|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-02-2016, 12:30 | #11 | |
FCP member
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 09-03-2012
Skąd: Strzelce Krajeńskie
Model: Mondeo MK III
Silnik: 2.0 TDDI 115KM
Rocznik: 2001
Postów: 504
|
Odp: zamianić wierne tddi na tdci?
Cytat:
__________________
Im wolniej jedziesz tym dłużej na Ciebie patrzą |
|
01-02-2016, 17:59 | #12 |
ford::advanced
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 22-03-2008
Skąd: Opolskie
Model: Mondeo MK3, MK4 VW Touareg
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM, 2.5T, 3,0 TDI
Rocznik: 2001 JEST 2007
Postów: 313
|
Odp: zamianić wierne tddi na tdci?
Prędzej ci siądzie TDCI niż twój dołóż i kup MK4 pozdrawiam
|
01-02-2016, 18:01 | #13 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 21-03-2013
Skąd: Rypin
Model: Mondeo Mk4 ghia
Silnik: 1,8 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 260
|
Odp: zamianić wierne tddi na tdci?
Ja mam i Mondziaka TDDI i TDCI i powiem szczerze ze wole jezdzic tym TDCI, mniej pali, o wiele cichszy, przyspiesza duzo lepiej, kupilem go z padniętą koncówka wtryskiwacza, wymienilem i juz 13 tys km bez najmniejszych problemow, a to juz moje 4 mondeo TDCI, szwagier ma tez TDDI i trase do Stuttgartuzakonczyl na lawecie... pompa padla, koszt naprawy zbliżony do regeneracji wtryskiwaczy, poprzednim Mondkiem TDCI zrobilem 55tys km bez zadnej awarii, i jezdzi nim znajomy juz cos kolo pol roku i jak narazie jest zadowolony takze troche przesadzacie z tym straszeniem kolegi TDCI-kiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
https://www.facebook.com/groups/905857552881079/ |
01-02-2016, 19:01 | #14 |
ford::professional
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
Odp: zamianić wierne tddi na tdci?
Może i awaryjne. Kupiłem swoje z przelotem 145k, teraz ma 260k. I nie mogę narzekać. A ropa ze wschodu i lata aż miło.
|
02-02-2016, 09:23 | #15 |
ford::average
Zarejestrowany: 02-09-2013
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 159
|
Odp: zamianić wierne tddi na tdci?
ja również kupiłem używane autko tdci jeżdżę już nim prawie trzy latka i jedyne co wymieniłem to mały termostat (nie licząc oczywiście materiałów eksploatacyjnych klocki itp.) autkiem zrobiłem już ponad 50 tys. km i nadal ładnie jeździ i jestem zadowolony. nawet jeśli coś padnie to jak się dobrze zrobi to ładnych pale lat pośmiga.
|
02-02-2016, 11:23 | #16 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 21-03-2013
Skąd: Rypin
Model: Mondeo Mk4 ghia
Silnik: 1,8 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 260
|
Odp: zamianić wierne tddi na tdci?
ktos napisal ze w dziale porad technicznych jest mnostwo tematow o awariach tdci a znacznie mniej o TDDI tylko ten ktos nie wzial pod uwage ile % mondziakow w dieslu to TDDI, jezeli chodzi o mnie to gdybym kupowal mondziaka to tylko TDCI,
__________________
https://www.facebook.com/groups/905857552881079/ |
02-02-2016, 11:50 | #17 | |
FCP member
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 09-03-2012
Skąd: Strzelce Krajeńskie
Model: Mondeo MK III
Silnik: 2.0 TDDI 115KM
Rocznik: 2001
Postów: 504
|
Odp: zamianić wierne tddi na tdci?
Cytat:
__________________
Im wolniej jedziesz tym dłużej na Ciebie patrzą |
|
02-02-2016, 11:55 | #18 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 21-03-2013
Skąd: Rypin
Model: Mondeo Mk4 ghia
Silnik: 1,8 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 260
|
Odp: zamianić wierne tddi na tdci?
Cytat:
__________________
https://www.facebook.com/groups/905857552881079/ Ostatnio edytowane przez RafiRypin ; 02-02-2016 o 12:06 |
|
03-02-2016, 22:31 | #19 |
ford::professional
Zarejestrowany: 30-03-2005
Skąd: Łódź
Model: Mondeo mk4 Titanium X Combi,
Silnik: 2,0 tdci 143ps
Rocznik: 2010
Postów: 1,529
|
Odp: zamianić wierne tddi na tdci?
ano widzicie, z tego co czytam każdy z Was ma po części racje i z kazdym się zgadzam...
nie wiem czy po tym co teraz napisze moderatorzy nei każą mi zmienić tematu ale spróbuję licząc na ich wyrozumiałość: mój dylemat ze zmianą tddi na tdci jak pisałem na pocztaku wziął się stąd ze tym klekotem jezdze już tyle czasu i planowałem sobie odmłodzić autko, tylko... jak poptrzyłem na przebiegi mk4 z rocznika 2008-2009 bo w takie celowałem to się okazuje w większości przypadków ze auta te w naszych rodzimych ogłoszeniach mają po minimum 220 tys ate w serwisach niemieckich po ok 300 tysi więcej...i tu się zaczął mój dylemat: mam kupic sobie młodsze o7-8 lat auto z przebiegiem większym niż mój klekot z 2001 roku? zwłaszcza ze czytałem opinie użytkowników mk4 to praktycznie wszystko to samo co w mk3 psuje się w k4 przy podobnych przebiegach-czyli dwumasa, maglownica pompa wspomagania, egr, turbo,zawieszenie tylne i przednie , o dpf nie pisze bo brałem pod uwagę 1,8 tdci 125 km... wiec zaczałem się zastanawiać czy jest sens wywalać ok 27-30 tys na auto-owszem ładnie skrojone , przestronne dobrze wyposażone ale także auto które będzie wymagało ode mnie zaraz w najbliższym czasie inwestycji ok 5-6 tys we wszytsko po kolei. dlatego zaczałem się zastanawiać nad ta zamianą tddi na tdci bo w mk3 roczniku 2006-2007 nie można już spotkać tddi-a nad takim rocznikiem mk3 się zastanawiałem. tym bardziej ze czytałem ze duza awaryjnośc tdci występowała w początkowej fazie produkcji 2001-2003, potem ponoc po 2004-2005 r podobno wiele niedociągnięć już usunięto i auta te -podobno sprawowały się o niebo lepiej... a cena takiego ładnego egzemplarza z 2005-2006 roku to ok 13.000 zł czyli przeszło mniej niż połowa jego młodszego brata a rocznikowo jedynie max dwa lata młodszego... powiedzcie proszę czy potwierdzicie ze to prawda z tym "polepszeniem" tdci po 2005 roku?i czy faktycznie 2,0 tdci 116km jest lepsze i mniej awaryjne niż 130 km? i jeszcze jedno czy mk4 z silnikiem 1,8tdci 125 km bez dpf był dużo lepszą konstrukcyjnie -głownie ukad paliwowy-silnik wtryski turbo dwumasa niż mk3 tdci z silnikiem 116km? czy te wymieniene wcześniej przeze mnie ustaerki awarie w mk4 faktycznie powielały usterki z mk3? bo już na prawde nie wiem co robić z tym moim bolidem...mam w nim aktualnie kilka rzeczy do zrobienia w zawieszniu z przodu, plus mam klasykę-skorodowane ranty drzwi-ale to już tak od kilku lat mam i jezdze z tym a,le jak miałbym go zostawić na kolejne 2-3 lata to musiałbym to porobić wszytsko po kolei,a wtedy mysle sobie ze ten poliftowy przód już fajneij wygląda, i esp głownie jest i takie młodsze to auto z tdci i wted chce mi się go zmienić...na tdci niż dokłądac kolejne 3-4 tys do klekota... bo mnie z wyglądu mk3 się podoba -nie powiem mk4 fajniejsze ale tu już patrze finansowo zdroworozsądkowo - róznica ok 2-3 lat w roczniku a 50% droższe i ...niekoniecznie lepsze? podpowiedzcie proszę dzieląc się swoimi doświadczeniami ...? czy ci z Was którzy narzekają na mk3 tdci mieli je z roczników starszych czy tych poliftowych jednych z ostatnich? bo to cenna informacja opiniotwórcza pozdrawiam i czekam na Wasze opinie
__________________
było mk1, mk3 teraz mk4- wszystko combi |
04-02-2016, 07:34 | #20 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
Odp: zamianić wierne tddi na tdci?
Powiem/napiszę Ci tak.
Mondkiem 2.0/115KM TDCi jeżdżę od lipca 2008r. Do chwili obecnej mam na blacie 199.000km. Kupując go miał (niby) 118.000km. Sprawuje się jak do tej pory (odpukać) nienagannie, jeśli chodzi o układ wtryskowy, pompę CR. W międzyczasie pokusiłem się o czipsa u forumowego Guru i w 02.2012r. nieco mu przyrosło. Ze 115 zrobiło się 156KM; z 299 zrobiło się 377Nm. Jeżdżę, leję paliwo, wymieniam materiały eksploatacyjne i cieszę się jak do tej pory z niego. Aaa: jeśli szukasz TDCi z 2006/07, to bez DPF-u. Niepotrzebne problemy i koszta w razie usterek/awarii. I z tego co wiem silniki 115, a 130 to te same, jedynie na innych "mapach".
__________________
668855686 Ostatnio edytowane przez Mariusz ; 04-02-2016 o 07:54 |