|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
04-02-2006, 09:40 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-11-2005
Postów: 47
|
mało mocy i kopci na czarno - pomocy
witam , mam taki problemik , wybrałem sie moim esim w dalszą trase i w połowie drogi zaczął dziwnie kopcić na czarno, ostatnio od jakiegoś czasu zdazało sie ze brakowało mu mocy (o czym chyba juz pisąłem na forum)podejzewam ze to coś z wtryskiwaczami, chciałem sie dowiedzieć czy można temu coś na szybko zaradzić (jakieś czyszczenie wtryskiwaczy itp), czy da sie coś zrobic na szybko w jednym dniu samemu metoda garażową bo chciałbym spokojnie do domu wrócić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
prosze o szybką pomoc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. z góry dzieki pozdrawiam |
04-02-2006, 10:51 | #2 |
Postów: n/a
|
nie spróbujesz nie bedziesz wiedział. Wymontuj wtryskiwacze i umyj dokładnie w jakims rozpuszczalniku(bardzo dobry na tego rodzaju syfy jest rozpuszczalnik do farb na rdze NOBILES). Osobiście się nie znam na dieslach i nie wiem, czy te wtryskiwacze można ot tak sobie wykrecić, ale Ty jako posiadacz diesla powinieneś to wiedzieć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Spróbuj. |
04-02-2006, 11:27 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-11-2005
Postów: 47
|
witam , własnie w tym sęk że jest to mój pierwszy diesel , mam go od niedawna i do wtryskiwaczy sie nigdy nie dobierałem , wiec jeśli ktos wie czy można je bez problemu wykręcić i nie narobić jakiś problemów , bo nie mam dziś dostepu do zadnego mechanika , ani nawet sklepu z częsciami , a jutro musze wrócić do domu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
04-02-2006, 11:34 | #4 |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Możesz je spokojnie wykręcić,ale czy samo czyszczenie (mycie) coś da,raczej nie ale spróbować warto może jednak pomoże. Objawy faktycznie wskazują na wtryski ale nie koniecznie wszystkie,mógł paść tylko jeden i prawdopodobnie tak jest
|
04-02-2006, 11:39 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-11-2005
Postów: 47
|
ok , to zabieram sie chyba do roboty Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. może coś da , a jak nie to bede w drodze powrotnej wyjątkowo zatruwał środowisko (mam tylko nadzieje ze dotre do celu bez kłopotów z władzami Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
dzieki i pozdro p.s. a jeszcze takie pytanie , jak by mi sie udało jednak dziś kupić koncówki wtryskiwaczy to z samodzielną wymianą też nie powinno być wiekszych problemów? czy trzebo do tego jakiś specjalistycznych sprzetów? |
04-02-2006, 11:49 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-01-2006
Skąd: łask
Model: mondeo
Silnik: 1.8 lpg
Rocznik: 94'
Postów: 249
|
to są moje domysły i nie bierz ich za pewnik mianowicie problem z wtryskiwaczem jest najbardziej widoczny na wolnych obrotach (niskie ciśnienie złe rozpylenie - kopci) przy średnich obrotach i wysokich to ma mniejszy wpływ i można spokojnie jechać. może masz kiepskie paliwo od tego bym zaczął później zerkni na olej może bierze olej (przykre ale może uszczelka pod głowicą) i gdybać można dalej może pierścień puścił albo faktycznie wtryski lub pompa ma słabe ciśnienie. sprawdź też rurki filtry bo może być nieszczelność i masz słabe ciśnienie pozdro
[ Dodano: 2006-02-04, 12:52 ] co do wymiany to gdybam że sama końcówka to połowa sukcesu trzeba ją jeszcze zamontować w korpusie wtryskiwacza i wyregulować ciśnienie rozpylania tak mi się wydaje |
04-02-2006, 11:56 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-11-2005
Postów: 47
|
no faktycznie masz racje , dokładnie to jest tak ze na biegu jałowym i przy niskich obrotach zero kopcenia , kopci dopiero jak mu depne , filtry wymienione , paliwo tankowałem tam gdzie zawsze czyli wydawała mi eis esprawdzona stacja , ale wiadomo jak to jest teraz , uszczelke wykluczam raczej bo nie ,ma śladów jakiś przecieków spod głowicy , może coś pierscieniami, ale oleju chyba nie bierze bo niedawno wymianiłem i poziom raczej trzyma, pokombinuje jeszcze , ale faktycznie z wymiano sie wstrzymam , ewentualnie przeczyszczenie zastosuje , a po weekendzie czeka mnie wizyta u jakiegoś majstra :/
[ Dodano: 2006-02-04, 13:04 ] dodam tez ze problem też jest na tyle dziwny bo miałem niedawno coś takiego , tylko ze po jakims czasie mu przeszło i było wszystko ok (tylko kopcenia wtedy nie zauważyłem, może go nie było) a wczoraj to jakoś wyjądkowo nagle go trafiło i tak jakby troche bardziej niż poprzednim razem |
04-02-2006, 12:13 | #8 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-01-2006
Skąd: łask
Model: mondeo
Silnik: 1.8 lpg
Rocznik: 94'
Postów: 249
|
mnie to paliwko coś nie pasuje może jakieś '' syfki '' zatykają wtryskiwacze ale tu sprawdzenie polegałoby na wkręceniu wtrysków dostarczenie do warsztatu wkręceniu w próbnik (ręczna pompka do zadawania dużego ciśnienia z manometrem) i sprawdzeniu jakości rozpylenia i ciśnienia zadziałania jakby to była prawda to trzeba koniecznie wyczyścić układ paliwowy a propo sprawdź ten filtr może jest źle założony albo brudny
|
04-02-2006, 13:32 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-11-2005
Postów: 47
|
sprawa sie chyba wyjaśniła , okazało sie ze zacisk na dojsciu paliwa do pompy wtryskowej sie rozp*** i zaciagał z paliwem powietrze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wymieniłem go i odrazu widać różnice i kto by pomyslał ze chciałem sie juz do wtryskiwaczy dobierać a to taki banał był Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dzieki wszystkim za pomocne informacje
pozdrawiam |