|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-07-2007, 12:28 | #11 |
ford::specialist
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 02-08-2004
Skąd: Sanok / Podkarpackie
Model: Ford Fusion
Silnik: 1.4 16v
Rocznik: 2004
Postów: 516
|
Ja dorzucę swojego Fusiona rocznik 2004
- nie bity - garażowany - 55 tkm. przebiegu - kolor oyster silver Atak rudej: - drzwi LP, PP dół bąble na silikonie uszczelniającym rant drzwi - naprawiono - drzwi LT początek korozji pod uszczelką w górnej części rdzwi - naprawiono - klapa bagażnika, wewnątrz na krawędzi - naprawiono - maska - na całej długości krawędzi od wewnątrz - wymiana Wszystkie naprawy w ramach gwarancji - Teraz jest git i oby do 2016 nic się więcej nie działo. Pozdrawiam
__________________
If Thou gaze long into an abyss, the abyss will also gaze into thee |
13-07-2007, 09:49 | #12 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 13-07-2007
Skąd: Wawa
Postów: 2
|
Ja mam Fusion FX Silver 2004 1,4 16V kolor Oyster Silver i przebieg ok 30 tys.
Rdzy ani sladu. A auto jest po malych przejsciach - calkowita wymiana dzwi PP i PT. Mam odprysk na masce ale po uderzeniu jakiego kamienia spod kol poprzedzajacego auta - nic sie jednak nie dzieje. Mysle ze to kwestia egzemplarza a nie modelu |
17-07-2007, 19:22 | #13 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 23-07-2004
Skąd: śląsk
Postów: 290
|
o i moje autko dopadła rdza. po przeglądzie lakierniczym stwierdzono:
- małe ogniska korozji drzwi PP i PL oraz komora silnika. niegroźna rzecz, ale niech to zrobią na gwarancji.
__________________
artur=chromol (dla wtajemniczonych) czy teraz będzie już normalnie co ja robię, rozum mi chyba odebrało i świadomie wolności się pozbywam |