|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-04-2021, 18:09 | #1 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-07-2005
Skąd: Lublin
Model: Focus mk2
Silnik: 1560 ccm
Rocznik: 2005
Postów: 629
|
1.6 TDCI Garrett GT1544Y różnice w sterowaniu do wersji z wastegate i zapchany DPF
Czy są jakieś róznice w sterowaniu turbo z kierownicami (wersja 109KM? ) a wersją turbo z klapą wastegate (90KM) ? Mam wstawioną turbinę z kierownicami do silnika 90KM prawdopodobnie sterownik też jest do 90 konnej wersji (albo odwrotnie blok 109KM z pompą 90KM ma sterownik 109KM) silnik był zmieniany. Do kompletu brak zbiorniczka podciśnienia przy wymianie silnika mechanik pominął. Gruszka turbo podpięta obecnie jest przez pierburga bezpośrednio z pompą podciśnienia nie jest poprawnie sterowana od razu ściąga ramię kierownic w dół i tak zostaje.
Mam jeszcze DPF z problemem w FORSCAN przedstawia ciśnienie róznicowe 12.oraz przebieg pomiedzy wypaleniami to 120 000 km temperatura 349˚C było (nie wypalałem ale czujnik temp jest). To możliwe że turbo nie działa calkowicie przez zapchany DPF? Czy z wartościa 12 ten DPF da się w ogole wypalić? Czy możeinne powinno być sterowane dla tego modelu turbo? Ostatnio edytowane przez Bonus ; 17-04-2021 o 23:27 |