|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-06-2009, 18:11 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 09-08-2008
Model: Pug407
Silnik: 2.0
Rocznik: 2006
Postów: 158
|
TDDI ciężko odpala, jak silnik jest rozgrzany
Jak w temacie. Trochę gadałem o tym tu:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ale nikt nic oczywiście nie wie. Ktoś miał podobny problem i go rozwiązał, albo wie, co może być przyczyną? Wymieniłem pompę paliwa- i nic. Komputer już błędów nie pokazuje. Jak jest zimny pali na dotyk. Dodam, że zaczęło mi się tak robić po wymianie alternatora, ale to są dwie różne bajki przecież...
__________________
http://img339.imageshack.us/img339/7...deocopyzn5.jpg Jazda motocyklem to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu. |
03-01-2012, 12:05 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 18-10-2011
Skąd: Olsztynek
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115KM
Rocznik: 2000
Postów: 8
|
Ciężko odpala, nierówna praca, falujące obroty.
Witam.
No więc od początku. Samochód(TDDI) kupiłem jakieś 3 miesiące temu, wszystko było posprawdzane, jeździł ładnie.. Ale... Gdy go kupiłem, temperatura była w granicy 7 stopni. Rano jak odpalałem lekko falowały obroty i puszczał białego dymka. Teraz jak po nocy temperatura spada poniżej zera, to ciężko go uruchomić(czyt. za 2-5 razem)gdy już się odpali występuje nierówna praca silnika, falujące obroty i dymienie na biało. Gdy się rozgrzeje wszystkie te objawy niknął. Świece były sprawdzane, są w porządku, wtryski sprawdzone- też dobre. No i teraz pytanie do was. Co teraz sprawdzać? bo już naprawdę nie wiem. Zanim pojadę do serwisu diesla chciałbym wiedzieć co może być jeszcze nie tak. Pompa? kąt ustawienia zapłonu? zapowietrzony układ paliwowy? Nie mam już siły na ten samochód... Liczę na jakąś pomoc, pozdro Ostatnio edytowane przez Sztendi ; 03-01-2012 o 12:09 |
03-01-2012, 12:33 | #3 | |
ford::average
Zarejestrowany: 08-10-2010
Skąd: Tarnów
Model: Mondeo MK3 Ghia
Silnik: 2.0 TDDi 115KM
Rocznik: 2001
Postów: 112
|
Odp: Ciężko odpala, nierówna praca, falujące obroty.
Cytat:
Druga sprawa to taka ze swiece moga byc w porzadku, ale cos jeszcze je musi wlaczyc? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. moze instalacje masz zepsuta lub najprostrza sprawa czyli bezpiecznik 60A nr 8 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja mialem takie same objawy i okazalo sie ze bezpiecznik mi sie spalil Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. on jest od swiec zarowych, przekaznika pompy wtryskiwacza i wentylatorow chlodzacych. Ostatnio edytowane przez djmatheo ; 03-01-2012 o 12:47 |
|
27-06-2012, 18:06 | #4 |
ford::amateur
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-12-2011
Skąd: Starogard Gdański
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
Problem z odpalaniem Tdci Mk3
Witam! Od niedawna borykam sie z problem przy odpalaniu mojego mondeo. Bywa ze odpala od razu, a czasem dopiero po kilku probach, w szczegolnosci na zimnym silniku, lecz zdarzylo sie ze na cieplym takze nie chcial odpalic dopiero za 6 moze 8 proba. Pojechalem do mechanika i stwierdzil iz najprawdopodobniej problem tkwi w sterowniku pompy wtryskowej. Lecz z tego co mi wiadomo uszkodzony steronik objawia sie tez brakiem mocy podczas jazdy oraz kopceniem , a owe czynniki nie wystepuha. Dodam takze iz dosc dlogo bylo jezdzone z uszkodzonym wezem od intercoolera i wlasnie po kilku dniach od jego wymiany pohawil sie problm z odpalaniem. Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi.
|
27-06-2012, 19:23 | #5 |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-01-2009
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM Titanium S
Rocznik: 2011
Postów: 652
|
Odp: Problem z odpalaniem Tdci Mk3
Kolego zmień mechanika...powinien najpierw podpiąć się pod kompa i odczytać błędy a wtedy może mówić co może być tego przyczyną, tak samo koledzy też za wile nie powiedzą bez tych kodów błędów można strzelać w nieskończoność
|
27-06-2012, 19:42 | #6 |
ford::amateur
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-12-2011
Skąd: Starogard Gdański
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
Odp: Problem z odpalaniem Tdci Mk3
Czyli przyczyny nalezy szukac od strony elektronicznej poprzez podouecie pod kompa i odczytanie kodu bledu... OK tak zrobie i zobaczymy co sie pokaze...
|
27-06-2012, 19:47 | #7 |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-01-2009
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM Titanium S
Rocznik: 2011
Postów: 652
|
Odp: Problem z odpalaniem Tdci Mk3
koby błędów mogą naprowadzić na usterkę jeśli jest kumaty mechanik i ma o tym pojęcie, żebyś nie trafił na kogoś kto odczyta błędy a będzie i tak szukał na ślepo usterki
|