Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Kupujemy auto
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 19-10-2014, 17:15   #11
mataman
ford::beginner
 
Avatar mataman
 
Zarejestrowany: 11-06-2014
Skąd: Warszawa
Model: Focus mk1
Silnik: 2.0
Rocznik: 2003
Postów: 26
Domyślnie

Cytat:
Napisał JunakM07 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja planuje zakup wlasnie 1.8 115 KM ,wyczytalem wczorja ze tych silnikow nie da sie za bardzo zagazowac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Wszystko da się zagazować. Kwestia dobrych gratów i dobrego gazownika. Wtedy nie ma żadnych problemów jeżeli przestrzega się okresowych przeglądów i wymian filtrów.

mataman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2014, 08:14   #12
paoloWawa
ford::specialist
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-07-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mercedes Klasa E
Silnik: 220d
Rocznik: 2023
Postów: 730
Domyślnie Odp: Chcę kupić forda focusa Mk1 - diesel czy benyzna

Gaz można zakładać bez problemów, przy 19.000km rocznie zwrot kosztów instalki nastąpi dość szybko.
Mam ten silnik (1,8 Zetec, 115 KM) u siebie w Mondeo, przebieg 254.000km z czego na LPG przejechane już ok. 140.000 km, i oznak zmęczenia nie widać.
Prędzej go ruda zeżre, i a propos Focusa też powinieneś na to zwrócić szczególną uwagę.
__________________
Było:Ford Mondeo MK2 1.8 Zetec 1998r. (2012-2015); Ford Mondeo MK4 2.5T 2007r. chip 263KM 401Nm (2015-2023), Ford Focus MK1 1.8 Zetec 1999r. (2021-2023)
paoloWawa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2014, 14:00   #13
JunakM07
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Chcę kupić forda focusa Mk1 - diesel czy benyzna

Dzięki panowie za odpowiedź, milo słyszeć ze ten silnik da się zagazować w razie czego, a koszt takiej instalacji sekwencyjnej wyniesie 3k czy więcej ? A propo korozji to akurat wiem ze trzeba dobrze sprawdzac, budzet na forda mam 15k ale planuje kupic jakiegos do 10 a reszte zostawic na ewentualne naprawy, moze gaz. Jeszcze zastanawialem sie na passatem b5 2000r. przed liftem ale ford tanszy w naprawie i mniej benzyny zjada i nie ma takich chyba prodblemow z zawieszeniem jak passat.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2014, 14:20   #14
paoloWawa
ford::specialist
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-07-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mercedes Klasa E
Silnik: 220d
Rocznik: 2023
Postów: 730
Domyślnie Odp: Chcę kupić forda focusa Mk1 - diesel czy benyzna

Koszt instalacji powinien na pewno zmieścić się w 3000zł, a nawet prawie na pewno wyniesie mniej.

Jeśli miałbym wybierać między Paskiem a Focusem, brałbym Focusa (chyba że musisz dużo gratów przewozić, to Focus ma mniejszy bagażnik). Ale Focus ma bardzo dobre zawieszenie i bardzo fajnie się jeździ.

Jeszcze krótka uwaga do LPG, niesłychanie ważna - jeśli założysz instalację to co 30.000 km kontrola luzu zaworowego i ewentualna regulacja. Jeśli to zaniedbasz, i się luzy skasują, to wypalisz gniazda i dołączysz do grona osób, które będą twierdziły że Ford nie lubi gazu. Jeśli będziesz sprawdzał i regulował luz zaworowy, to twierdzenia te włożysz między bajki.
__________________
Było:Ford Mondeo MK2 1.8 Zetec 1998r. (2012-2015); Ford Mondeo MK4 2.5T 2007r. chip 263KM 401Nm (2015-2023), Ford Focus MK1 1.8 Zetec 1999r. (2021-2023)
paoloWawa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2014, 13:10   #15
Adek1
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 10-05-2013
Skąd: Tarnobrzeg
Model: Ford Focus
Silnik: 2.0 16V ZETEC
Rocznik: 1998
Postów: 3
Domyślnie Odp: Chcę kupić forda focusa Mk1 - diesel czy benyzna

JunakM07, poszukaj może wersji 2.0, spalanie praktycznie takie same jak 1.8, a lepiej się zbiera przy wyprzedzaniu (mam porównanie, kumpel ma 1.8 ) i masz teoretycznie bardziej wytrzymałą skrzynię biegów (MTX 75). Choć i tak od rodzaju silnika ważniejszy jest stan techniczny auta i blacharka. Co do gazu to osobiście nie zakładałem ze względu na niskie przebiegi (8000-9000 km rocznie), ale znam ludzi co zagazowanymi Fokami (1.6 i 1.8 ) przejechali po 30 000 km i póki co nie narzekają.
Adek1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2014, 15:01   #16
kicaj
ford::professional
 
Zarejestrowany: 29-10-2006
Skąd: byl HH jest B
Model: ZB
Silnik: 1.9
Rocznik: too old
Postów: 1,069
Domyślnie

Cytat:
Napisał morus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
kicaj Rozumiem, że przeprowadzkę przeżył, ale dalej...?
Nie dało się go jedynie w de zameldować. Poszedł wśród znajomych i sobie do tej pory chwalą.

Sent from mobile.
__________________
Regulamin $23
Reklama poza działem 'Ogłoszenia' bez wiedzy i zgody Administratorów jest zabroniona...
- i niech mi kto powie w jaki sposób go złamałem... ps. To chyba $22 a nie $23...
kicaj jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2014, 18:08   #17
jarhel74
ford::specialist
 
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 14-07-2012
Skąd: Strzegom
Model: focus
Silnik: 1,4
Rocznik: 2000
Postów: 636
Domyślnie Odp: Chcę kupić forda focusa Mk1 - diesel czy benyzna

Bierz benzynę i zagazuj. Łatwiej znaleźć benzynę w dobrym stanie , niż diesla (diesla kupuje się po to żeby pracował- najczęściej). Ja na gazie przejechałem ponad 80 kkm i jedyna awaria to cewka zapłonowa- nowa Beru 140 zł. Zaworów jeszcze nie musiałem regulować.
Jeśli cokolwiek padnie w dieslu to koszty będą duużo wyższe.
Szukaj auta w dobrym stanie, szczególnie ważny stan blacharki. A pojemność moim zdaniem jest mniej ważna.
Kuzyn miał passata 1.8- pomijając awaryjne przednie zawieszenie, silnik też miał problemy. Ogólnie był niezadowolony i więcej by go nie kupił.
Mówią,że w focusie jest awaryjne zawieszenie- ja mam ponad 200kkm i z tyłu nic nie robiłem, z przodu tylko łączniki stabilizatora.
jarhel74 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2014, 19:27   #18
JunakM07
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Chcę kupić forda focusa Mk1 - diesel czy benyzna

No ja właśnie tak mierze kupić benzyne a jak zechce to ją zagazuje a diesla odpuszcze jednak. Teoretycznie jeżeli trafi się model z wykwitami rdzy w miejsach gdzie najczęściej się pojawiają to taki samochód odpuścić sobie ? jeżeli nie to o ile można tak zbić cene ?
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-10-2014, 09:32   #19
mataman
ford::beginner
 
Avatar mataman
 
Zarejestrowany: 11-06-2014
Skąd: Warszawa
Model: Focus mk1
Silnik: 2.0
Rocznik: 2003
Postów: 26
Domyślnie

Wykwity rdzy będą w 90% przypadków. Kwestia tylko jak duże i gdzie. Spróchniałe drzwi czy klapę zawsze można wymienić niewielkim kosztem. Najważniejsze żeby progi były zdrowe.
mataman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-10-2014, 14:13   #20
d8wid
ford::amateur
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 28-02-2013
Skąd: szczecin
Model: c-max
Silnik: 1.8 120KM
Rocznik: 2003
Postów: 1
Domyślnie Odp: Chcę kupić forda focusa Mk1 - diesel czy benyzna

Junak a skąd jesteś i czy znalazłeś już coś co wpadło Ci w oko bo może miałbym dla Ciebie kandydata Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez d8wid ; 31-10-2014 o 14:16
d8wid jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:48.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.