|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-02-2006, 14:46 | #1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-01-2006
Skąd: łask
Model: mondeo
Silnik: 1.8 lpg
Rocznik: 94'
Postów: 249
|
brzęczenie przy dodawaniu gazu
witam czytałem posty na temat syczenia powietrza przy dodawaniu gazu i próbowałem się kontaktować z tymi co mieli te problemy ale bez odzewu wiec utworzyłem nowy temat w nadziei że ktoś mi pomoże a dzieje sie tak: słychać wyraźne brzęczenie po wciśnięciu gazu dopóki się nie rozpędzi (to jest gdy osiągnie stałą prędkość ) jest to odgłos słyszalny tylko w kabinie nie na postoju czy też po otwarciu szyby. słychać go w okolicy zegarów ale dochodzi z komory silnika przypomina to drganie jakiegoś zaworka. dodatkowym efektem jest dziura w mocy tak od 2500-3500 obr/min dalej jest ok podejrzewałem reduktor gazu ale brzęczenie jest również w czasie jazdy na benzynie z tym że nie ma dziury mocy (tak odczuwalnej) . teraz nie wiem jak powinno być z tym rozpędzaniem do tej pory było tak ładnie się rozpędzał do 3000 obr/min a po przekroczeniu tej wartości dostawał kopa i szedł jeszcze lepiej potem zdarzyła się awaria w postaci przedmuchania uszczelki pod głowicą i po jej wymianie powstał wspomniana wcześniej dziura w obrotach(2,5-3,5) potem doszedł zapchany tłumik końcowy i po jego wymianie doszedł efekt brzęczenia za wszelką pomoc będę wdzięczny bardzo pozdrawiam
[ Dodano: 2006-02-26, 21:02 ] pragnę się troszkę przypomnieć |
26-02-2006, 20:34 | #2 |
ford::professional
Zarejestrowany: 26-09-2005
Model: ex Ka
Silnik: 1,3
Rocznik: 1998
Postów: 1,231
|
Za brzęczenie może być odpowiedzialna osłona tłumika środkowego - przerabiałem ten problem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wystarczy ją przyspawać na miejsce i problem z głowy. To jest oczywiście tylko jadna z możliwości - ale warto sprawdzić.
__________________
16" by F.A. Porsche, Clarion, Infinity Kappa, Infinity Ref, JBL GTO, HW Energetic... >1kW mr_iwo DESIGN |
26-02-2006, 21:09 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-01-2006
Skąd: łask
Model: mondeo
Silnik: 1.8 lpg
Rocznik: 94'
Postów: 249
|
sprawdziłem już- to nie to ale dzięki i proszę o jeszcze
|
26-02-2006, 22:47 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-09-2005
Skąd: Wrocław
Postów: 199
|
U mnie jest dokładnie tak samo, ruszam nie słychać nic, jak dodaje gazu auto zaczyna sie rozpędzać słychać jakby świst powietrza jak juz osiagnie predkość znów nic nie słychać, sprawdzałem wszystkie wężyki i wszystko wydaje sie być ok wiec podarowałem sobie dalsze poszukiwania, tyle że u mnie nie ma dziury w mocy, pokusił bym sie wręcz o stwierdzenie ze własnie w zakresie 2-3,5 tys mam najwiekszą moc, najładniej mi przyśpiesza, hmm a może dostałem gratis sprężarkę i nie wiem o tym heh :-)
__________________
Pozdrawiam Jerzyk MKI 1,6 16v Uniden 520 PRO XL + AT 71 MAGNUM |
26-02-2006, 23:00 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-02-2006
Skąd: Gdańsk
Postów: 18
|
ja proponuje sie nie zastanawiac o ile robiles to w serwisie to jedz do nich i powiedz ze po wymianie uszczelki takie cos sie dzieje i niech szukaja
__________________
Pozdrawiam Misiek. Moj essiek - kolejne prace wykonane 25-02-2006 http://auto.laknet.pl/images/n13b.jpg |
27-02-2006, 07:25 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-11-2004
Skąd: Łódź
Postów: 140
|
mam (chyba) identycznie to samo - przy dodawaniu gazu miedzy 2500a 3500 k obrotów słychac jakby dzwonienie - poruszałem juz ten temat na forum - odpowiedzi były różne - że to katalizator , że wydech itd. Jak do tej pory pojawia mi sie to dzwonienie sporadycznie i co zauważyłęm ze jak samochód jest nagrzany (dłuższa trasa ) to zanika i nie brzęczy. Nie przejmowałbym sie tym zbytnio na twoim miejscu
__________________
Ford Mondeo MKI '95r, 1,6, 16 V, hatchback, bordo metalik, CB Midland 1001Z, antena Alan Midland, Komarek Rozamet 2352 (pierdolot) |
27-02-2006, 08:25 | #7 |
ford::professional
Zarejestrowany: 30-03-2005
Skąd: Łódź
Model: Mondeo mk4 Titanium X Combi,
Silnik: 2,0 tdci 143ps
Rocznik: 2010
Postów: 1,529
|
może uszkodzony jest srodkowy tłumik??oberwał sie wkłąd albo przytkał sie katalizator?stad ta dziura w obrotach????i mzoe on dzwoni?a jak sie nagrzeje przy dłuzszej jezdzie to potem jest juz lepiej???no bo to musi byc cos zwiazane z układem wydechowym!!!
pozdrowionka!
__________________
było mk1, mk3 teraz mk4- wszystko combi |
27-02-2006, 08:46 | #8 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 16-02-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 8
|
Ja mam to samo, od 2.5 obr zaczyna cos pierdziec w zegarach (na 99% w zegarach, tak sie wszystkim wydaje). Nie czuje jednak spadku mocy. Znalazlem gdzies na forum, ze moze pomoc nasmarowanie linek od obrotomierza lub predksciomierza.....co wy o tym sadzicie? jak mam fure dopiero 2 tydzien i jeszcze jej nie przejrzalem na wylot :-)
|
27-02-2006, 10:30 | #9 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 26-09-2005
Model: ex Ka
Silnik: 1,3
Rocznik: 1998
Postów: 1,231
|
Cytat:
__________________
16" by F.A. Porsche, Clarion, Infinity Kappa, Infinity Ref, JBL GTO, HW Energetic... >1kW mr_iwo DESIGN |
|
27-02-2006, 11:40 | #10 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 16-02-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 8
|
No to ladnie. To mam sie cieszyc, czy nie? W takim razie co tak pierdzi?
|