|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-05-2014, 17:01 | #1 |
ford::amateur
Imię: Robert
Zarejestrowany: 29-08-2009
Skąd: mazowieckie
Model: Kuga
Silnik: Tdci 163 PS
Rocznik: 2013
Postów: 3
|
wadliwa dwumasa czy coś innego ?
Witam. Mam nową Kugę 2 TDCi 163 KM Powershift. Proszę powiedzieć czy jest możliwe żeby była wadliwa dwumasa. Podczas postoju na biegu jałowym są drgania maski silnika i czuć lekkie drgania samochodu na siedzeniu. Dziśki za posty.
|
13-05-2014, 22:04 | #2 |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,068
|
Odp: wadliwa dwumasa
Według mojej wiedzy silniki z PowerShiftem nie mają koła dwumasowego, ponieważ tłumik drgań jest elementem zespołu sprzęgieł wielopłytkowych.
W opisanym przypadku raczej przyjrzał bym się zawieszeniu silnika/skrzyni (poduszkom).
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
03-04-2019, 21:37 | #3 |
ford::amateur
Imię: wojtek
Zarejestrowany: 09-01-2013
Skąd: klucze
Model: KUGA 2013
Silnik: 2.0 TDCi 163 KM
Rocznik: 2013
Postów: 4
|
Odp: wadliwa dwumasa czy coś innego ?
Czy rozwiązałeś problem z drganiem maski i silnika ?
|