Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-03-2007, 18:19   #1
Wilu117
ford::advanced
 
Avatar Wilu117
 
Zarejestrowany: 07-01-2007
Skąd: Radomsko
Model: Kuga MK1
Silnik: TDCI 163
Rocznik: 2012
Postów: 354
Domyślnie booster

Silnik nie kopcił, turbina odpalała gdzies tak od 2100 i ciągnęła ok ale ostatnio 13l starczało mi w miescie na 110km. Irytowała mnie jedna rzecz. Przy turbinie miałem wolny krociec, a przy tym wyglądało tak jak by booster był podłaczony. Dzis się tym zająłem, i okazało się ze to jednak krociec od boostera, a po znalezieniu koncowki przewodu okazało się ze jest ona zaślepiona..... No to zamontowałem to tak jak byc powinno, ale nie poczułem rożnicy. W sumie nie dziwi mnie taki patent jak na nasz kraj przystało. Ale teraz niech mi ktoś wytłumaczy jakim cudem auto nie miało nawet jednego objawu złego działania boostera ktory przeciez nie miał prawa działac, moze ktos to jakos oszukał. Teraz sie zastanawiam czy to spalanie nie jest zalezne wlasnie od tego. A przedewszystkim dlaczego tak ktoś zrobił i jakim cudem turbina dzialala jak trzeba.

__________________
Był Escort MK7 1.8TD GHIA, Focus 1.8 TDDI, Mondeo ST220, Mustang 3.7 V6
Jest Kuga 2.0 TDCI 2012
Wilu117 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-03-2007, 18:23   #2
MRW11
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 06-10-2006
Skąd: Podlasie
Postów: 44
Domyślnie

ale co jak to juz podłączyłeś to teraz miniej pali??
__________________
http://www.fordescort.org/
MRW11 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-03-2007, 18:42   #3
Wilu117
ford::advanced
 
Avatar Wilu117
 
Zarejestrowany: 07-01-2007
Skąd: Radomsko
Model: Kuga MK1
Silnik: TDCI 163
Rocznik: 2012
Postów: 354
Domyślnie

podłączyłem to przed chwilą, nie poczułem żadnej różnicy więc zadałem pytanie, najbardziej dziwi mnie poprawne działanie turbiny mimo odłaczonego boostera
__________________
Był Escort MK7 1.8TD GHIA, Focus 1.8 TDDI, Mondeo ST220, Mustang 3.7 V6
Jest Kuga 2.0 TDCI 2012
Wilu117 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-03-2007, 19:34   #4
Gaiger
ford::average
 
Zarejestrowany: 27-04-2005
Skąd: Łódz
Postów: 117
Domyślnie

Może masz tak ustawionego boostera że ciągle daje paliwo, nawet bez ciśnienia. To by tłumaczyło spalanie. Parę razy jeździłem takim essim i palił 5-6,5 na trasie a bujał się do 220. Według mnie ten silnik nie powinien palic więcej jak 8 w mieście.
Gaiger jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-03-2007, 20:18   #5
Wilu117
ford::advanced
 
Avatar Wilu117
 
Zarejestrowany: 07-01-2007
Skąd: Radomsko
Model: Kuga MK1
Silnik: TDCI 163
Rocznik: 2012
Postów: 354
Domyślnie

czyli jest możliwe takie ustawienie boostera że ciagle daje paliwo ?
__________________
Był Escort MK7 1.8TD GHIA, Focus 1.8 TDDI, Mondeo ST220, Mustang 3.7 V6
Jest Kuga 2.0 TDCI 2012
Wilu117 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-03-2007, 21:30   #6
Gaiger
ford::average
 
Zarejestrowany: 27-04-2005
Skąd: Łódz
Postów: 117
Domyślnie

Jak się zatnie trzpień to tak potrafi. Nie wiem ale coś masz tam nie tak.
Gaiger jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-03-2007, 22:18   #7
Wilu117
ford::advanced
 
Avatar Wilu117
 
Zarejestrowany: 07-01-2007
Skąd: Radomsko
Model: Kuga MK1
Silnik: TDCI 163
Rocznik: 2012
Postów: 354
Domyślnie

w takim razie jutro to wyciagam
__________________
Był Escort MK7 1.8TD GHIA, Focus 1.8 TDDI, Mondeo ST220, Mustang 3.7 V6
Jest Kuga 2.0 TDCI 2012
Wilu117 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-03-2007, 23:14   #8
mdcs
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Płock
Model: SEAT Cordoba mk2
Silnik: 1.9TDI ASV @140PS/320Nm
Rocznik: 2000
Postów: 418
Domyślnie

Maksymalne spalanie tego motoru to 8 litrów. Możesz mieć wkręconą śrubę w boosterze i cały czas jeździsz na zwiększonej dawce paliwa.
__________________
www.mdcs.elektroda.net - CAR-audio, elektroakustyka, wzmacniacze, kino domowe

SEAT Cordoba FL Signo 1.9TDI (ASV 140PS/320Nm), 0-100@7,7s
mdcs jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-03-2007, 07:30   #9
MRW11
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 06-10-2006
Skąd: Podlasie
Postów: 44
Domyślnie

a gdzie jest ta srobka w tym boosteze moze jakies foto
bo moj escortpotrafi z 10 po miescie spalic
__________________
http://www.fordescort.org/
MRW11 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-03-2007, 08:29   #10
mdcs
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Płock
Model: SEAT Cordoba mk2
Silnik: 1.9TDI ASV @140PS/320Nm
Rocznik: 2000
Postów: 418
Domyślnie

Śruba regulacyjna jest pod dekielkiem. Trzeba go zdjąć.
__________________
www.mdcs.elektroda.net - CAR-audio, elektroakustyka, wzmacniacze, kino domowe

SEAT Cordoba FL Signo 1.9TDI (ASV 140PS/320Nm), 0-100@7,7s
mdcs jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:41.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.