Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 07-03-2007, 16:24   #11
Wilu117
ford::advanced
 
Avatar Wilu117
 
Zarejestrowany: 07-01-2007
Skąd: Radomsko
Model: Kuga MK1
Silnik: TDCI 163
Rocznik: 2012
Postów: 354
Domyślnie

wykręcał ktoś boostera w escorcie bez demontażu chłodnicy ?
u mnie cieknie paliwo z boostera po sciągnięciu węza....
a jak pojechałem do pompiarza to powiedział że on sie tego nie dotyka

__________________
Był Escort MK7 1.8TD GHIA, Focus 1.8 TDDI, Mondeo ST220, Mustang 3.7 V6
Jest Kuga 2.0 TDCI 2012
Wilu117 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-03-2007, 18:20   #12
mdcs
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Płock
Model: SEAT Cordoba mk2
Silnik: 1.9TDI ASV @140PS/320Nm
Rocznik: 2000
Postów: 418
Domyślnie

Jak cieknie paliwo po zdjęciu wężyka to na 100% masz uszkodzone membrany.
Poczytaj na forum o ich wymianie. Było na ten temat sporo.
Co do jego wyjęcia to chyba chodzi Ci o wyciąganie chłodnicy a nie głowicyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Podobno można podejść go od dołu odpowiednim kluczem... ale ja nie próbowałem. Jak się nie uda to musisz wydłubać chłodnicę.
__________________
www.mdcs.elektroda.net - CAR-audio, elektroakustyka, wzmacniacze, kino domowe

SEAT Cordoba FL Signo 1.9TDI (ASV 140PS/320Nm), 0-100@7,7s
mdcs jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-03-2007, 20:00   #13
Wilu117
ford::advanced
 
Avatar Wilu117
 
Zarejestrowany: 07-01-2007
Skąd: Radomsko
Model: Kuga MK1
Silnik: TDCI 163
Rocznik: 2012
Postów: 354
Domyślnie

tak chodziło mi o chłodnice Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jak je wymienic i jak wymontowac boostera to wiem ale dostęp jest makabryczny, nie ma jak palca wetknąć, w mdo czy sierrce to jest prosta sprawa u mnie jeszcze lecą przewody od klimy to juz w ogole jest porażka, wolal bym nie ruszac chłodnicy
__________________
Był Escort MK7 1.8TD GHIA, Focus 1.8 TDDI, Mondeo ST220, Mustang 3.7 V6
Jest Kuga 2.0 TDCI 2012
Wilu117 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-03-2007, 17:50   #14
mismis
ford::average
 
Zarejestrowany: 10-10-2005
Skąd: łódzkie
Postów: 57
Domyślnie

mam przedostatnią bude (94r) i u mnie udalo sie wykręcic boostera bez wydlubowanie chłodnicy jedynie opuszczając ją od strony boostera. Wystarczyło odkręcić dwie śruby 13 któymi przykręcona jest blacha trzymająca chłodnicę od spodu do podłużnicy. Po odkręceniu tych śrub chłodnicę można całkiem nieżle opuścic od strony boostera i jest o wiele łatwiej.
mismis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-03-2007, 22:09   #15
Wilu117
ford::advanced
 
Avatar Wilu117
 
Zarejestrowany: 07-01-2007
Skąd: Radomsko
Model: Kuga MK1
Silnik: TDCI 163
Rocznik: 2012
Postów: 354
Domyślnie

byłem juz wszędzie gdzie mogłem w moim miescie pojechac i ani membran ani kogos kto by sie podjął ich sprowadzenia, został mi jeszcze jeden gość podobno fachura w dziedzinie diesli dzis go nie zastałem ale moze jutro.
__________________
Był Escort MK7 1.8TD GHIA, Focus 1.8 TDDI, Mondeo ST220, Mustang 3.7 V6
Jest Kuga 2.0 TDCI 2012
Wilu117 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-03-2007, 22:27   #16
mismis
ford::average
 
Zarejestrowany: 10-10-2005
Skąd: łódzkie
Postów: 57
Domyślnie

nie wiem czy to czytałeś czy nie, ale kiedyś był długi wątek o membranach [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] .Były tam podawane adresy skąd membrany można ściągnąć. A tak na marginesie ...to prościutka sprawa z wymianą tych membran i nie trzeba żadnego fachury do tego.Z powodzeniem przy odbrobinie chęci sobie z tym poradziszGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Zapytaj chłopaków ze sklepu naprzeciw Orlena (przy drodze na Kamieńsk). Oni tam mają czasem różne cacka - ostatnio kupiłem zestaw naprawczy do pompki ręcznej paliwa (całą górę czyli membrane, plastikowy przycisk i metalowa przykrywke) za 32złGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mismis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-03-2007, 14:39   #17
Wilu117
ford::advanced
 
Avatar Wilu117
 
Zarejestrowany: 07-01-2007
Skąd: Radomsko
Model: Kuga MK1
Silnik: TDCI 163
Rocznik: 2012
Postów: 354
Domyślnie

wątek czytałem, zanim jeszcze napisałem ten Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mój problem nie polega na tym ze nie potrafię tego wymienić tylko właśnie kupić, dlatego szukam po warsztatach czy maja membranki.
Droga na Kamieńsk powiadasz, no jest tam orlen chodzi ci o ten mały i o ulice Narutowicza ? Bo ja wczoraj byłem też w sklepie naprzeciwko orlenu tylko tego na Brzeźnickiej i tam własnie mieli zestaw naprawczy do pompki no i tą droge też mozna potraktować jako na kamieńsk tylko że "jedynką" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dobra jade do tych na Narutowicza

[ Dodano: 2007-03-09, 16:14 ]
też nie mają i nic nie slyszeli
__________________
Był Escort MK7 1.8TD GHIA, Focus 1.8 TDDI, Mondeo ST220, Mustang 3.7 V6
Jest Kuga 2.0 TDCI 2012
Wilu117 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-03-2007, 18:21   #18
oleek
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-03-2007
Skąd: ostrów/oleśnica
Postów: 13
Domyślnie

jak trafisz ten zestawik to podeślij namiary.......
bo ja coś czuje po moim mondku ze tez ma coś z tymi membranami, spalanie srednio prawie 9 i gozej sie zbiera niz moje poprzednie vw 75KM,
oleek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-03-2007, 15:21   #19
Wilu117
ford::advanced
 
Avatar Wilu117
 
Zarejestrowany: 07-01-2007
Skąd: Radomsko
Model: Kuga MK1
Silnik: TDCI 163
Rocznik: 2012
Postów: 354
Domyślnie

kupiłem te membranki bo skoro cieklo paliwo to muszą być uszkodzone, i teraz żałuję, membranki są ok nawet chyba niedawno wymienione ale za to brakuje sprężynki i niby skąd ja mam to teraz wziąć

[ Dodano: 2007-03-14, 16:28 ]
aha, w dodatku ten idiota ktory to wymienial wysmarowal membrany smarem.......
__________________
Był Escort MK7 1.8TD GHIA, Focus 1.8 TDDI, Mondeo ST220, Mustang 3.7 V6
Jest Kuga 2.0 TDCI 2012
Wilu117 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-03-2007, 17:05   #20
oleek
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-03-2007
Skąd: ostrów/oleśnica
Postów: 13
Domyślnie

tez to rozkreciłem (boostera), u mnie po zdjeciu wezyka było sucho i delikatne cinienie z wezyka szło , wyszczysciłem to wszystko membranki wyglądały jak nowe, dodatkowo wymieniłem filtr powietrza i wyczysciłem przepływke i jest troszke zwawszy ale to nie to jeszcze, gdzies czytałem zeby wymienić własnie przewod boostera
oleek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:52.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.