|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-11-2008, 20:18 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-01-2007
Skąd: UK
Postów: 18
|
mk III zawieszanie sie na 2000 obrotow i nierowna praca
Witam wszystkich. :fcp1 Jakis tydzien temu mialem problem z autem :fcp20 .Objawialo sie to nastepujaco.Na wolnych obrotach silnik pracowal bardzo nierowno jakby zasysal lewe powietrze.Po dodaniu gazu zawieszal sie na 2000 obrotow na 1,5 sekundy.Zdiagnozowali mi to nastepujaco.1-szy cylinder zasysa powietrze na uszczelce pod kolektorem ssacym.Wiec rozmontowalem kolektor i okazalo sie ze na bocznej scianie kolektora po stronie 1-szego cylindra znajduje sie maly otwor w ktorym jest osadzony trzpien na ktorym znajduja sie klapki regulacji dolotu powietrza do cylindrow(nie znam fachowej nazwy).Ten otwor powinien byc zatkany zaslepka.U mnie jej tam nie bylo tylko lezala sobie na silniku.Wlozylem ja z powrotem ale uszczelnilem ja klejem gdyby chciala znowu wypasc :fcp27 .Silnik zapala jak powinien i pracuje ok.Problem usuniety :fcp18 . ALE POJAWIL SIE NOWY :fcp15 .Po zapaleniu na cieplym silniku pracuje super przez jakas minute po czym obroty spadaja na 750.Silnikiem nie rzuca i nie szarpie,natomiast troche gorzej sie zbiera,tzn.jest troche mulowaty.Kiedy go zgasze i zapale sytuacja sie powtarza od poczatku.Jeden gosc doradzal mi ze po odpieciu akumulatora co uczynilem musze zaprogramowac od nowa modul.Zrobilem to wedlug wskazowek z "sam naprawiam".Niestety nie pomoglo :fcp9 .Szukalem w postach ale sa ich setki i w zasadzie nic konkretnego nie znalazlem..BARDZO PROSZE O PODPOWIEDZ BO OGARNIA MNIE REZYGNACJA :552: .Dziekuje i pozdrawiam.
__________________
Grzes |
13-11-2008, 21:40 | #2 |
ford::professional
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 14-09-2004
Skąd: Bielsko - Biała
Model: Kuga
Silnik: 1.5
Rocznik: 2020
Postów: 1,930
|
Re: mk III zawieszanie sie na 2000 obrotow i nierowna praca
Reset i samoadaptacja zrobiona? Bocznikowy wyczyszczony? To na początek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
13-11-2008, 23:33 | #3 |
ford::specialist
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 14-03-2004
Skąd: Rzeszów
Model: Dacia Lodgy / szukam Mondeo Mk4
Silnik: 1.2 TCe / szukam 2.0 TDCI
Rocznik: 2015/ szukam 2011 wzwyż
Postów: 585
|
Re: mk III zawieszanie sie na 2000 obrotow i nierowna praca
__________________
Dacia Lodgy Stepway 1.2 TCe | Ford Ka 1.3i '96 |Nissan Note 1.2 '14 |Daewoo Lanos 1.5 '00 Ford Focus 1.6 TDCi '10 Ford Focus C-Max 1.8 TDCi '08 Pozdrowienia - Maciek |