|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-02-2023, 18:17 | #91 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
To nie pozostaje nic innego jak szukać do skutku.
|
03-02-2023, 18:23 | #92 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Wtryski bylo po 1000 za szt pompa 2699, ale tak jak mowilem dostalem ceny warsztatu bo sie znamy dlugo, widzialem wszystkie rachunki, zero sciemy
|
03-02-2023, 18:37 | #93 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Cytat:
Zasadniczo nie uwierzę że nie da się tego zrobić dobrze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
03-02-2023, 18:42 | #94 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Cytat:
|
|
03-02-2023, 18:53 | #95 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Tylko najśmieszniejsze jest to że tu nie zapala się check tylko wyskakuje na centralnym ekranie między zegarami informacja serwis silnika i to wszystko po chwili to gaśnie a pomarańczowa kontrolka i między zegarami od temperatury i paliwa też gaśnie ale check się nie zapala zapalał się tylko wtedy kiedy układ CR był spierdzielony a po jego wymianie check nie zapalił się ani razu jedynie ta informacja na centralnym ekranie
|
03-02-2023, 18:57 | #96 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
chłopaki mówią dobry trop, to się dzieje po dłuższym postoju, może się gdzieś zapowietrzać albo cofać.
gdzies mogli nie dać oringa albo oring za dużo. tak czy inaczej, chłopaki mają się pobawić bo skasowali. |
03-02-2023, 19:15 | #97 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Zasugeruje w czwartek oprócz przeplywki i czyszczenia sondy, dolot, nieszczelnosc, cofanie paliwa, lewe powietrze i oringi
|
03-02-2023, 19:16 | #98 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 06-02-2021
Model: Focus Turnier
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 356
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Z błędami jest różnie, są te główne, te niższego rzędu i przejściowe, jaki i kiedy wyskoczy zależy tylko od tego jakie wartości graniczne przekroczeń zapisano w modułach. Niestety my tutaj już niewiele pomożemy, trzeba otworzyć maskę i szukać aż do skutku.
|
03-02-2023, 19:52 | #99 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Dam znać co się dowiem w czwartek, ale wszystko zasugeruje co tu padło, może trafi się kiedyś jeszcze taki fenomen jak ja
|
04-02-2023, 12:10 | #100 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-07-2019
Skąd: Szczecin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 2.0
Rocznik: 2015
Postów: 111
|
Odp: Common Rail- objawy opiłkującej pompy wysokiego ciśnienia
Mała aktualizacja koledzy co do obecnej sytuacji otóż jak wiecie moje auto wywalało błąd po dłuższym postoju. Dziś bo nawet dłuższym postoju niż wczoraj i mniejszej temperaturze odpaliłem auto i nie wyskoczył żaden błąd zatem czy możemy jednak mimo wszystko odrzucić jakąś nieszczelność w układzie paliwowym że paliwo się cofa i dlatego miał ciężej odpalać i wywalał błąd? Na wczorajszej wizycie Pan mechanik wymontował przepływomierz powietrza tak jak wam opisywałem przedmuchał go po czym go wsadził i przeprowadził jego adaptację a przynajmniej tak zrozumiałem. Dziś znów zrobię tak że go zostawię i nie będę go ruszał i odpalę go dopiero jutro na wieczór jeżeli sytuacja jest nie wyskakującym błędem się powtórzy to można uznać że adaptacja przepływomierza coś dała i odrzuca wy nieszczelność układu łapanie lewego powietrza cofanie się paliwa?
|
|
|
|