Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-02-2016, 10:23   #1
NeOn21
ford::average
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 08-12-2014
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 95
Exclamation Po wymianie regulatora napięcia zbyt duże napięcie ładowania

Witam serdecznie.

Mam problem z regulatorem napięcia, otóż miałem delikatne problemy z trzęsieniem autka (spadaniem obrotów) na biegu jałowym, gdy np otwieram drzwi i zapalają się światła awaryjne, lub gdy zamykam lub otwieram szyby elektryczne, wtedy obroty spadały i trzęsie autem.

Postanowiłem wymienić regulator napięcia bo podczas zamykania szyb ładowanie pokazywało 12,3 V więc dużo za mało, ale bez obciążenia auta przyciskiem zamykania szyb było te 14,4 V.

Zakupiłem niby oryginalny regulator napięcia firmy Magneti Marelli takiej samej firmy jakiej jest alternator, tutaj link : [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Po wymianie regulatora napięcia, niestety falowanie nie ustało, i pojawił sie nowy problem, otóż czasami zapala się na 1 sekundę kontrolka ładowania i gaśnie, a gdy sprawdziłem napięcie ładowania to wynosi ponad 15 V, czasami 15,50 V Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Więc to chyba dużo za dużo, przy maksymalnym obciążeniu czyli światła długie, dmuchawa, ogrzewanie szyby itp daje jakieś 14,80 i skacze 14,60 14,40 14,90
Pytanie teraz czy ten nowy regulator może być uszkodzony czy szczotki są nowe i się docierają ?
Bo nie wiem czy mam zwracać ten regulator ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bardzo proszę o pomoc.


Ostatnio edytowane przez NeOn21 ; 29-02-2016 o 21:30
NeOn21 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-02-2016, 10:45   #2
krzys1968
ford::expert
 
Avatar krzys1968
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
Domyślnie Odp: Nowy regulator napięcia i problemy

A w jakim masz stanie akumulator moze sie juz koniczy
krzys1968 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-02-2016, 10:49   #3
NeOn21
ford::average
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 08-12-2014
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 95
Domyślnie Odp: Nowy regulator napięcia i problemy

akumulator ładnie pokazuje w spoczynku ponad 12 V jest jeszcze na gwarancji.
NeOn21 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-02-2016, 11:55   #4
krzys1968
ford::expert
 
Avatar krzys1968
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
Domyślnie Odp: Nowy regulator napięcia i problemy

Jezeli aku nowe to ladowanie jest za duze definitywnie wiec problem z regulatorem napewno
krzys1968 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-02-2016, 21:32   #5
NeOn21
ford::average
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 08-12-2014
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 95
Domyślnie Odp: Po wymianie regulatora napięcia zbyt duże napięcie ładowania

Czyli ten nowy regulator napięcia na pewno będzie niesprawny/uszkodzony ?
Chciał bym być tego pewien bo jak odeślę go do reklamacji i okaże się, że jest sprawny to pokryję kolejne koszty wysyłki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Przed chwilą mierzyłem napięcie ładowania i na gorącym silniku było 15,60 V
NeOn21 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-02-2016, 21:53   #6
krzys1968
ford::expert
 
Avatar krzys1968
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
Domyślnie Odp: Po wymianie regulatora napięcia zbyt duże napięcie ładowania

tu poczytaj [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
krzys1968 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-03-2016, 08:29   #7
NeOn21
ford::average
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 08-12-2014
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 95
Domyślnie Odp: Po wymianie regulatora napięcia zbyt duże napięcie ładowania

Panowie a jest coś takiego, że po wymianie tego regulatora trzeba przeprogramować komputer ?
Bo rozmawiałem dzisiaj z gościem z niezależnego serwisu forda i mi powiedział, że jakiś błąd w komputerze może być po wymianie regulatora i trzeba komputer zaprogramować.
NeOn21 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-03-2016, 09:56   #8
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Po wymianie regulatora napięcia zbyt duże napięcie ładowania

a ja słyszałem że po "regeneracji" alternatora jest świrowanie i najlepiej włożyć poprostu oryginalny
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:09.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.