Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-04-2016, 17:35   #51
hubi_c
ford::advanced
 
Avatar hubi_c
 
Imię: Hubert
Zarejestrowany: 09-01-2015
Skąd: Kościan->Poznań
Model: Ford Focus II FL
Silnik: 1,6 TDCI ECOnetic
Rocznik: 2008
Postów: 235
Domyślnie Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci

Cytat:
Napisał pablod Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wydaje mi się, że przy ruszaniu, tak właśnie pomiędzy 1 a 2 tys. obrotów dochodzi jakiś świst.
Słuchając tego nagrania też mam takie wrażenie. Sprawdziłem u siebie i ja gdy tak przygazuje to żadnego takiego świstu nie mam. Jednak ty masz turbo ze zmienną geometrią a ja ze stałą, może tu jest róznica i to o niczym złym nie świadczy.

__________________
Hubert

http://yanosik24.pl/widget/1570283.png
hubi_c jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2016, 19:21   #52
pablod
ford::average
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-05-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2 kombi Ghia
Silnik: 1,6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 69
Domyślnie Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci

Cóż, pozostanie mi zagonić kobietę do wozu i niech ciśnie, może zlokalizuje źródło tego dźwięku. Jedyny błąd jaki się pojawia w Forscanie to B1342-20 czy uszkodzenie wspomagania kierownicy (daje się wykasować i szybko nie wraca).
Najciekawsze w tym jest to, że największa moc była kiedy po wymianie elektroniki alternatora okolice przepustnic z lewej strony miały niezbyt dobrze poskręcane opaski na rurach. Gwizdało spod maski, olejem waliło, ale w fotel wciskało nieźle... Choć oczywiście mogło się w tym samym czasie coś sp.... i nie mieć związku z tym.

PS. Odnośnie świstu to faktycznie, jakby dochodził z turbiny - czyli pomysły się skończyły....

Ostatnio edytowane przez pablod ; 01-05-2016 o 20:05
pablod jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-05-2016, 10:57   #53
fura_89
ford::average
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 12-04-2016
Skąd: o/k Pszczyny
Model: Focus C-max
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rocznik: 2007
Postów: 59
Domyślnie Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci

Jeśli o moją usterkę to wizyta u mechanika nic mi nie dała, jedynie to, że ubyło mi z portfela 50zł za wykasowanie błędów. Jedynie do czego się przyczepił to do zaworu EGR (wtyczka była wypięta).

Po weekendzie majowym będę zamawiał kabel od Viakena i mam w planach wyczyszczenie wszystkiego co się da z oleju i przerobienie odmy, chce również sprawdzić ten cały zawór Pierburg'a.

Pomimo tej usterki co zauważyłem, że jak silnik się nagrzeje do 90 stopni to jest jak by żwawszy ale to wciąż nie to co powinno być.
fura_89 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-05-2016, 07:15   #54
Czaja95
ford::average
 
Imię: Mikołaj
Zarejestrowany: 06-07-2014
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 70
Domyślnie Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci

Oddałem Focusa do owego mechanika... Najbardziej rozbawił mnie, jak powiedział że nowy pierburg kosztuje w intercarsie 306zł hahahha! Dla szarego kowalskiego można spokojnie kupić za 170-180zł Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak podmieni na nowy i rzeczywiście będzie różnica to zwrot hajsiku (stówkę za fatygę już mu daruję) i zrobię to na mazurach u znajomego. No chyba, że to nie jest to...
__________________
Kolekcjoner Fordów
- Focus: MK1 hatchback 1999r. 1.8 TDDI 90KM & MK2 hatchback 2007r. 1.6 TDCi 109KM
- Mondeo: MK3 kombi 2005r. 2.0 TDCi 115KM (sprzedany :<)
Czaja95 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-05-2016, 07:32   #55
szafarek
ford::specialist
 
Avatar szafarek
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
Domyślnie Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci

Cytat:
Napisał Czaja95 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Oddałem Focusa
Czaja, spójrz na mój post i załączone tam filmiki.
Porównaj u siebie, coś mam wrażenie że to właśnie będzie pierburg ...
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Co do ceny, to na alle zamówiłem oryginał forda za 188 zł + przesyłka.
Więc, ten Twój niech tego za ponad 300 zł to sobie wsadzi .... ale na pewno nie w twoje auto
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm
Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm

Ostatnio edytowane przez szafarek ; 11-05-2016 o 07:37
szafarek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-05-2016, 08:27   #56
Czaja95
ford::average
 
Imię: Mikołaj
Zarejestrowany: 06-07-2014
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 70
Domyślnie Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci

No u mnie w focusie sztanga podobnie się ruszała przy odpaleniu (wolniej niz w peugeocie), po zgaszeniu w sumie nie patrzyłem... Ma dzisiaj buron dzwonić, zobaczymy co wymyśli Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Podobnie mu powiedziałem, jak mi zaśpiewał te 306zł że moze sobie wsadzic, bo za tyle to prawie dwa bym kupil Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Kolekcjoner Fordów
- Focus: MK1 hatchback 1999r. 1.8 TDDI 90KM & MK2 hatchback 2007r. 1.6 TDCi 109KM
- Mondeo: MK3 kombi 2005r. 2.0 TDCi 115KM (sprzedany :<)
Czaja95 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-05-2016, 19:22   #57
szafarek
ford::specialist
 
Avatar szafarek
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 18-01-2007
Skąd: okolice Poznania
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2016
Postów: 900
Domyślnie Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci

Cytat:
Napisał Czaja95 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
zobaczymy co wymyśli Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jakieś wnioski ???
__________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci Titanium ->> 180KM / 400 Nm
Ford Kuga 2.0 Tdci Individual ->> 163KM / 340 Nm
szafarek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-05-2016, 21:38   #58
Czaja95
ford::average
 
Imię: Mikołaj
Zarejestrowany: 06-07-2014
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 70
Domyślnie Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci

Ogólnie po podmianie na nowy zawór zero zmian, szuka dalej...

Co do opadania sztangi, to prawdopodobnie w peugeocie jest inaczej, a w focusie inaczej. Mianowicie, tak jak mi wytłumaczył mechanik (przytoczyłem twój dylemat, do którego podesłałeś link czyli porownanie puga twojej żony z twoją fordziną) i powiedział, że to bez znaczenia. W focusie ciśnienie odpuszcza po jakimś czasie, w peugeocie od razu, kwestia oprogramowania, które prawdopodobnie się różni między fordem a peugeotem.

Mechanik posiada takiego samego focusa jak mój, z tym że 1.6 tdci 90KM i mówi, że jego się lepiej zbiera, także faktycznie problem jest.
Ogólnie pada mniejsze lub większe podejrzenie na zawalony syfem dpf (w tym przypadku FAP)... odkąd go mamy (jakies 6 lat) żaden płyn ani nic z tym dpfem nie było robione, więc albo jest wycięty, albo umarł i moze powodować tego typu ekscesy.

Postraszył mnie wtryskami, ale niezbyt chce mi się w to wierzyć, bo auto odpala elegancko, spalanie jest w normie, chodzi równo, miarowo, przy ciśnięciu na wysokich obrotach nie odcina, nie gasnie itp.

EGR w porządku, dwie przepustnice również. Nie kopci.

Spiął na krótko z pominięciem pierburga turbinkę i również jest to samo... Nie wiem, czy nie będę po prostu reklamował turbinki. Zobaczymy, auto dalej stoi u mechaniora, może coś wymyśli...
__________________
Kolekcjoner Fordów
- Focus: MK1 hatchback 1999r. 1.8 TDDI 90KM & MK2 hatchback 2007r. 1.6 TDCi 109KM
- Mondeo: MK3 kombi 2005r. 2.0 TDCi 115KM (sprzedany :<)
Czaja95 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-05-2016, 23:45   #59
cezarg1410
ford::expert
 
Avatar cezarg1410
 
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,659
Domyślnie Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci

Nie jestem w stanie zrozumieć sensu tego tematu i perypetii autora.
Miesiąc temu już było napisane co jest nie tak. A ty dalej szukasz nie wiadomo czego.
Proponuję wymienić pompą, wtryski, fap, dwumasę, silnik, turbo i kompletne zawieszenie. wtedy na pewno będzie dobrze.
cezarg1410 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-05-2016, 08:25   #60
pablod
ford::average
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-05-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK2 kombi Ghia
Silnik: 1,6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 69
Domyślnie Odp: Zbyt duża turbodziura, długa reakcja na gaz-1.6 tdci

Cytat:
Napisał cezarg1410 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie jestem w stanie zrozumieć sensu tego tematu i perypetii autora.
Mądrość ludowa mówi, że głodny sytego nigdy nie zrozumie.
Owszem, napisano co trzeba zrobić. Regulację vnt, wymianę przepustnic, pierburga i pompy....
Masz chęć pomóc i masz 1,6 TDCI o podobnej konstrukcji silnika, zajrzyj w ten wątek [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] i porównaj jak sztanga pracuje u Ciebie. Posadzić drugą osobę za kierownicą aby odpaliła silnik, trochę przygazowała i nagrać to 2 minutowym filmem bardzo nam pomoże uniknąć kosztownego wymieniania wszystkiego po kolei.
Póki co musimy sobie radzić w ten sposób, skoro osoby mające pracę turbiny w małym palcu trzymają wiedzę dla siebie.
pablod jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:02.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.