|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-10-2015, 12:53 | #1 |
ford::beginner
Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-06-2015
Skąd: Szczecin
Model: MK1
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 99
Postów: 15
|
Tylna wycieraczka zatrzymuje się w połowie
Po przełączeniu włącznika tylnej wycieraczki staje ona w połowie. Robi ruch do końca albo dwa ruchy i staje najczęściej na środku szyby.
Czy to problem jakiegoś przekaźnika czy może silniczek wysiada? |
06-10-2015, 16:43 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-04-2011
Skąd: Jarocin
Model: FOCUS
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2002
Postów: 80
|
Odp: Tylna wycieraczka zatrzymuje się w połowie
Tak jeszcze woli wyjaśnienia, jeśli wycieraczka robi pełen ruch to wyciera szybe w całym zakresie pracy czy od połowy w prawo i spowrotem tylko do połowy tak że tylko pół szyby jest wytarte?
Bardzo możliwe że oś silniczka jest przyrdzewiała i silniczek ma ciężej i nie dojeżdza do końca lub w silniczku coś się stało z krańcówkami które zmieniają biegunowość. |
07-10-2015, 15:11 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-08-2014
Model: Focus MKI Kombi FL
Silnik: 1.6 Zetec SE
Rocznik: 2001
Postów: 31
|
Odp: Tylna wycieraczka zatrzymuje się w połowie
Bardzo możliwe, że to przekaźnik - skrzynka jest jakoś po lewej stronie w dół od kierownicy.
Są dwa przekaźniki odpowiadające za tylne i przednie wycieraczki. Zazwyczaj gdy przełoży się je miejscami problem znika. Przynajmniej u mnie było dokładnie tak jak opisałem. |
07-10-2015, 17:50 | #4 | |
ford::beginner
Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-06-2015
Skąd: Szczecin
Model: MK1
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 99
Postów: 15
|
Odp: Tylna wycieraczka zatrzymuje się w połowie
Cytat:
|
|
07-10-2015, 18:24 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-04-2011
Skąd: Jarocin
Model: FOCUS
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2002
Postów: 80
|
Odp: Tylna wycieraczka zatrzymuje się w połowie
Mimo wszystko obstawiam przyrdzewiałą oś wycieraczki i czasem ma ciężej a czasem lżej i dlatego tak różnie działa. Ale zacznij sprawdzanie od tych przekaźników tym bardziej że jest to chwila żeby zamienić je miejscami.
|