|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-11-2015, 20:23 | #1 |
ford::beginner
Imię: Adam
Zarejestrowany: 06-11-2014
Skąd: Trójmiasto
Model: Focus mk2
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 11
|
Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa Czarny dym i spadek mocy
Cześć wszystkim, Parę tygodni pisałem na temat tego że mam dziwne wibracje silnika przy 1900 obr. i dławienie przy większych prędkościach dokładnie opisałem to, No to mamy chyba rozwiązanie szkoda że mnie kosztowało. Turbina buchła, silnik zassał olej pochodził 30 sec i zgasł. Mam zregenerowaną turbinę, wywalony DPF wraz z EGR ( EGR kompletnie zniszczony przez dym jaki poszedł po wybuchu turbiny ). Ford Focus mk2 2.0 TDCI 2005
Po wydarzeniu zostało straszne dymienie biegi od 1 - 3 przy depnięciu alla Robert Kubica, 4- 6 przy przy lekkim depnięciu ( kiedy turbinka zacznie ładować powietrze do komory ). Zauważyłem że po odłączeniu węża dolotowego samochód mniej zostawia za sobą zasłony dymnej, Pytanie co może być przyczyną kopcenia, Dym czarny ( więc zapewne olej ) tylko skąd może się brać. Wywaliłem DPF i przy okzaji chłopaki podłączyli Fokę pod komputer wyskoczyły dwa błędy. Coś tam czujnik wysokiego ciśnienia na listwie comon rail oraz Za wysokie ciśnienie paliwa. Dodam że obecnie samochód chleje jak powalony 8 litrów przy raczej spokojnej jeździe. 510 km na baku 45 l a wcześniej na takim baku jechałem 730 km. Pytanie do osób zaznajomionych. O co kaman z tym czujnikiem ponieważ nie mogę znaleźć części w internecie żeby sobie wymienić ( słyszałem że taki czujnik trzeba potem zestroić ), czy on ma wpływ na spalanie i buhanie dymem ( skoro za wysokie ciśnienie, to może nie przepalać mieszanki diesel więc czarny dym ). Czy jest to możliwe by był olej w ICku albo w wężach dolotowych ( turbina buchła zassał olej i wszedł na maksymalne obroty ), mechanicy twierdzili że wyczyścili wszystko. Dodatkowo od momentu zdarzenia w silniku jakby coś stuka proszę potwierdźcie że to raczej na pewno nie jest zgięty korbowód, przejechałem 1000 km od wymiany turbiny i wygięty korbowód by już się rozwalił. dziwny głos od silnika dochodzi teraz przy tych niskich temperaturach przy odpalaniu oraz kiedy pojadę powiedzmy szybciej expresową. |
24-11-2015, 20:49 | #2 |
Zablokowany
Imię: janek
Zarejestrowany: 03-08-2012
Skąd: wrocław
Model: mondeo
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2008 136km
Postów: 374
|
Odp: Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa Czarny dym i spadek mocy
sprawdż komprechę , może rzeczywiście korby sie ugły , jedz na IDS , DO KOGOŚ KONKRETNEGO W TWOIM REJONIE
|
29-11-2015, 16:59 | #3 |
ford::beginner
Imię: Adam
Zarejestrowany: 06-11-2014
Skąd: Trójmiasto
Model: Focus mk2
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 11
|
Odp: Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa Czarny dym i spadek mocy
IDS ? mówisz o stacji kontroli pojazdów ? zielony jeszcze jestem na te wasze skróty
Orientuje się ktoś ile może kosztować sprawdzenie ciśnienia sprężania oraz sprawdzenie wtrysków wszystkich 4 ? |