Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 26-01-2012, 22:55   #1
espollo
ford::amateur
 
Imię: espollo
Zarejestrowany: 21-11-2010
Skąd: manchester
Model: mondeo mk3 2.0 tdci
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 1
Domyślnie Podłączenie przewódow podcisnienia 2.0 DOHC 8v

Witam wszystkich.
Na poczatku przepraszam za brak polskich znakow ale moj komp odmowil wspolpracy i niechce pzestawic sie na jezyk polski.
Mam nastepujacy problem,po znianie bloku silnika z sierry do mojego galaxy(dziekuje wszystkim ktorzy pisali i odpowiadali na posty z tym swapem zwiazane)mam podlaczone wszystko oprucz jednego werzyka od podcisnienia,jest to werzyk ktory powinien isc w kierunku silnika od zaworu zwrotnego ktory dalej dochodzi do serwa,ale niestety niemoge znalesc w ktore miejsce jest podlaczony przy silniku.Na zalaczniku zaznaczylem miejsce z ktorego wychodzi.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg IMGP539.jpg (92.8 KB, 116 wyświetleń)

espollo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-01-2012, 15:12   #2
kristoof
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Galaxy Mk1
Silnik: 2.0 + LPG
Rocznik: 1995
Postów: 100
Domyślnie Odp: Podłączenie przewodow podcisnienia 2.0 DOHC 8v

Ten przewód idzie do przepustnicy, powinien byc na jej górze, twardy, wyprofilowany do tej złączki.
kristoof jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-01-2012, 21:41   #3
kowal_ezg
ford::advanced
 
Avatar kowal_ezg
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-07-2010
Skąd: Zgierz
Model: Było Galaxy mk1 a jest LagunaII Grandtour
Silnik: Było 2.0 DOHC, potem 2.3 16V + lpg, a teraz 1.9dCi
Rocznik: 2002
Postów: 270
Domyślnie Odp: Podłączenie przewodow podcisnienia 2.0 DOHC 8v

Od zaworu zwrotnego, (również takim samym plastikowym wężem jak z zaworu) wchodzi do kolektora ssącego. Patrząc od przodu auta, po prawej stronie kolektora jest w nim otwór z pierścieniem gumowym; i w ten właśnie otwór wciskamy końcówkę tego węża.
W razie, co służę zdjęciem, bo mam w garażu kolektor od 2.0 dohc.
kowal_ezg jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:38.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.