Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 04-03-2013, 15:31   #1
mario704
ford::average
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 29-09-2012
Skąd: Knurów
Model: Focus
Silnik: 1,6 zetec SE
Rocznik: 2002
Postów: 129
Domyślnie jak sprawdzić luz na końcówkach kierowniczych

Jak w temacie.Od kupna samochodu zauważyłem pewną dolegliwość.
Kierownica do jazdy na wprost jest lekko w lewo a i samochód troche ściąga po jej puszczeniu(ciśnienie w kołach ok)Wpadło mi do głowy że pewnie szlag trafił końcówki drążków i tu pytanie jak to sprawdzić samemu zanim pojade na zbieżność ,jeżeli są lipne chciałbym je wymienić.
pozdrawiam

mario704 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-03-2013, 18:44   #2
lol500
ford::average
 
Zarejestrowany: 06-02-2013
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 165
Domyślnie Odp: jak sprawdzić luz na końcówkach kierowniczych

podnies samochod i ruszaj kołem na boki
lol500 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-03-2013, 19:54   #3
charlie1986
ford::average
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 23-11-2007
Skąd: Kłobuck
Model: Focus mk1
Silnik: 1,8 Benzin
Rocznik: 2004
Postów: 161
Domyślnie Odp: jak sprawdzić luz na końcówkach kierowniczych

może trzeba ustawić zbieżność skoro przy jeździe na wprost kiera stoii krzywo o kilka stopni
charlie1986 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-03-2013, 20:05   #4
mateq111
ford::average
 
Avatar mateq111
 
Zarejestrowany: 07-11-2007
Skąd: Trzebinia/Kraków
Model: Astra III/Focus II
Silnik: 1.7 CDTI/1.8 TDCI
Rocznik: 2010/2007
Postów: 119
Domyślnie Odp: jak sprawdzić luz na końcówkach kierowniczych

Zrób tak jak napisał lol500, poruszaj też w płaszczyźnie pionowej- sprawdzisz sworznie wahacza. Możesz też podjechać na SKP i diagnosta za parę złotych sprawdzi zawieszenie. Potem zrób porządnie regulacje zbieżności na przedniej i tylnej osi, zresztą po pomiarze wyjdzie co jest do regulacji.
mateq111 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:37.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.