|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-04-2015, 16:56 | #1 |
Postów: n/a
|
Ford Focus MK2 - Po gradobiciu, czy warto?
Witam wszystkich. mam dokupienia oto tego focusa:
http://olx.pl/oferta/ford-focus-1-6-...X.html#9c76627 Otóż jest to auto po gradobiciu. Nie wiem czy jest warte swej ceny? miałbym prośbę do Was o podpowiedzi czy silnik ma Filtr Cząstek Stałych - DPF i czy posiada koło dwumasowe. ogólnie jakie są opinie o tych silnikach? jak się sprawuje? itp. dużo na forum o tym ale nikt jasno nie stwierdził czy ma dpf i dwumase. tak wygląda dach: http://zapodaj.net/9e4c2de496b44.jpg.html Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a to rozkodowany nr VIN. Data produkcji: 18.03.2006 Model pojazdu: Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07 Typ nadwozia: Kombi Wersja: Seria 32 Silnik: Diesel 1,6 DOHC TCI (90 KM) Przekładnia: 5-biegowa ręczna - MTX75 Napęd: LHD FWD Norma emisji spalin: Etap IV ograniczania emisji Klimatyzacja: Klim. dwustref. z aut. kontr. temp. Obszar: (+)"F" Lakier: Jeans Metalik Materiał we wnętrzu: Humy / Mondus / Dark Flint Wyprodukowano w fabr.w Saarlouis Zestaw bezpiecznych zamków nr 1 Bez grupy zwiększenia wygody Bez wielofun.pak.do celów marketin. Bez aplik./naklej. SVO Bez pakietu uaktualnień funkcji Poziom marketingowy 1 Bez el. uk. stabilizacji toru jazdy Bez zestawu do napraw opon Bez globalnego/automat. zamykania Ok. przednie zamykane 1 dotknieciem Z Szybami Tylnymi Sterow. Ręcznie Ze standardowš przyciemnianš szybš Bez osł.termicznej szyby przedniej Bez Ogrzewanej Szyby Przedniej Bez schowka pasażera o reg. temp. Bez Konsoli Górnej Z mala konsola Bez tylnej konsoli podłog. Bez spec.apl.wewn. Z konwencjonalnš podsufitkš Z wykładzinš przedziału Bez reling.do mocow.ład. Bez relingu dachowego Z Regulowanym Lusterkiem Wstecznym Ogrzew. wypukle lusterko kierowcy Z wypukł.el.ster/ogrz.luster.pasaż. Z całkowicie skł. tyl.siedz dziel. Z rodk. zagłówkiem z tyłu B. podpory ledzw siedzenia kierowcy Bez reg. temp. siedz. kierowcy Bez reg. temp. siedz. pasażera z regulatorem 4-poz.pol.siedz.kier. Z reczn.2-kier.reg. siedz.pas Bez sprzegu przyczepy Kluczyk zapł. ze zdalnym ster. Z profilowa galka dzwigni zm biegów Z Centralnym Zamkiem Z czest.pracy przeryw Bez Szyberdachu Air Curtain Restrnt LH Kurtyna powietrzna - prawa strona Z poduszka powietrzna kierowcy Z Poduszkš Powietrznš Pasażera Z bocznš podusz.pow.- str. kierowcy Z bocznš podusz.pow.- str. Pasażera Koło zapasowe mini stalowe Ze Standard.Amortyzatorami Tylnymi Felga stalowa 6J x 15 Opony 195/65VR x 15 Kołpak Mid 15 - Styl C Nieblokujšce nakrętki kół Z Zawieszeniem Standardowym Z mechanicznym hamulcem postojowym Bez wspomagania awaryjnego hamulców Układ ABS na wszystkie koła Bez osłon ochronnych Standardowe siedzenie przednie Ze stałymi pedałami Bez Nagrzewnicy Pomocniczej Bez zestawu do zamontowania radia (+)RDS Bez gniazdka A/V Z antenš rodk. Wyp.podst.CD + Radio AM/FM Pakiet wyposażenia systemu ICE 20 Z 6 glosnikami Bez ukł. zapewn.rozrywki rodzinie Ze Sterow.Radiem Na Kolumn. Kierown Z zest. dla palacza Z reflektorami halogenowymi Bez regulacji ustaw. reflektorów |
29-04-2015, 17:19 | #2 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,944
|
Odp: Ford Focus MK2 - Po gradobiciu, czy warto?
Spec wyklepie ci to za 1500-2000zl. DPF na 99% jest bo emisja spalin IV.
Jezeli chodzi o dwumase to musialbys podac kod silnika.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
29-04-2015, 17:25 | #3 |
Postów: n/a
|
Odp: Ford Focus MK2 - Po gradobiciu, czy warto?
Czyli gdy jest emisja spalin 4 to zawsze jest dpf? a skąd ten kod silnika zdobyć?
|
29-04-2015, 17:33 | #4 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,944
|
Odp: Ford Focus MK2 - Po gradobiciu, czy warto?
Najlatwiej jak zadzwonisz do wlasciciela i spytasz o te rzeczy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
29-04-2015, 17:42 | #5 |
Postów: n/a
|
Odp: Ford Focus MK2 - Po gradobiciu, czy warto?
|
29-04-2015, 17:47 | #6 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,944
|
Odp: Ford Focus MK2 - Po gradobiciu, czy warto?
Poszperalem i wychodzi na to, ze nie ma DPF ale jest dwumasa i turbo bez zmiennej geometrii.
Tutaj link [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
29-04-2015, 18:02 | #7 |
Postów: n/a
|
Odp: Ford Focus MK2 - Po gradobiciu, czy warto?
dzięki... też się na ten temat wcześniej natknąłem, ale tak jak wspomniałem wyżej, ciężko o konkretną, pewną informacjeGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a powiedz jak zdobyć ten kod silnika nie mając go przed sobą? tylko VIN wchodzi w grę. bo pewnie po tym można by poznać czy jest dwumasa.
Ostatnio edytowane przez Wójcik ; 29-04-2015 o 18:06 |
29-04-2015, 20:20 | #8 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-09-2009
Skąd: Krak
Model: Focus C-Max , Fusion
Silnik: 2.0 16v 145KM , 1.6 Tdci 90KM
Rocznik: 2006 Silver Polar, 2006 Jeans Metalik
Postów: 1,790
|
Odp: Ford Focus MK2 - Po gradobiciu, czy warto?
Cytat:
|
|
29-04-2015, 22:54 | #9 |
ford::expert
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,658
|
Odp: Ford Focus MK2 - Po gradobiciu, czy warto?
To jest tak że mk2 TDCI spełnia EURO IV BEZ WZGLĘDU NA DPF.
Jeśli jest DPF to w VIN'ie jest tak: - Etap IV ograniczania emisji + DPF. Jeśli DPFa nie ma to jest tak: - Etap IV ograniczania emisji. Turbo masz raczej na stałej geometrii ,a dwumas to nie mam pojęcia P.S także ten egzemplarz nie ma tego eko badziewia |
30-04-2015, 00:12 | #10 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 02-10-2008
Skąd: przedbórz
Model: Ford Focus mk 3
Silnik: 1.6 TDCI 115 PS
Rocznik: 2012
Postów: 203
|
Odp: Ford Focus MK2 - Po gradobiciu, czy warto?
cena jak za mk1 z konca produkcji, jesli wliczysz naprawe dachu to cena okazyjna wyjdzie, tylko troche biedna wersja
|