![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 03-03-2013
Skąd: Wrocław
Model: Ford C-MAX
Silnik: 1,8TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 6
|
![]()
Ja kupiłem swojego C-maxa z przebiegiem 130tys. Kupowałem po wymianie dwumasy i sprzęgła. Teraz mam 162tys. i na jałowym biegu szarpie autem przy rozgrzanym silniku. Po wciśnięciu sprzęgła szarpanie znika. Czy to możliwe, że dwumasa niedomaga?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ford::amateur
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 03-03-2013
Skąd: Wrocław
Model: Ford C-MAX
Silnik: 1,8TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 6
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 30-05-2014
Model: c-max
Silnik: tdci 1,6
Rocznik: 2010
Postów: 159
|
![]()
u mnie częściowo problem rozwiązany.
Rozwalona poducha tylna i zarzucało silnikiem przy odpaleniu. teraz niema gwałtownego zrywu, ale coś jeszcze dygnie delikatnie, myślę że to już coś od dwumasy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 05-10-2010
Skąd: Gdynia
Model: FOCUS II
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 21
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::amateur
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 15-07-2008
Skąd: wawa
Model: c-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 3
|
![]()
no właśnie.. chyba trochę po taniały.. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wymieniałem w lipcu'14. 2550 kpl. po rabatach.. wszystko sachsa.. razem z wysprzęglikiem..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 30-05-2014
Model: c-max
Silnik: tdci 1,6
Rocznik: 2010
Postów: 159
|
![]()
i jak kolego wymieniona dwumasa???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 30-05-2014
Model: c-max
Silnik: tdci 1,6
Rocznik: 2010
Postów: 159
|
![]()
dzisiaj przy wymianie hamulców z przodu zaobserwowałem ciekawy objaw, odpaliłem silnik by sprawdzic koło pasowe na wale, na luzie zaczęło się kręcić koło które było podniesione, można je ręką zatrzymać.
czy to związane jest z padającą dwumasą??. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 24-07-2014
Skąd: Tomaszów Maz.
Model: INNY
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 2003
Postów: 85
|
![]()
Obracające się koło w podniesionym samochodzie na luzie jest normalnym zjawiskiem spowodowanym przeniesieniem napędu przez wałek sprzęgłowy na pracujące elementy w skrzyni biegów i zimnym olejem w niej. Nie ma to związku z padającą dwumasą.
Ostatnio edytowane przez C-MAX_Member ; 17-01-2015 o 16:40 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 30-05-2014
Model: c-max
Silnik: tdci 1,6
Rocznik: 2010
Postów: 159
|
![]()
ok dzieki
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::specialist
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 07-10-2012
Skąd: Wołomin i okolice
Model: Accord Typ S
Silnik: 2.4 Pb + Podtlenek LPG ;)
Rocznik: 2004
Postów: 546
|
![]()
witam. miałem kiedyś podobny przypadek. podejrzenia początkowe padły na koło dwumasowe ale w końcu okazało sie że to skrzynia biegów sie wysypała. niech wasi mechanicy dobrze zdiagnozują żebyście nie musieli niepotrzebnie kasy wydawać.
|
![]() |
![]() |