|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-08-2023, 21:39 | #1 |
ford::amateur
Imię: Artur
Zarejestrowany: 16-01-2019
Skąd: Lubliniec
Model: Galaxy
Silnik: 2.0
Rocznik: 1996
Postów: 1
|
Dławienie przy odpaleniu na zimnym silniku 2.3 benz + LPG
Witam serdecznie,
Mam problem z Fordem Galaxy, 2.3L benzyna + LPG 2005 rok - stara wersja Objawy: Po odpaleniu i naciśnięciu pedału gazu jakby paliwa brakowało. Problem trwa od 5-15 sekund. Potem silnik działa poprawnie. Dzieje się to w przypadku, gdy silnik stał dłużej niż 5-6h. Przypadłość zauważyłem w lato głównie, w upały. Jednak doszło ostatnio jak w garażu stoi w 15-18 stopniach tak samo. Tej przypadłości nie było zimą ale w zeszłe lato również występowało. Wymieniłem już: -Pompę paliwa, -Filtr paliwa, -Cewkę, -Świece, -Przewody zapłonowe. Paliwo też już zmieniłem i zatankowałem do pełna, w celu wykluczenia starej benzyny. Efekt taki sam na klimatyzacji i bez - na klimatyzacji gorzej, bo większe obciążenie silnika. Jeżeli chodzi o płyny to wszystkie w normie Samochodem jeżdżę na gazie i 50km benzyna czyli 300/50 Samochód dziennie wykonuje średni 70-100km Na samym gazie na zimnym silniku bezpośrednio odpalane i jest wszystko w porządku. Był już podobny temat, jednak diagnostyka i mapy sprawdzone pod tym względem Kod:
https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=295636 Pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez greart ; 24-08-2023 o 21:42 |
30-08-2023, 15:41 | #2 |
ford::average
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2009
Skąd: Kłodzko
Model: Galaxy Mk1 polift, S-Max Ecoboost
Silnik: 2.3 B + LPG, 2.0 240kM
Rocznik: 2005 i 2010
Postów: 72
|
Odp: Dławienie przy odpaleniu na zimnym silniku 2.3 benz + LPG
Odpal go na chwilę bez filtra powietrza i sprawdź różnicę. Potem jak nie będzie poprawy złóż to z powrotem, podjedź do gazownika i powiedz, że być może gaz dostaje się do cylindrów. Powinien zaślepić jeden wężyk idący do wtryskiwaczy, najlepiej odpowiednią śrubą. Wtedy nie używasz przez ten czas gazu i patrzysz jak się zachowuje silnik. Jeśli będzie poprawa, to winnym może być parownik gazu, dokładniej jego membrana.
|