|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-07-2017, 13:12 | #31 |
ford::advanced
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 20-09-2011
Skąd: Zachodnie Mazowsze
Model: Galaxy (był Escort MK5, Escort MK7, Fiesta, MND Mk3, MND MK4)
Silnik: TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 478
|
Odp: 2.0 PSA Ciężko zapala zimny i ciepły długo kręci
Wcale na to według wskazań nie wygląda, według mnie coś jest nie tak z tym parametrami pompy (FRP i FUEL_STRT)
__________________
Regulamin %23 |
16-07-2017, 10:31 | #32 |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-06-2015
Skąd: Częstochowa
Model: GALAXY MK3
Silnik: diesel
Rocznik: 2006
Postów: 269
|
Odp: 2.0 PSA Ciężko zapala zimny i ciepły długo kręci
Co się okazało wszystkie wtryski są dobre. Sprawdzone na maszynie.
Auto długo kręciło a okazało się że do wymiany są dwa elektrozawory na pompie? Więc od czegoś siadły? Coś jednak pompa musi szkodzić coś chyba zaczyna się z nią dziać. |
17-07-2017, 21:51 | #33 |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-06-2015
Skąd: Częstochowa
Model: GALAXY MK3
Silnik: diesel
Rocznik: 2006
Postów: 269
|
Odp: 2.0 PSA Ciężko zapala zimny i ciepły długo kręci
Auto odebrane tak odpala teraz:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ps. Nigdy tak płynnie nie odpalało nawet dwa latat temu jak wymienili tylko ten elektrozaworek od wysokie ciśnienia widocznie z tym od niskiego też musiało się wtedy już dziać? Widzicie coś niepokojącego z tego filmiku odnośnie pompy? |
17-07-2017, 22:05 | #34 |
ford::advanced
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 18-01-2011
Skąd: Białe Błota/Bydgoszcz
Model: Ford Focus mk2
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 400
|
Odp: 2.0 PSA Ciężko zapala zimny i ciepły długo kręci
koszt wymiany ?
|
17-07-2017, 22:26 | #35 |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-06-2015
Skąd: Częstochowa
Model: GALAXY MK3
Silnik: diesel
Rocznik: 2006
Postów: 269
|
Odp: 2.0 PSA Ciężko zapala zimny i ciepły długo kręci
Kolego cała operacja a dokładnie pomiary wtrysków na kompie później pomiary na stole wtrysków no i później szukanie dalej i wymiana dwóch elektrozaworów na pompie przyniosło efekt a z portfela poszło 2tyś. bez groszy.
|
18-07-2017, 08:26 | #36 |
ford::advanced
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 20-09-2011
Skąd: Zachodnie Mazowsze
Model: Galaxy (był Escort MK5, Escort MK7, Fiesta, MND Mk3, MND MK4)
Silnik: TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 478
|
Odp: 2.0 PSA Ciężko zapala zimny i ciepły długo kręci
:-) Pewnie można by ciut taniej bez tego badania wtrysków. Najważniejsze, że znowu działa jak powinno no i że diagnoza z pierwszej i drugiej strony wątku była poprawna :-)
__________________
Regulamin %23 |
18-07-2017, 09:47 | #37 |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-06-2015
Skąd: Częstochowa
Model: GALAXY MK3
Silnik: diesel
Rocznik: 2006
Postów: 269
|
Odp: 2.0 PSA Ciężko zapala zimny i ciepły długo kręci
Racja ale nie winie ich próbowali jak mogli i koszta z wtryskami i ich sprawdzenie przez to wzrosły.
|
|
|
|