![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#111 |
ford::advanced
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 26-05-2008
Skąd: United Kingdom
Model: MK III GHIA,MK4 Titanium
Silnik: obydwa 2.0 benzyna
Rocznik: 2002 i 2009
Postów: 304
|
![]()
tez mam luzy ,ale cene maja taka ze ze zlota wyjdzie taniej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.))
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Konin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Pb +LPG
Rocznik: 2007
Postów: 2,764
|
![]()
też miałem luzy i trafiła mi się okazja na znanym portalu aukcyjnym i kupiłem cały kompletny fotel bez luzów za 200 pln i po zmianie tapicerki mam wreszcie spokój.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
ford::beginner
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 06-06-2012
Skąd: Gdańsk
Model: MK4
Silnik: dobry
Rocznik: 2007
Postów: 25
|
![]()
Powiem tak – kupiłem od Swiergusa podkładki, wyprodukowałem dodatkowe sam. Wyrzuciłem te wszystkie słabe czerwone podkładki (jest ich 8 na fotel), rozwierciłem dziury i osadziłem swoje podkładki, zakręciłem mocno oraz skleiłem klejem (Versachem do metalu 2-składnikowy).
Wszystko ok... i teraz poszła mi zębatka silnika fotela, inżynierzy (tak inżynierzy) z czarującego Forda wymyślili że osadzą plastikową zębatkę na metalowej śrubie, napędzaną metalowym wałkiem z silnika... Na szczęście widzę, że nie jestem pierwszy i na portalu aukcyjnym są takie zębatki zrobione porządnie - metalowe. Niestety mam ciężką dupę i każde luzy fotela momentalnie (w ciągu 15 kkm) wybieram. Powiem szczerze, że podsumowując różne przypadki i "usterki" w moim Fordzie to za te fotele naprawdę komuś należy się*duża kotwica i skok z mostu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
ford::beginner
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 20-10-2014
Model: Mondeo MKIV TITANIUM
Silnik: 2.0 Duratorq TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 15
|
![]() Cytat:
Będę niezmiernie wdzięczny, gdyż zamówiłem sobie w tokarni tulejki, które okazały się prawie idealne, jednak nadal mam lekki luz pomiędzy płozą a tuleją. Moje tulejki zostały wykonane na równe 15mm (wymiar od strony płozy), bo wydawało mię że moja suwmiarka nie przekłamuje. Niestety jest inaczej. Sądzę, że mogłem się pomylić o ok. 0,6mm, ale wolę się upewnić, dlatego proszę o podanie wymiaru z dokładnością do 0,1mm jeżeli to możliwe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Mam zamiar dorobić nowe tuleje, aby weszły dosłownie na wcisk. Chyba tylko wtedy pozbędę się raz na zawsze tego denerwującego bujania fotela. Ostatnio edytowane przez Biały85 ; 15-11-2014 o 18:26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
ford::beginner
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 06-06-2012
Skąd: Gdańsk
Model: MK4
Silnik: dobry
Rocznik: 2007
Postów: 25
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez memphis ; 15-11-2014 o 20:22 Powód: brak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
ford::beginner
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 20-10-2014
Model: Mondeo MKIV TITANIUM
Silnik: 2.0 Duratorq TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 15
|
![]() Cytat:
Zaznaczam, że nie chcę rozwiercać otworów do 16mm, tylko wsunąć do fabrycznych na wcisk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
ford::beginner
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 06-06-2012
Skąd: Gdańsk
Model: MK4
Silnik: dobry
Rocznik: 2007
Postów: 25
|
![]() Cytat:
Do pomiarów to powiem Ci, że najłatwiej wykręcić tylną, zewnętrzną śrubę. Przesuwasz fotel na maxa do przodu i podnosisz również na maxa do góry. Masz wtedy łatwy dostęp do najbardziej newralgicznej śruby całego fotela – to ona i jej odpowiednik po drugiej stronie robią najwięcej luzu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-04-2014
Skąd: Skierniewice/Łódź
Model: MK IV
Silnik: 2.0 Pb + LPG
Rocznik: 2009
Postów: 93
|
![]()
Też mnie dopadło kołysanie fotela. Mam pytanie . Chcę zdemontować tą plastikową osłonę w której jest pokrętło regulujące oparcie i przycisk góra/dół . Jak wyjąć to pokrętło ? Da się to siłą wyciągnąć i co z przyciskiem góra dół?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
ford::professional
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 06-11-2013
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK4 kombi ghia
Silnik: 2.0 Pb + LPG
Rocznik: 2008
Postów: 1,103
|
![]()
Pokrętło regulacji oparcia wyciągasz na siłę, odkręcasz jedną śrubkę torx od spodu, wyciągasz cały plastikowy boczek fotela, wypinasz przycisk regulacji fotela góra/dół. To wszystko.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
ford::advanced
![]() Imię: Olek
Zarejestrowany: 26-02-2004
Skąd: Śląsk
Model: Mondeo MK5 - HB
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 197
|
![]() Cytat:
__________________
Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI 140KM, TITANIUM, KOMBI Ford Fiesta MK6 1.4 Benzyna, śliczna, dla żonki ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|