|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-02-2016, 10:23 | #1 |
ford::average
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 08-12-2014
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 95
|
Po wymianie regulatora napięcia zbyt duże napięcie ładowania
Witam serdecznie.
Mam problem z regulatorem napięcia, otóż miałem delikatne problemy z trzęsieniem autka (spadaniem obrotów) na biegu jałowym, gdy np otwieram drzwi i zapalają się światła awaryjne, lub gdy zamykam lub otwieram szyby elektryczne, wtedy obroty spadały i trzęsie autem. Postanowiłem wymienić regulator napięcia bo podczas zamykania szyb ładowanie pokazywało 12,3 V więc dużo za mało, ale bez obciążenia auta przyciskiem zamykania szyb było te 14,4 V. Zakupiłem niby oryginalny regulator napięcia firmy Magneti Marelli takiej samej firmy jakiej jest alternator, tutaj link : [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Po wymianie regulatora napięcia, niestety falowanie nie ustało, i pojawił sie nowy problem, otóż czasami zapala się na 1 sekundę kontrolka ładowania i gaśnie, a gdy sprawdziłem napięcie ładowania to wynosi ponad 15 V, czasami 15,50 V Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Więc to chyba dużo za dużo, przy maksymalnym obciążeniu czyli światła długie, dmuchawa, ogrzewanie szyby itp daje jakieś 14,80 i skacze 14,60 14,40 14,90 Pytanie teraz czy ten nowy regulator może być uszkodzony czy szczotki są nowe i się docierają ? Bo nie wiem czy mam zwracać ten regulator ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Bardzo proszę o pomoc. Ostatnio edytowane przez NeOn21 ; 29-02-2016 o 21:30 |
29-02-2016, 10:45 | #2 |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
Odp: Nowy regulator napięcia i problemy
A w jakim masz stanie akumulator moze sie juz koniczy
|
29-02-2016, 10:49 | #3 |
ford::average
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 08-12-2014
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 95
|
Odp: Nowy regulator napięcia i problemy
akumulator ładnie pokazuje w spoczynku ponad 12 V jest jeszcze na gwarancji.
|
29-02-2016, 11:55 | #4 |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
Odp: Nowy regulator napięcia i problemy
Jezeli aku nowe to ladowanie jest za duze definitywnie wiec problem z regulatorem napewno
|
29-02-2016, 21:32 | #5 |
ford::average
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 08-12-2014
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 95
|
Odp: Po wymianie regulatora napięcia zbyt duże napięcie ładowania
Czyli ten nowy regulator napięcia na pewno będzie niesprawny/uszkodzony ?
Chciał bym być tego pewien bo jak odeślę go do reklamacji i okaże się, że jest sprawny to pokryję kolejne koszty wysyłki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Przed chwilą mierzyłem napięcie ładowania i na gorącym silniku było 15,60 V |
29-02-2016, 21:53 | #6 |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
Odp: Po wymianie regulatora napięcia zbyt duże napięcie ładowania
|
01-03-2016, 08:29 | #7 |
ford::average
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 08-12-2014
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 95
|
Odp: Po wymianie regulatora napięcia zbyt duże napięcie ładowania
Panowie a jest coś takiego, że po wymianie tego regulatora trzeba przeprogramować komputer ?
Bo rozmawiałem dzisiaj z gościem z niezależnego serwisu forda i mi powiedział, że jakiś błąd w komputerze może być po wymianie regulatora i trzeba komputer zaprogramować. |
01-03-2016, 09:56 | #8 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Po wymianie regulatora napięcia zbyt duże napięcie ładowania
a ja słyszałem że po "regeneracji" alternatora jest świrowanie i najlepiej włożyć poprostu oryginalny
|