|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
02-09-2007, 10:32 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-01-2007
Skąd: Zbąszyń
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 89
|
Mechanizm wycieraczek naprawa.
Witam Galaxiaków
Probleeem. wycieraczki nie zawsze chodzą tak jakby cosik stawialo za duży opór. rozebrałem osłony pod maską, aby dojść do mechanizmu i stwierdziłem,że bardzo ciężkko chodza śruby w tulejach. Do nich przykręcamy wycieraczki. smarowałem wd-40 i trochę lepiej ale nie wiem czy całość idzie rozebraći nasmarować. idzie jesień i cos muszę z tym zrobić
__________________
enedelin Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 11-07-2014 o 08:06 |
02-09-2007, 14:30 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-11-2006
Postów: 20
|
Witam,
Idziesz dobrym tropem. Właśnie to musisz zrobić. Porozkręcać i przeczyścić. Ten temat był już na tym forum. Poszukaj a znajdziesz. Pozdro |
02-09-2007, 17:57 | #3 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 04-06-2007
Skąd: Gdańsk
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI,AFN,110KM
Rocznik: 1999
Postów: 629
|
Cytat:
__________________
Ford Escort 1.6i r.89, 90KM VW Golf III Variant 1.9TD r.97, 90KM Opel Vectra 1.6i r.96, 74KM Wybaczcie mi moje "czeskie błędy" Pozdrawiam Tomasz |
|
02-09-2007, 18:01 | #4 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 07-10-2006
Skąd: Podlasie
Model: Mondeo III kombi
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 1,256
|
Cytat:
|
|
02-09-2007, 18:13 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-02-2007
Skąd: Warszawa
Postów: 146
|
Polecam smar do lancuchow motocyklowych - u mnie sprawdza sie luxusowo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Byla Astra II, jest Galaxy GHIA |
02-09-2007, 18:30 | #6 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 23-04-2007
Skąd: UE
Postów: 334
|
Re: Mechanizm wycieraczek
Cytat:
Służy do oliwenia zamków itp. Może być zegarmistrzowska. Możesz to wykonać również przy pomocy strzykawki. Zdejmij wycieraczki i uruchom silnik wycieraczek i powoli smaruj ośkę aż uzyskasz pożądany skutek. Oleje są gęste i nie przenikną tak jak oliwa zegarmistrzowska (maszynowa)
__________________
POZDRAWIAM - WOJTEK60 - wyborca PiS |
|
02-09-2007, 21:08 | #7 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 04-04-2007
Skąd: Stargard Szczeciński
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1,9Tdi 1Z teraz AHU
Rocznik: 1996
Postów: 814
|
Jeżeli oring dobrze trzyma to oliwka też nie dotrze do środka. Najlepiej rozbierz oczyść posmaruj i złóż.
__________________
"nie zadawaj się z idiotą. Najpierw Cię sprowadzi do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem" |
09-09-2007, 20:21 | #8 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-02-2007
Skąd: Warszawa
Postów: 146
|
A w jaki sposob zdjac ramiona wycieraczek ze srub? Jak odkrece nakretke, to ramie wyglada jak zestalone ze sruba. Pod spodem jest plastik od podszybia, wiec boje sie podwazac srubokretem, bo peknie ten plastik.
__________________
Byla Astra II, jest Galaxy GHIA |
10-09-2007, 13:40 | #9 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 04-06-2007
Skąd: Gdańsk
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI,AFN,110KM
Rocznik: 1999
Postów: 629
|
Cytat:
__________________
Ford Escort 1.6i r.89, 90KM VW Golf III Variant 1.9TD r.97, 90KM Opel Vectra 1.6i r.96, 74KM Wybaczcie mi moje "czeskie błędy" Pozdrawiam Tomasz |
|
10-09-2007, 21:08 | #10 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 23-04-2007
Skąd: UE
Postów: 334
|
Cytat:
__________________
POZDRAWIAM - WOJTEK60 - wyborca PiS |
|