|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-08-2021, 08:31 | #1 |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 12-07-2014
Skąd: Wolomin
Model: C-Max
Silnik: 1.6tdci 90KM
Rocznik: 2005
Postów: 10
|
Opór na tylnych kołach
Witam,
Auto po wymianie zacisków, które były już w marnym stanie (jeden trzymał). Tarcze oraz klocki także wymienione (TRW). Przy wymianie oczywiście wszystko oczyszczone i delikatnie nasmarowane. Klocki oraz zaciski chodzą luźno. Po wymianie i wciśnięciu kilka razy hamulca wszystko wydaje się ok. Po zakręceniu kołu zrobi kilka obrotów. Użycie elektrycznego ręcznego i jego zwolnienie powoduje opór na kołach. Koło po zakręceniu zrobi ledwie pół obrotu. Jakby za mało cofał się tłoczek. Z tego co pamiętam to od zawsze tak było. Po jeździe tarcze czy felgi nie grzeją się. Mają temperaturę praktycznie taką samą jak otoczenie. Czy ten typ tak ma ? Czy coś jest nie tak ? Proszę o jakieś sugestie. Z góry dziękuję. |
11-08-2021, 09:14 | #2 |
ford::amateur
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 31-03-2021
Skąd: Gdańsk
Model: C-MAX
Silnik: 1.8 125KM PB
Rocznik: 2004
Postów: 3
|
Odp: Opór na tylnych kołach
U mnie grzały się tylne felgi po zaciągnięciu i zwolnieniu hamulca ręcznego (ale zwykłego- nie elektrycznego). Okazało się, że linka ciężko chodziła w osłonie i nie pozwalała cofnąć się klockom. Po wymianie linki problem zniknął.
|
16-08-2021, 17:38 | #3 |
ford::average
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 23-01-2010
Skąd: Pruszcz Gdański
Model: Grand C-max
Silnik: 2.0 TDCI 150 -> 180
Rocznik: 2017
Postów: 102
|
Odp: Opór na tylnych kołach
A linii od ręcznego nie są zapieczone? Ten mechanizm da się bez problemu rozebrać, linki też się wymienia. Te z allegro reklamowane jako nierdzewne działają, ja po wymianie jeździłem trzy lata bez problemu. Wymieniałem sam.
|