|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-08-2008, 14:43 | #1 |
Postów: n/a
|
mk VII (warto kupić)
witam mam zamiar kupić forda Eskorta z 1997 roku z silnikiem 1.8 benzyna, napis na tyle klapy STYLE. Teraz mam pytanie czy warto takim samochodem się interesować, gdyż ten silnik jest jakiś nietypowy dla tego rocznika?
Pozatym ten samochodzik ma dużo nowych części, takich jak zawieszenie, nowe oponki letnie i zimowe, wstawione reparaturki tylnych błotników i wiele innych. Dana fura jest od osoby która naprawdę dba o ten samochód, a wymienia go ze względów powiękrzającej się rodziny. Ja posiadam już fokusa z 2.0 litrowym silnikiem, a ten eskorcik ma 1.8 i 115 KM, czy taki silnik nie sprawia kłopotów w tak małym samochodziku. I może wie ktoś co to za silnik, jak zapewnia sprzedający silnik nie był przekładany, a wogóle co to za wersja.? |
13-08-2008, 15:33 | #2 |
ford::expert
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
|
Re: mk VII (warto kupić)
to silnik zetec, taki, jak u Ciebie (ale chyba u Ciebie nie sa regulowane juz zawory hydaulicznie (jesli masz czarna pokrywe))
patrz przede wszystkim na rdze, a reszte sprawdz u diagnosty niech Ci go na trzepakach dobrze sprawdzi, dobrze jest tez podpiac go pod kompa i posprawdzac kompresje, cisnienie paliwa na listwie itp lepiej byc 150 czy 200zl w plecy niz potem music wladowac w niego 2, 3 tys, jesli nie wiecej |
13-08-2008, 19:42 | #3 |
Postów: n/a
|
Re: mk VII (warto kupić)
Zgadza się jest to zetec, pokrywę ma czarną i zawory chyba nie są regulowane hydraulicznie.
Co do rdzy to jak pisałem wyżej jest wszystko ok ( powstawiane nowe progi i reparaturki naprawdę solidnie zrobione) Zawieszenie jest na sto procent nówka przed miesiąca faktura wymiany i widać że nówka założone Jedyny problem to klima , sprężarka jest wilgotna od oleju (nie wiemy czemu) ale klima chodzi i chłodzi nie tak bardzo jak u mnie w fokusie Pozatym jest wszystko ok Chodziło mi o to czy eskorty wychodziły z takimi silnikami i czy aby kolo nie robi mnie w bambuko i co to były za wersję |
20-08-2008, 20:05 | #4 |
ford::advanced
Imię: Mike
Zarejestrowany: 05-10-2004
Skąd: Torun
Model: Mazda 3 III Sedan FL SkyEnergy Full LED Jet Black :)
Silnik: 2.0 Skyactive-G
Rocznik: 2018
Postów: 344
|
Re: mk VII (warto kupić)
1.8 16v 115km to normalny seryjny silnik jaki pakowano m.in do Escorta . w mk7 zastapil on jednostke 1.8 16v 105km.
Jest to wg mnie najlepszy silnik do Escorta z benzyniakow. Spalanie nawet katalogowo mniejsze niz w 1.6 16v, mocy ma zapas wystarczający i rozsądnie spala benzynke . Co ważne, 1.8 16v 115ps nie były montowane w POLSCE ! Auto musi pochodzić z importu zza zachodniej granicy wiec tez jest to na plus bo jak wiadomo jakosc wykonania w Niemczech z pewnością lepsza niż w Polsce. ogolnie to polecam. sam taki mam w kombi i na nic nie zamieniłbym Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
25-08-2008, 17:59 | #5 |
Postów: n/a
|
Re: mk VII (warto kupić)
Właśnie zakupiłem tego escorta i narazie jest ok. Koleś mnie mile zaskoczył gdyż wszystkie naprawy które wykonywał miał zapisane (oczywiście przez siebie i dla swojej orientacji) w książce od forda od samego początku jak go zakupił od poprzedniego właściciela.
Owszem auto było ściągnięte ze szwajcaii i ma z stamtąd wszelkie papiery. Jeszcze jedno taki silniczek do tak lekkiego samochodu to :552: ma niezłe odejście. Na razie sprawdzę ile połyka na setkę i czy warto założyć mu gaz |