|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-04-2016, 06:52 | #11 |
ford::specialist
Imię: Michał
Zarejestrowany: 09-07-2015
Skąd: Warszawa
Model: Fokus C-MAX
Silnik: 1.8 Duratec / LPG - KME
Rocznik: 2004
Postów: 540
|
Odp: regulacja luzu zaworowego przez płytki
Ja mam szklanki, i niczego nie utwardzali mi, materiał zebrali z trzonka wew. szklanki (z "dziubka", który styka się z zaworem) dużo myślałem gdzie to jest utwardzane i moim zdaniem utwardzana jest (jeśli w ogóle) powierzchnia ślizgowa pod wałkiem rozrządu a nie z drugiej strony. Zrobione po "remoncie" 600km oleju nie ubywa silnik pracuje cicho.
Możliwe, że podkładki dobry zakład też zeszlifuje. Budowa podkładek jest prostsza więc i tańsze powinny być niż szklanki. Napisz maile do autoryzowanych serwisów o podkładki, jak tak zrobiłem. Wysłałem maila do 5 a 4 odpowiedziały, nawet przesłali numery katalogowe po których zamawia się te części.
__________________
Powszechność stosowania nie jest wyrocznią słuszności. Ostatnio edytowane przez Rift ; 19-04-2016 o 06:55 |
19-04-2016, 06:56 | #12 |
ford::specialist
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 11-07-2010
Skąd: Szczerców
Model: Focus
Silnik: 1.8 16V 125KM
Rocznik: 1999
Postów: 879
|
Odp: regulacja luzu zaworowego przez płytki
W przypadku płytek jeśli są utwardzane to na wskroś, robiłem badania ich twardości przed szlifowaniem i po, wyniki są zbliżone.
|
19-04-2016, 09:58 | #13 |
ford::specialist
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 14-07-2012
Skąd: Strzegom
Model: focus
Silnik: 1,4
Rocznik: 2000
Postów: 636
|
Odp: regulacja luzu zaworowego przez płytki
Mógłbyś wrzucić foto takiego przyrządu ?
|
20-04-2016, 10:00 | #14 |
ford::specialist
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 11-07-2010
Skąd: Szczerców
Model: Focus
Silnik: 1.8 16V 125KM
Rocznik: 1999
Postów: 879
|
Odp: regulacja luzu zaworowego przez płytki
Tak wygląda ten przyrząd. Zrobiony z tego co było pod ręką, tuleje prowadzące są z prowadnic zaworowych. Dwoma śrubkami przykręca się to w skrajnych bocznych otworach głowicy tam gdzie przychodzi pokrywa zaworów. Klin ma 3 otwory dla lepszego dopasowania w zależności czy robimy zawory ssące czy wydechowe.
Estetyka nie najlepsza, ale w użytkowaniu nie przeszkadza. Ostatnio edytowane przez K!S!3L ; 20-04-2016 o 18:06 Powód: dodanie zdjęć |
20-04-2016, 20:54 | #15 |
ford::specialist
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 14-07-2012
Skąd: Strzegom
Model: focus
Silnik: 1,4
Rocznik: 2000
Postów: 636
|
Odp: regulacja luzu zaworowego przez płytki
Podziękował.
|