|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-09-2007, 07:24 | #11 |
ford::professional
Imię: Kornel
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: GDYNIA
Model: mondeo titanium
Silnik: 2.0 H.E benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 1,413
|
A ja wymieniłem tarcze w zeszłym roku, i dalej miałem bicie na kierownicy podczas hamowania, teraz nadszedł czas na wymianę szczęk hamulcowych z tyłu i po wymianie samych szczęk bicie na kierownicy nasiliło się , dopiero po wymianie bębnów na nowe, bicie kierownicy ustało całkowicie winnym za bicie kierownicy był jajowaty bęben.
__________________
Pozdrawiam Kornel MONDEO MK4 TITANIUM 2.0 HE 2007 MONDEO MK2 GLX 1,6 + LPG 1997 sedan był escort mk V 1,6 efi cvh 105KM |
27-09-2007, 12:17 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-10-2005
Skąd: bydgoszcz
Model: MK2
Silnik: 2.0
Rocznik: 2000
Postów: 27
|
witam ja miałem również problemy z drganiem kierownicy przy hamowaniu ale tylko jak zakładałem alusy z szerszymi oponami no i zacząłem od przetaczania tarcz brak efektów w trzech niezależnych warsztatach sprawdziłem zawieszenie układ kierowniczy
geometrię felgi wszystko w porządku wymiana tarcz na brembo +klocki motorcraft też nic nie pomogło w końcu przyszedł czas na tylne hamulce . w tylnych kołach ciekły mi cylinderki ,wymieniłem cylinderki ,szczęki ,bębny,płyn odpowietrzyłem układ i w drogę jakie było moje zdziwienie gdy nacisnąłem pedał hamulca, żadnych drgań a jaka moc hamulców!!naprawdę super wydaje mi się,że nie zawsze jest to przyczyną złych tarcz czasami wina leży w tylnych kołach mam nadzieję,że może niektórym forumowiczom pomoże to w rozwiazaniu problemów z drganiem przy hamowaniu pozdrawiam zaki |
29-09-2007, 15:24 | #13 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-05-2007
Postów: 17
|
Cytat:
|
|
29-09-2007, 20:57 | #14 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
aktus, czy ty widziałeś kiedyś proces przetaczania tarcz? Chyba nie skoro twierdzisz, że po przetoczeniu ma nierówną grubość.
|
04-10-2007, 22:30 | #15 |
ford::average
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 04-10-2007
Skąd: Podlasie
Model: Focus MK III
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 71
|
Tarcze niestety są do wymiany (niektórzy podobno je przetaczają). Polecam Brembo. Sam zakładałem jakiś czas temu. Na razie nie drgają, a przeżyły dwa lata.
Ja tez zalozylem brembo 10 000 i finito :fcp15 |
06-10-2007, 08:36 | #16 |
ford::professional
Zarejestrowany: 16-06-2007
Skąd: S-KI
Model: Ford Edge
Silnik: 2.0 biturbo 238 koni
Rocznik: 2020
Postów: 1,209
|
Ja przetaczałem swoje i jakiś czas było dobrze.Po pewnym czasie wszystko wróciło :fcp2
__________________
Aktualnie Ford Edge 2020r i Opel Insignia GSI 2019 r |