|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-04-2006, 18:42 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-04-2006
Model: fiesta
Silnik: 1,3 endura e
Rocznik: 2001
Postów: 93
|
kłopoty z silnikiem TDCI/MkIII 2002/
Moje kłopoty zaczęły się od pulsującej kontrolki świec żarowych i spadku mocy.
Mechanik coś tam przeprogramował, coś wykasował i niby wszystko wróciło do normy. No właśnie niby....Kontrolka normalnie gaśnie,moc wróciła ,ale przy ruszaniu i wolnej jeździe słychać terkot czy inny klekot -- wcześniej tego nie było.Co radzicie??? :fcp5 |
19-04-2006, 19:10 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-01-2005
Skąd: mazowieckie
Postów: 79
|
Ja miałem dokładnie to samo w MK III 2002 i teraz właśnie będę wymieniał wtryski to co zrobili ci w serwisie jest środek doraźny ale z tego co się dowiedziałem niebezpieczny bo może skończyć sie dziurą w tłoku lub pogiętym korbowodem.
To co słyszysz to jest skutek lania wtryskiwacza (spalanie stukowe) oszukali po prostu komputer . Jak najszybciej wymień wtryskiwacz
__________________
MK III Kombi 2002 2,0 TDCi 130 HP Ghia |
19-04-2006, 19:30 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-04-2006
Model: fiesta
Silnik: 1,3 endura e
Rocznik: 2001
Postów: 93
|
Dziękuję za radę.A gdzie kupisz wtryskiwacze dla siebie? Może podasz cenę ,bo w serwisach ... szkoda mówić!
|
20-04-2006, 15:40 | #4 |
ford::specialist
Imię: MARCIN
Zarejestrowany: 16-08-2004
Skąd: PRUSZKÓW
Model: FIESTA MK4
Silnik: 1.3 PB
Rocznik: 1997
Postów: 571
|
Napisz do PZY on powinien mieć wtryskiwacze
__________________
Mondeo MKIII 2.0 tdci130KM Uniden 520xl + Midland Ml - 145 |
21-04-2006, 13:15 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-01-2005
Skąd: mazowieckie
Postów: 79
|
Jestem po wymianie wtrysków i jest wszysko OK
Okazało się że wtryski które miałem rozjechały się i miały różne ciśnienia otwarcia- nowe mają ciśnie około 130 u mnie tylko jedem miał ciśnienie 130 na dwuch było 150 a na jednym 170. U ciebie prawdopodobnie sytuacja jest podobna. Wtryski brałem od PZY oczywiście nowe - można kupić używane o połowę taniej ale tak naprawdę nie wiadomo co się kupuje decyzja należy do ciebie. I przy okazji miałem takie zjawisko wcześniej ,że nie zawsze schodził z obrotów do nominalnych tylko zatrzymywał sie na 1000 i dopiero potem schodził teraz tego nie ma
__________________
MK III Kombi 2002 2,0 TDCi 130 HP Ghia |
21-04-2006, 13:26 | #6 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 13-03-2006
Skąd: Kraków/Bielsko
Postów: 636
|
Allegro -750 PLN za sztuke, nie wiem czy to dobra cena bo jak na razie sam nie wymienialem (poprzedni wlasciciel w ASO... po roku jezdzenia)...
__________________
Pozdrowienia, Bartek MONDEO 2.0 TDCi '02 CB PRESIDENT JOHNNY II + SIRIO SNAKE |
21-04-2006, 14:25 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 15-04-2006
Model: fiesta
Silnik: 1,3 endura e
Rocznik: 2001
Postów: 93
|
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc. Wtr. kupuję z Allegro... a co ztego będzie zobaczymy. :fcp4
|
21-04-2006, 14:27 | #8 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 13-03-2006
Skąd: Kraków/Bielsko
Postów: 636
|
Daj znac, moze innym pomozesz w decyzji czy kupowac na Allegro Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Powodzenia!
__________________
Pozdrowienia, Bartek MONDEO 2.0 TDCi '02 CB PRESIDENT JOHNNY II + SIRIO SNAKE |
11-05-2007, 10:37 | #9 |
ford::amateur
Imię: Jerzy
Zarejestrowany: 11-05-2007
Skąd: Gliwice
Model: Mobndeo mk4 liftback
Silnik: 2.3 Duratec AT
Rocznik: 2007
Postów: 4
|
też gaśnie........
TDCi -
potrafi zgasnąć. Z reguły na niskich obrotach, dojazd do skrzyżowania...bywało, że włączła się "spiralka" świecy żarowej i woz jechal na trybie awaryjnym. 4 razy na ok. 20 000 km.... serwis = usunięto błsdy z komputera. gasl ponownie. Zrobiono test przlewowy i stwierdzono, ze jeden wtrysk nie podaje jak trzeba. pytanie = czy miał ktoś taki problem z gaśnięciem. czy przyczyną jest (może być): 1. zapchany filtr paliwa 2. czujnik wałka 3. wadliwy wtryskiwacz (fordowemu serwisowi nie wierzę) 4. przepływomierz? prosze o porade. ps. jestem z gliwic. Polecacie tu jakis serwis? ponoc jest w zabrzu (specjalista nieautoryzowany). dziekuje |
28-05-2007, 20:54 | #10 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 27-05-2007
Skąd: Łódź
Postów: 15
|
Jestem tu po raz pierwszy więc wszystkich serdecznie witam i pozdrawiam.
Mam MONDEO 2003 TDCi 2,0L kombi i zarazem problem z silnikiem. Objawy: 1. Coś w rodzaju dziurki miedzy 1000 a 2000 obrotów nieraz się zamula a powyżej 2000 jest oki. 2. Zgasł mi na dojeździe do skrzyżowania i nie chciał odpalić ( migała kontrolka świec żarowych ) po odczekaniu około 5 minut zapalił normalnie jak gdyby nigdy nic. 3. parę dni spokoju i znów zgasł tym razem podczas jazdy na biegu IV przy około 2300-2500 obrotów dla mnie to normalnie :fcp15 szok na całego. Odczekałem pięć minut i znów zapalił jak gdyby nigdy nic. No i co ważne przy załączonej klimie słabnie i muli go przy ruszaniu trzeba przycisnąć gaz mocniej niż normalnie. Nie wiem od czego zacząć ale podejrzewam że od diagnostyki komputerowej sie nie obędzie, ale tu jeszcze większy problem bo w serwisie mam zaległą fakturę i nie bardzo mam ochotę ją już teraz regulować. Czy będę mógł coś sam na to poradzić? lub zaprzyjaźniony mechanik niestety :fcp25 bez komputerka w garażu? Gdzie w łodzi lub okolicach mógł bym to zrobić fachowo, ale bez szoku cenowego? Za odpowiedzi i porady z góry serdecznie dziękuję. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [ Dodano: 2007-06-02, 21:24 ] Dziś znalazłem rozwiązanie moich problemów z 2.0 TDCi i jest rewelacyjnie proste SPRZEDAĆ i juz nigdy nie wracać do marki ford :fcp2 Niech się naiwni męczą..... Ja wracam do japończyków a to dlatego, że moja żonka zrobiła swoją corollą 1,4 D-4D, 130 tysięcy i nic nie wymagało naprawy czy wymiany oprócz typowo eksploatacyjnych materiałów. Cały dzień porównywaliśmy faktury i zakup Mondeo to był wielki błąd i cios dla firmy. Podziwiam miłośników fordów ale pewnie tacy są, ale tylko Ci którzy nie jeździli innymi markami tylko z poldków się przesiedli. Co prawda ja zrobiłem 270 tyś. w podobnym czasie, ale koszty ASO to normalnie koszmar :fcp6 Napraw i wymian masa nie sposób wymienić, nie zwracałem uwagi wcześniej bo w koszta szło i poszło kupę kasy i teraz już tylko jedno pozostało ford G@#$O wort.
__________________
Ford G@#$O wort..... Niestety sprawdzone i potwierdzone Pierwszy i ostatni to mój ford wracam do japończyków, a właścicielom fordów współczuje. |