![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 | |
ford::advanced
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 26-03-2017
Skąd: Gdańsk
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 246
|
![]() Cytat:
Dokładnie. Co prawda mam 1.6 TDCi i nigdy nie grzałem swiec dwa razy. A dziś rano -16. Najechane mam 270tys. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
![]()
Kurde nigdy wam się nie zdarzyło napisać czegoś głupiego pod wpływem emocji?....
Ogólnie to trochę tego nie ogarniam. W tym roku nie było wprawdzie takich mrozów jak dzisiaj ale bywały już niskie temperatury na Podlasiu rzędu - 7 czy - 8 i odpalal od strzała a dzisiaj po pracy było - 9 i wyglądało to średnio. Uświadomiłem też sobie ze ostatnie tankowanie wykonałem na stacji krzak i to letniego paliwa bo zapytałem. W związku z tym wykorzystałem fakt że mam już tylko 1/4 zbiornika i właśnie nakotlowalem do pełna vpowera Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. zobaczymy jutro rano. Wiadomo że to nie pomoże ale co tam zawsze warto spróbować. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Słupsk
Model: Focus MK1 2001, Focus MK2 FL, Mondeo MK4
Silnik: 1,8 TDCI 115, 1,6 TDCI 110, 2,0 TDCI 140
Rocznik: 2001, 2008, 2009
Postów: 466
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::beginner
![]() Imię: pawel
Zarejestrowany: 26-02-2018
Skąd: daleko
Model: fort esccort
Silnik: 1.6
Rocznik: 1990
Postów: 19
|
![]()
Też pomyślałem o świecach badz przepustnicy wlasnie ;p
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 29-12-2011
Model: Focus mk2 fl
Silnik: 2.0 Tdci 136 km
Rocznik: 2008
Postów: 2,611
|
![]()
Ja świece wymieniłem u siebie, okazało się że stare grzały i nie ma żadnej różnicy, auto dalej się męczy. Zresztą w Common Railu jest takie ciśnienie, że powinien i bez grzania zapalić, tymczasem ja zeszłej zimy odpalałem trzy razy po kilkanaście sekund. Ostatnim podejrzanym jest rozrusznik, mimo że kręci i wydaje się być sprawny, to jednak zimą przy większych oporach nie daje odpowiedniej prędkości do odpalenia silnika i jemu też się przyjrzyjcie. Wymiana świec w tym silniku to masakra, strasznie ciasno, ręce poharatane od blachy przy podszybiu, do ostatniej świecy trzeba egr wyjąć. A bez świec i tak powinien palić.
A co przepustnica ma do odpalania ? Pytam bo nie wiem. Ja swoją czyściłem po zakupie, czyli latem, a zimą miałem problemy z odpalaniem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
![]()
Ja też nie wiem ale miałem nadzieję że się tutaj dowiem.
Też uważam że świece w dobrym dieslu nie. Mają znaczenia. Kiedyś celowo zrobiłem test przy - 10 w tdiku i prxekrecilem kluczyk od razu z 0 na 3. No nie zauważyłem jakiejś dużej różnicy w odpaleniu. Kręcił chwilke dłużej ale zero falowania obrotów czy gssniecia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 06-04-2017
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus MK2 FL
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 129
|
![]()
U mnie tak to wygląda. W nocy bylo -14*C. Może nie chodził jak ciągnik wczoraj, ale był problem z odpaleniem.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Po obejrzeniu filmiku z testem paliw coraz bardziej zastanawiam się czy w tym nie leży problem. Zazwyczaj tankuję na Auchanie lub Tesco. Z poprzednim autem jednak nie miałem takich problemów pomimo tankowania na tych samych stacjach. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,561
|
![]()
Paliwo marketowe jest tanie bo sprzedają je praktycznie bez marży, ale pochodzi z naftobazy jak każde inne więc jakościowo jest ok. Za duży ruch mają żeby mogli kombinować. Dużo bardziej niebezpieczne są nawet markowe stacje ale na odludziu gdzie nie ma żadnego ruchu i paliwo stoi dłuższy czas w zbiornikach.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
![]()
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
wygląda to u nas podobnie. Ja za drugim razem po prostu długo przytrzymałem rozrusznik i tylko dlatego nie zdechł.
Ale problem sądzę, że jest podobny. P.S ja jak miałem Golfa w TDI to w życiu nie zwracałem uwagi na to co i gdzie tankuję (tankowanie zawsze w myśl zasady: byle taniej), nigdy nie dolewałem żadnych dodatków i problemów zero. Także jak dla mnie przy CR gdzie ciśnienie wtrysku jest kosmiczne nie ma znaczenia co tam w baku pływa. Ostatnio edytowane przez cezarg1410 ; 27-02-2018 o 08:11 |
![]() |
![]() |