|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-09-2015, 06:59 | #11 |
ford::advanced
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 03-07-2015
Skąd: Nadolice Wielkie
Model: Audi Q5 Quattro
Silnik: 2.0 TFSI 320KM
Rocznik: 2018
Postów: 274
|
Odp: szarpanie w przedziale 2000-3000 obrotów a zapowietrzenie układu paliwowego TDCI
Miałem podobny objaw, u mnie szarpanie wystąpiło tak w okolicach 2tys obr, jak próbowałem jechać jednostajnie i to tak jakby coś miało sie zaraz rozlecieć, po redukcji lub depnięciu żeby przekroczył te obroty ustawało.
Też myślałem, że to przez paliwo bo akurat jechałem na wakacje, więc na różnych stacjach tankowałem. Takie wielokrotne szarpanie ustąpiło następnego dnia, ale został efekt jednorazowego zdławienia własnie w okolicach tych obrtów. Jestem po regeneracji turbo i objawu brak, więc możliwe, że to geometria sie zacinała lub pomogło czyszczenie całego dolotu. |
18-09-2015, 22:56 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 18-04-2015
Model: mondeo mk4
Silnik: 2,0 tdci 140km
Rocznik: 2009
Postów: 45
|
Odp: szarpanie w przedziale 2000-3000 obrotów a zapowietrzenie układu paliwowego TDCI
dziekuje za odpowiedzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
takie jeszcze szybkie pytanie czy egr nie zaslepia sie poprzez odkrecenie tego przewodu w oslonie pod egr? i tam sie daje jakas blaszke? tylko czyatlem ze niektorzy zaslepiaja calego a inni jeszcze zostawiaja dziure w tym tworzac po prostu taka zwezke... wiec w sumie teraz nie wiem juz jak sie zaslepia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. szykuje sie do wyczyszczenia przeplywomierza jutro i w najblizszym czasie chce wyczyscic sobie egr za pomoca takiego sprayu... no i jest tez spray do turbiny moze sie gdzies tam lopatki przyblokowaly... ktos cos takiego juz probowal? ma jakies doswiadczenia? |
19-09-2015, 19:22 | #13 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-06-2014
Skąd: Dubaj
Model: Focus mk3 / Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI 115KM (EURO 5)
Rocznik: 2011.09
Postów: 426
|
Odp: szarpanie w przedziale 2000-3000 obrotów a zapowietrzenie układu paliwowego TDCI
Albo zaślepiasz, albo nie???
Twoje amatorskie przerobienie blaszki może spowodować zaburzenie powietrza w kolektorze. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
|
21-09-2015, 20:12 | #14 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 18-04-2015
Model: mondeo mk4
Silnik: 2,0 tdci 140km
Rocznik: 2009
Postów: 45
|
Odp: szarpanie w przedziale 2000-3000 obrotów a zapowietrzenie układu paliwowego TDCI
technikibart dziekuję za odpowiedz jednak ja mam focusa mk1 tam chyba inaczej to wyglada...
od dolu z tego co sie orientuje idzie do egr taki przewod w obudowie z siatki metalowej (zbrojony) i z tego co czytalem to ten przewod sie odkreca i zaslepia... tylko niektorzy pisza ze trzeba wlozyc zwezke a inni ze calkowicie zaslepic... i nie wiem ktora wersja jest prawdziwa... na logike to jak zaslepic to zalkowicie bo inaczej to.... hmmm a ma ktos jeszcze jakies pomysly? moze jakis czujnik wariuje? bledow brak przynajmniej w trybie testowym zegarow... bo sprawdzalem... u mechanika na kompie tez nic... elma nie podepne bo diesle dopiero po 2004 roku obsluguje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. czytalem tez o zacinaniu turbiny ze zmienna geometria ale jesli by tak bylo to by sie lopatki zablokowaly i by mial blad przeladowania turbiny... wiec to chyba nie to... szukam caly czas i nic Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. chyba bede musial w koncu podjechac do fachowcow od diesli ale oni to pewnie skasuja zaraz wtryski wymienia a roznicy zadnej znajac zycie... Ostatnio edytowane przez deviljin84 ; 21-09-2015 o 20:17 |
21-09-2015, 20:59 | #15 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-06-2014
Skąd: Dubaj
Model: Focus mk3 / Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI 115KM (EURO 5)
Rocznik: 2011.09
Postów: 426
|
Odp: szarpanie w przedziale 2000-3000 obrotów a zapowietrzenie układu paliwowego TDCI
Cytat:
__________________
|
|
23-09-2015, 17:04 | #16 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-06-2014
Skąd: Dubaj
Model: Focus mk3 / Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI 115KM (EURO 5)
Rocznik: 2011.09
Postów: 426
|
Odp: szarpanie w przedziale 2000-3000 obrotów a zapowietrzenie układu paliwowego TDCI
Ja mam podobny problem, wymyłem zaworek i oringi w pompie wtryskowej. Poszarpuje mi ale zależnie od warunków na dworze. odłączyłem przepływkę i problem minął. Strasznie głośno buczy na podłączonej przepływce w przedziale 2000-3000obr - jakby miało zaraz coś się urwać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Zrobiłem logi dynamiczne, może ktoś się orientuje?
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Ostatnio edytowane przez technikibart ; 23-09-2015 o 19:12 |
23-09-2015, 19:35 | #17 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 18-04-2015
Model: mondeo mk4
Silnik: 2,0 tdci 140km
Rocznik: 2009
Postów: 45
|
Odp: szarpanie w przedziale 2000-3000 obrotów a zapowietrzenie układu paliwowego TDCI
technikibart przykro mi ze i u ciebie to wystapilo jednak jesli odpinasz przeplywke i jest ok to chyba ona do wymiany... jednak co do diesli caly czas sie ucze wiec nie wiem czy to logiczne... co do samego przeplywomierza to czytalem ze poprostu jak jest brudny to spada moc samochodu bo podaje mniej powietrza.. . no chyba ze sie myle jesli tak to prosze o sprostowanie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a teraz pytanie czy jak u siebie odepne przeplywomierz to moge dokonac jazdy probnej? zeby wybadac czy to on... czy cos sie stanie? ten zaworek w pompie wtryskowej brzmi ciekawie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. zanim zaglebie sie w lekture to moze ktos mi napisze na skroty o co z nim chodzi i gdzie go zlokalizowac? domyslam sie ze na pompie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale jak on wyglada? |
23-09-2015, 19:48 | #18 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-06-2014
Skąd: Dubaj
Model: Focus mk3 / Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI 115KM (EURO 5)
Rocznik: 2011.09
Postów: 426
|
Odp: szarpanie w przedziale 2000-3000 obrotów a zapowietrzenie układu paliwowego TDCI
Słuchaj, możesz wszystkie czujniki po odpinać i nic Ci się nie stanie, tylko pytanie czy masz czym błędy skasować? Chcesz się czegoś nauczyć? Pomiarów? Ja nie mam sprzętu odpowiedniego prócz zwykłego multimetra i komputera jak na informatyka przystało.
Mam tylko lekture do 1.6 tdci dla zainteresowanych: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Ostatnio edytowane przez technikibart ; 24-09-2015 o 11:13 |
24-09-2015, 09:28 | #19 |
ford::expert
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
Odp: szarpanie w przedziale 2000-3000 obrotów a zapowietrzenie układu paliwowego TDCI
Kto napisał takie bzdury że powietrze w przewodach przelewowych to coś normalnego...? w układzie paliwowym pęcherzyki powietrza są niedopuszczalne!!!!
|
27-09-2015, 16:35 | #20 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 18-04-2015
Model: mondeo mk4
Silnik: 2,0 tdci 140km
Rocznik: 2009
Postów: 45
|
Odp: szarpanie w przedziale 2000-3000 obrotów a zapowietrzenie układu paliwowego TDCI
mjprzem no mi sie tez tak wlasnie wydaje... odpowietrzenie tylko za pomoca klucza 17 na przewodach cr przy wtryskach czy sie mk1 sam odpowietrzy przez filtr paliwa?
technikibart no wlasnei nie mam czym skasowac... elma mam ale elm dziala w dieslach dopiero od mk2... nie wiem tylko czy zainwestowac w super-f czy jakos tak kabel do forda tylko nie wiem czy nie bedzie tak jak przy elmie :/ |