![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 12-11-2012
Skąd: Inowrocław
Model: Focus MK1
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1999
Postów: 25
|
![]()
Witam.
Jakieś pół roku temu wymieniałem aku. Oczywiście facet po wymianie wszystko mi sprawdził i było ok. Ostatnio zauważyłem że napięcie ładowania akumulatora przy włączonym silniki wynosi 14,94V. Z tego co wiem to o 0,5V za dużo. Czy stanowi to jakiś większy problem? Co może być tego przyczyną? Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 12-11-2012
Skąd: Inowrocław
Model: Focus MK1
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1999
Postów: 25
|
![]()
Może ktoś jakoś pomóc? Ostatnio zdarzają mi się problemy z elektryką np działająco/niedziałający nawiew i nie wiem czy może to być przyczyną awarii nawiewu np.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 10-08-2007
Skąd: Jelenia Gora
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: ----
Postów: 225
|
![]()
Powiedz kiedy byl prowadzony pomiar napiecia na klemach? Po uruchomieniu silnika czy o przejechaniu np 15 km?
__________________
Tylko dwie marki licza sie w swiecie motoryzacji... nieprzereklamowana solidnosc FORD i zachwycajaca Alfa Romeo... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 01-10-2011
Skąd: Koln
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 Hybrid
Rocznik: 2018
Postów: 78
|
![]()
kolego podjedz do dobrego elektromechanika (np na szymborska) niech jeszcze raz dokladnie sprawdzi Tobie napiecie ladowania i sam akumulator
|
![]() |
![]() |