|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-05-2022, 19:40 | #1 |
ford::amateur
Imię: Jakub
Zarejestrowany: 13-05-2018
Skąd: Wejherowo
Model: C Max
Silnik: 2,0 benzyna/gaz
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
zimny, ciepły -bieg jałowy -silnik szarpie i stuka
Cześć,
od wczoraj mam problem z Cmaxikiem, otóż w trakcie jazdy obwodnicą i podjeździe pod górę autko zaczęło dziwnie się zachowywać, nie mogłem wejść ponad 2tyś obrotów, po jakiejś chwili było ok lecz przy zwalnianiu i dojechaniu do świateł silnik zaczął szarpać i jakby stukać. Do dzisiaj nie ma poprawy. miesiąc temu wymieniane świece i olej... [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] link do filmiku z jazdy. |
30-05-2022, 11:07 | #2 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 19-11-2019
Skąd: Puławy
Model: C-max ST
Silnik: 2.0 duratec,automat 4F27E
Rocznik: 2007
Postów: 106
|
Odp: zimny, ciepły -bieg jałowy -silnik szarpie i stuka
Po wciśnieciu sprzęgła cisza to dwumasa ale dziwny ten brak mocy,oleju nie bierze?dużo na gazie przejechane?może już luzu zaworowego zabrakło-kompresję można zmierzyć.
Ostatnio edytowane przez szkolny ; 30-05-2022 o 11:10 |
30-05-2022, 20:24 | #3 |
ford::amateur
Imię: Jakub
Zarejestrowany: 13-05-2018
Skąd: Wejherowo
Model: C Max
Silnik: 2,0 benzyna/gaz
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
Odp: zimny, ciepły -bieg jałowy -silnik szarpie i stuka
Olej to on lubi łykać i to w dużych ilościach. Jutro podjadę do mechanika, zobaczymy co powie. Błąd P0303, podmieniałem cewki i bez zmian, 3 gar nie gada :/
|