|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
25-10-2010, 10:14 | #11 | |
ford::average
Zarejestrowany: 12-01-2010
Skąd: Płock
Model: Ford focus C-Max
Silnik: 1.6 benzyna 100kM by LPG STAG-4
Rocznik: 2005
Postów: 130
|
Odp: kod błędu D900
Cytat:
|
|
25-10-2010, 19:46 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-01-2010
Skąd: Płock
Model: Ford focus C-Max
Silnik: 1.6 benzyna 100kM by LPG STAG-4
Rocznik: 2005
Postów: 130
|
Odp: kod błędu D900
No i po świecącej kontrolce. Przy podłączeniu do kompa stwierdził wadliwie pracujący II wtrysk od gazowych wtryskiwaczy. W ramach gwarancji wymienił na nową całą listwę (Horizont). Kontrolka nie pali się, a samochód przestał dostawać "czkawki" w czasie jazdy na gazie. Na biegu jałowym również pracuje równo i stabilnie trzyma obroty. Mogę z czystym sumieniem polecić tego gazownika (u niego również zakładałem tą instalację gazową).
Temat uważam za zamknięty. Pozdro |
14-07-2014, 21:31 | #13 |
ford::average
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Ford C-MAX Panther Black (Metallic)
Silnik: 1.8L Duratorq-DI HPCR Lynx
Rocznik: 2009
Postów: 142
|
Wchodzi w tyryb awaryjny
Cześć,
taka sytuacja. Żona dojeżdżając do domu, jechała po łuku w prawo (tak około 500m) auto przełączyło się w tryb awaryjny. Zdarzyło się to już kolejny raz w ciągu tygodnia. Dziwna sprawa ponieważ komputer nic nie wykazuje. W zeszłym tyg sprawdzałem na komputerze błędy i pokazał jakby odcięcie zasilania i wyłączenie wszystkich funkcji. Pytanie. Czy możliwe, że mam uszkodzony czujnik położenia kierownicy, który powoduje przerwania napięcia i przełączanie auta w tryb awaryjny? A może macie jakieś inne pomysły? |
15-07-2014, 11:01 | #14 |
ford::specialist
Imię: Michał
Zarejestrowany: 06-02-2013
Skąd: Poznań
Model: Focus MK2 Kombi Automat
Silnik: Duratec HE 2,0
Rocznik: 2005
Postów: 636
|
Czujnik położenia nie ma wpływu na zasilanie. Bardziej prawdopodobne jest to że w aucie zaczyna podczas skrętu brakować prądu. Żona mogła nie zauważyć zapalających się wcześniej kontrolek tylko odczuła dopiero skutki trybu awaryjnego. Obstawiam kończący się alternator. Szkoda że nie podajesz jakie były błędy z komputera.
|
15-07-2014, 13:43 | #15 |
ford::beginner
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 27-03-2014
Skąd: Oborniki
Model: Focus C-Max
Silnik: 1.8 16V 125km / gaz
Rocznik: 2004
Postów: 28
|
Odp: Wchodzi w tyryb awaryjny
Ja miałem auto w trybie awaryjnym parę razy i się okazało że kostka od przepustnicy nie siedziała w gnieździe za dobrze. Miałem ułamany zaczep zatrzasku. Ścisnąłem ją paskiem i problem zniknął. Tak w ogóle to większość problemów u mnie wynikała z nie łączenia styczników i kostek. W C-maxie dużo jest przewodów do masy które mają przewodzić przez zardzewiały gwint bo nie wiem czemu podkładka leży sobie na lakierze. To też może być słaby punkt.
|
15-07-2014, 14:46 | #16 |
ford::average
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Ford C-MAX Panther Black (Metallic)
Silnik: 1.8L Duratorq-DI HPCR Lynx
Rocznik: 2009
Postów: 142
|
Odp: Wchodzi w tyryb awaryjny
Kurcze.... dziś ponownie.
Przed chwilą żona wróciła z pracy (a jedzie jakieś 26km w jedną stronę) i na prostej drodze przeszedł w tryb awaryjny. Zastanawiamy się czy przyczyną nie jest, że auto się nagrzewa i jakiś czujnik pada pod wpływem temperatury. Odnośnie alternatora, to w niedzielę naładowałem akumulator. Żona twierdzi, że patrzyła na kontrolki i nic nie zauważyła. Jak można sprawdzić czy alternator nie ładuje poprawnie? |
15-07-2014, 17:02 | #17 |
ford::beginner
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 27-03-2014
Skąd: Oborniki
Model: Focus C-Max
Silnik: 1.8 16V 125km / gaz
Rocznik: 2004
Postów: 28
|
Odp: Wchodzi w tyryb awaryjny
|
15-07-2014, 21:54 | #18 |
ford::average
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Ford C-MAX Panther Black (Metallic)
Silnik: 1.8L Duratorq-DI HPCR Lynx
Rocznik: 2009
Postów: 142
|
Odp: Wchodzi w tyryb awaryjny
|
16-07-2014, 11:13 | #19 |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,052
|
Odp: Wchodzi w tyryb awaryjny
Skasować i nie przejmować się.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
16-07-2014, 12:08 | #20 |
ford::average
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Ford C-MAX Panther Black (Metallic)
Silnik: 1.8L Duratorq-DI HPCR Lynx
Rocznik: 2009
Postów: 142
|
Odp: Wchodzi w tyryb awaryjny
A można skasować bez komputera Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|