Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Sierra
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 26-04-2010, 11:59   #1
piecia623
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 03-01-2010
Model: sierra
Silnik: 2.3d
Rocznik: 89-91
Postów: 4
Domyślnie Wysoka temperatura silnika

Witam. Mam problem taki że po wymianie termostatu i płynu chłodniczego moja niunia zaczeła mieć wysoka temp.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i czasami wychodzi po za skale. Co to moze być??? Jest to silnik 2.3D. Prosze was o pomoc.

piecia623 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-04-2010, 06:54   #2
Mitaro
ford::advanced
 
Avatar Mitaro
 
Zarejestrowany: 11-08-2007
Skąd: Kielce
Model: Sierra
Silnik: 2.0 DOHC
Rocznik: 1990
Postów: 234
Domyślnie Odp: Wysoka temperatura silnika

Chyba się układ chłodzenia nie odpowietrzył. Jak pochodzi i się zagrzeje to po włączeniu ogrzewania leci ciepłko? Bo jak nie, to znaczy że w układzie chłodzenia jeszcze jest powietrze i będzie rosnąć tak temperatura (szybko wzrasta i maleje).
Mitaro jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-04-2010, 07:19   #3
piecia623
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 03-01-2010
Model: sierra
Silnik: 2.3d
Rocznik: 89-91
Postów: 4
Domyślnie Odp: Wysoka temperatura silnika

Grzeje i to bardzo dobrze. Na okraglo trzyma wysoka temperature a po w depnieciu gazu temeratura zaczyna dramatycznie wzrastac. Myslalem ze o czujnik temp. ale wydaje sie dobry
piecia623 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-04-2010, 19:03   #4
Mitaro
ford::advanced
 
Avatar Mitaro
 
Zarejestrowany: 11-08-2007
Skąd: Kielce
Model: Sierra
Silnik: 2.0 DOHC
Rocznik: 1990
Postów: 234
Domyślnie Odp: Wysoka temperatura silnika

No to ja obstawiam pompę wody. Nie znam tego silnika dobrze i nie wiem gdzie ta pompa jest. Jak napędzana z paska klinowego no to zero szału, tylko trza zdjąć pasek i pokręcić kołem pompy. Jak ma duży luz i czuć w rękach że się zaciera to wiadomo co trza zrobić. Jak pompa napędzana z paska rozrządu no to więcej roboty. Ale dobry meches wziął by stetoskop i najpierw osłuchał okolice umiejscowienia pompy i jak ma doświadczenie, to wyczai czy trza robić czy nie.
Czujnik od temp. to albo działa albo nie działa. A skoro wskazuje i to różne stany temp w zależności od pracy silnika, to na pewno jest sprawny.
Ja wiem tylko że ten ropniak strasznie głośno chodzi bo taka jest jego natura i możliwe że nie słychać jak ta pompa już umiera i skrzeczy. Czajba się już ukręciła wirnika i nie pompuje wody.
Sprawdzić pompę, jak nie to, no to będziemy myśleć dalej.
Tylko bez szaleństw i rozbierania pół silnika, stetoskopem jak u lekarza da się wysłuchać, czy rzegocze ta pompa czy jest sprawna i nie wolno psuć.
Mitaro jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-04-2010, 10:52   #5
pablopikotto
ford::average
 
Zarejestrowany: 04-12-2009
Skąd: gdynia
Model: sierra
Silnik: 1.8 td
Rocznik: 92
Postów: 63
Domyślnie Odp: Wysoka temperatura silnika

zgadzam sie z mitaro ze jest to pompa wody najlepiej ja wyciagnac i sprawdzic ewentualnie jeszcze sprawdzic pasek kolejna rzecz to przedmuchac uklad chlodzenia niestety duzo pracy ale mozliwe ze gdzies jakis farfocel zatkal

przypomnialo mi sie ze najlatwiej to sprawdzic pompe gdy masz wlaczony silnik zobacz czy do zbiorniczka wyrownawczego wlewa sie woda pod cisnieniem
pablopikotto jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2010, 19:11   #6
Oktawian89
ford::average
 
Avatar Oktawian89
 
Zarejestrowany: 29-04-2007
Skąd: Zielona Góra
Model: Giant,, Vectra B
Silnik: 2 pedały i 27 biegów :D
Rocznik: 99
Postów: 118
Domyślnie Odp: Wysoka temperatura silnika

I pamiętaj nie wiem jak silniki diesla ale benzynowe bloki silnika strasznie nie lubią temperatury wysokiej i potrafią pęknąć ...
__________________
Regulamin $23
Oktawian89 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2010, 19:30   #7
PaBlLoO90
ford::advanced
 
Avatar PaBlLoO90
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 09-10-2009
Skąd: Gdynia
Model: MONDEO MK4 GHIA
Silnik: 1,8 TDCI 125 PS
Rocznik: 2009
Postów: 481
Domyślnie Odp: Wysoka temperatura silnika

Cytat:
Napisał Oktawian89 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
I pamiętaj nie wiem jak silniki diesla ale benzynowe bloki silnika strasznie nie lubią temperatury wysokiej i potrafią pęknąć ...
W dieslu jest na odwrót, im wyższa temperatura tym lepsze spalanie.
Należy pamiętać jednak aby nie była zbyt wysoka( nie zagotować go) , bo łatwo wtedy przegrzać silnik .
PaBlLoO90 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-05-2010, 18:45   #8
Simson
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 02-11-2007
Skąd: W-wa
Model: MK7 Escort kombi GHiA
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1995
Postów: 261
Domyślnie Odp: Wysoka temperatura silnika

napisałeś że wymieniłeś termostat a może po prostu on się nie otwiera, sprawdź czy po rozgrzaniu się silnika chłodnica robi się ciepła jeżeli tak to ok a jeżeli nie to termostat jest do kitu
Simson jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:27.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.