12-05-2016, 19:25 | #32 |
ford::specialist
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 06-09-2010
Skąd: Wrocław
Model: Hyundai i20
Silnik: 1.25 16V
Rocznik: 2016
Postów: 942
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Może to banalne, ale sprawdź jeszcze a najlepiej wymień na nowe wężyki z podciśnienia do VNT oraz z VNT do gruszki.
Mimo, że wyglądają na dobre, wymień na nowe. Kosztuje to grosze - z metra cięte, a będziesz miał pewność, że z nimi jest wszystko ok.
__________________
Był Orion 1.8D 91', Mondeo 1.8 16V LPG 97' i Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 01'. |
12-05-2016, 19:26 | #33 | |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
Ostatnio edytowane przez krzys1968 ; 12-05-2016 o 19:30 |
|
12-05-2016, 19:27 | #34 |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Tez tak myślę.
Mamy gdzieś problem z : 1. EGR-em 2. turbo 3. pierburgiem 4. vacum 5. szczelnością 6. Intercooler U mnie 1 - opada (nowy EGR, ma 30kkm przebiegu), 2 - sprawdzone, zrobione, część nawet profilaktycznie, 3 - zobaczymy jutro po podmianie, 4 - ??? tu nic nie robiłem, nie sprawdziłem jeszcze, 5 - wszystko szczelne, 6 - sprawdzone, drożny, cały.
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm |
12-05-2016, 19:28 | #35 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-05-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2 kombi Ghia
Silnik: 1,6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 69
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Musisz chyba upublicznić film, przynajmniej u mnie jest taki komunikat.
|
12-05-2016, 19:28 | #36 | |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
Opublikuj proszę.
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm |
|
12-05-2016, 19:35 | #37 | |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
Bump: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] teraz sorry pierwszy raz to robie |
|
12-05-2016, 19:43 | #38 | |
ford::specialist
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Cytat:
Obejrzałem, u Ciebie to działa. Jedyne co można zaobserwować to też jak u nas późno odskakuje po zgaszeniu silnika. W pugu o razu a u nas po kilku/kilkunastu sekundach. Może to być związane z sterowaniem napięciowym zaworu alr to tylko teoria i do tego teraz mało ważna. Przy przegazówce u mnie, sztanga owszem porusza się ale tak samo wolno jak przy gaszeniu / opalaniu. U Ciebie to ona się rusza ....
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm |
|
12-05-2016, 19:47 | #39 |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Moze wolniej schodzi cisnienie u nas , ale kumpel ma 407 z tym samym silnikiem i jak sie nie myle to u niego tak samo wolno wychodzi po zgaszeniu . No i umnie nie ma tego bzyczenia jak sztanga idzie do gory
Ostatnio edytowane przez krzys1968 ; 12-05-2016 o 19:52 |
12-05-2016, 19:50 | #40 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-05-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2 kombi Ghia
Silnik: 1,6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 69
|
Odp: Poprawna praca sztangi turbo - próba oceny jej działania
Prawdę mówiąc, niestety nie dostrzegam różnic z tym co u mnie: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Chyba, że macie bardziej wyczulony słuch co się dzieje w jakim momencie. Niby podczas dodawaniu gazu trzpień się lekko wysuwa ku górze aby przy puszczaniu zdecydowanie pójść w górę i opaść. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
|
|