|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-12-2007, 09:34 | #21 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 27-06-2007
Skąd: Kujawy CWL
Model: Kuga
Silnik: 2.0 TDCi 150KM
Rocznik: 2015
Postów: 530
|
TD z Intercoolerem ma 90 koni a bez 70 koni. To chyba największa zaleta! Zawsze 20 KM więcej. Ale to już opisywał bartstep. Silniki wysokoprężne działają na zasadzie sprężania powietrza i jak z fizyki wiadomo to chłodne powietrze sie lepiej spręża niż ciepłe i ogólnie samochód dostaje lepszego kopa!
Także szukaj Dieselka z chłodnicą powietrza! |
28-12-2007, 09:53 | #22 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 13-12-2007
Postów: 6
|
Aha a jak sprawdzić przebieg i jakie powinno być ciśnienie w garach??
__________________
http://www.polskajazda.pl/Profil,Renaul ... ult,19/765 |
28-12-2007, 12:14 | #23 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 27-06-2007
Skąd: Kujawy CWL
Model: Kuga
Silnik: 2.0 TDCi 150KM
Rocznik: 2015
Postów: 530
|
Napisze tak! Jak kupowałem swojego Escorta to też szukałem porady tylko że u okolicznych mechaników. Prawie żaden nie miał dobrego zdania o Fordzie z tym silnikiem. A to że niby paski rozrządu pękają i rozwalają silnik a to że problemy z rdzą. Prawie mnie zniechęcili! A i tak kupiłem i nie żałuje!
Przebieg ciężko sprawdzić! Chyba że będzie miał wiarygodną książkę serwisową z wpisanym przebiegiem przy wymianach rozrządu czy oleju lub poprzyklejane naklejki serwisowe. Ciśnienia na garach w swoim nie sprawdzałem, bo przy zakupie nie miałem takiej możliwości a później przy wymianie rozrządu mój mechanik stwierdził że silniczek ładnie pracuję, zapala na dotyk to nie ma potrzeby sprawdzać. W pokrywie filtra powietrza na spodzie jest taka mała gąbka i to po niej można poznać czy silnik nie puszcza oleju. Gąbka powinna być suchutka jak będzie w oleju to pierścienie do wymiany. |