|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-07-2010, 19:09 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 22-12-2008
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 44
|
moment dokrecenia lozyska (kombi - tyl)
jutro jade do warsztatu
kupilem lozyska ale w ASO nie chca powiedziec jakim momentem dokrecac gdzies znalazlem ze 235Nm ale to bardzo duzo ktos moze to potwierdzic? wole sie nie zdawac na wyczucie, bo raz sie uda a raz nie /kombi, tyl/
__________________
§23 Ostatnio edytowane przez belek ; 19-07-2010 o 19:21 |
19-07-2010, 20:56 | #2 |
ford::professional
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
Odp: moment dokrecenia lozyska (kombi - tyl)
Dwa dni temu wymieniałem sam,lewa strona [272tyś miało]prawe wymienione przy 170tyś,Dokręciłem jak to się mówi na ''chama'' klucz długości 30cm.Sruba jest o budowie specyficznej i nie odkręci się sama.Warsztat powinien wiedzieć.
Ostatnio edytowane przez Dinar ; 19-07-2010 o 20:58 |
19-07-2010, 21:20 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 30-07-2007
Skąd: Wejherowo
Model: FF1
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 116
|
Odp: moment dokrecenia lozyska (kombi - tyl)
Mam klucz do 250 Nm i do puknięcia podczas przykręcania tylnego łożyska trzeba dobrze stęknąć.
|
20-07-2010, 07:09 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 09-04-2008
Model: focus
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 99
Postów: 50
|
Odp: moment dokrecenia lozyska (kombi - tyl)
witm, podepnę się jak można: czy jest różnica , którą stroną założę łożysko i czy trzeba wymieniać pierścień od ABS-u?
|
20-07-2010, 09:04 | #5 |
ford::professional
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
Odp: moment dokrecenia lozyska (kombi - tyl)
Obojetnie jak założysz,pierścień nie trzeba wymieniać wchodzi na piastę,trzeba tylko delikatnie go sciągnąć.
|
20-07-2010, 09:58 | #6 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
Odp: moment dokrecenia lozyska (kombi - tyl)
Na stronie glownej jest porada. Wystarczy wejsc i przeczytac.
Dinar - dokrecajac na "chama" masz pewnosc, ze lozysko skonczy sie szybciej niz powinno. |
20-07-2010, 19:13 | #7 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
Odp: moment dokrecenia lozyska (kombi - tyl)
Cytat:
|
|
20-07-2010, 19:20 | #8 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
Odp: moment dokrecenia lozyska (kombi - tyl)
Cytat:
|
|
20-07-2010, 20:06 | #9 |
ford::professional
Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
Odp: moment dokrecenia lozyska (kombi - tyl)
Za mocne dokręcenie może urwać gwint albo koniec czopa i koło odpadnie.Każda śruba powinna być dokręcana odpowiednim momentem,tanim kluczom nie wierzę i wolę dokręcić po swojemu.
|
20-07-2010, 20:46 | #10 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Odp: moment dokrecenia lozyska (kombi - tyl)
Cytat:
|
|