|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-06-2007, 14:04 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 16-06-2007
Postów: 4
|
wspomaganie ??
Przy kręceniu kierownicą słychać jakieś skrzypienie, jakby coś blokowało albo ocierało. Fakt, że nie jest to zbyt głośne, trzeba się dobrze wsłuchać(przy włączonym radio nic nie słychać) Płyn do wspomagania mam na max. Mam przejechane 45k km także nie powinno to być raczej nic poważnego, ale jest to denerwujące. :fcp24
|
24-06-2007, 08:39 | #2 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 05-01-2007
Skąd: Warszawa
Postów: 448
|
Witam,jezeli masz ff2 to moga to byc drazki kierownicze ktore maja za mala ilosc smaru,byla na to akcja i wymieniali to zadarmo na gwarancji.Pozdrawiam
|
26-06-2007, 05:59 | #3 |
ford::beginner
Imię: Sławek
Zarejestrowany: 05-04-2007
Skąd: Kraków/Przytkowice
Model: Ford Focus Mk3
Silnik: 2.0L Duratec DI TI-VCT
Rocznik: 2012
Postów: 36
|
Sprawdź sobie łącznik stabilizatora układu kierowniczego (po jednym z każdej strony). U mnie nic się nie działo długo aż tu nagle zaczęło skrzypieć, wymieniłem jeden (lewy) i skrzypienie ucichło :fcp4
__________________
2.0L Duratec DI TI-VCT |
26-06-2007, 08:34 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Warszawa
Postów: 35
|
U mnie też chyba trzeba będzie wymienić łączniki. W sprzedaży są dostępne łączniki: Ford, Moog, Delphi, Optimal - stalowe lub aluminiowe. Oryginalne są dość drogie (140 szt), ale nie wiem jak jest z jakością zamienników. Macie jakieś doświadczenia?
Pozdr |
27-06-2007, 07:18 | #5 |
ford::beginner
Imię: Sławek
Zarejestrowany: 05-04-2007
Skąd: Kraków/Przytkowice
Model: Ford Focus Mk3
Silnik: 2.0L Duratec DI TI-VCT
Rocznik: 2012
Postów: 36
|
Fakt, oryginalny łącznik stabilizatora jest dość drogi, ale zamiennik (produkcji niemieckiej) kupiłem za niecałe 40zł za sztukę (w prywatnym sklepie w Krakowie) :fcp1
__________________
2.0L Duratec DI TI-VCT |
02-07-2007, 20:06 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-07-2007
Skąd: Kraków
Model: Chrysler
Silnik: Grand Voyager 3301cm3
Rocznik: 1996
Postów: 133
|
Niestety jest to skrzypienie w przekładni kierowniczej trzeba się dobrze wsłuchać żeby to usłyszeć, nie da się tego naprawić, wymiana na nową rozwiąże problem. Nie jest to żaden łącznik stabilizatora, łączniki skrzypią (trzeszczą) dużo głośniej.
__________________
Była : Fiesta 1,6 16v Była : Sierra 2,0i DOHC |