|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
16-01-2022, 08:59 | #1 |
ford::amateur
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 25-09-2020
Skąd: Biała Podlaska
Model: C-Max
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 7
|
1.6 TDCI 109 KM Awaria silnika -> awaria światła stop
Cześć, najpierw historyjka, aby każdy czytający miał pogląd sytuacji. Jakiś czas temu padła mi pompka sprzęgła, ta wewnątrz autka. W warsztacie wymienili mi ją na nową i od momentu wyjazdu, za każdym naciśnięciem hamulca wskakuje mi sygnalizacja "Usterka silnika", a po naciśnięciu "Usterka światła stop". Wszystkie stopy świecą, sprawdzałem dociśnięcie wtyczki na pedale hamulca i jest ok. Podpinałem się już również ForScanem i kasowałem błąd, jednak działało to tylko do pierwszego naciśnięcia hamulca. Jeśli ktoś miał taki problem i udało się go usunąć to proszę o podpowiedź jak to zrobić, bo już brakuje mi pomysłówGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Trochę mnie nie było, bo szczerze mówiąc trochę olałem temat. Wrzucam foto błędy z ukrytego menu. Jesli ktoś miał podobny problem to będę wdzięczny za podpowiedź gdzie szukać przyczyny Ostatnio edytowane przez WojtekBBA ; 04-04-2022 o 09:04 |
16-01-2022, 09:32 | #2 | |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
Odp: 1.6 TDCI 109 KM Awaria silnika -> awaria światła stop
Cytat:
|
|
14-04-2022, 16:12 | #3 |
ford::amateur
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 25-09-2020
Skąd: Biała Podlaska
Model: C-Max
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 7
|
Odp: 1.6 TDCI 109 KM Awaria silnika -> awaria światła stop
Problem rozwiązany i zostawiam dla szukających podpowiedzi rozwiazania swojego problemu. Problemem okazał się wysprzęglik. Po kompletnej awarii sprzęgła auto skończyło na podnośniku. Wysprzęglik, nie dość że zużyty to i pęknięty i dlatego uchodził płyn ze zbiorniczka, a to z kolei powodowało sygnalizację usterki. Przy okazji zrobiony docisk, sprzęgło i dwumasa bo były w stanie agonalnym. Przebieg 210 tyś.
|