|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
15-06-2014, 09:11 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-06-2009
Model: Focus
Silnik: TDDI
Rocznik: 2003
Postów: 78
|
Brak ładowania
Witam. Wczoraj podczas jazdy w moim focusie TDDI zapaliła się kontrolka ładowania. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu zapala się ponownie po jakichś 20 sekundach. W domu sprawdziłem ładowanie i jest 12,2 V czyli brak, sprawdziłem napięcie na czerwonym przewodzie dochodzącym do alternatora i jest ok. Wyciągnąłem wczoraj alternator i zastanawiam się czy może to być wina regulatora napięcia czy coś innego. Altek od nowości w aucie a przebieg 220 tyś.
|
15-06-2014, 11:06 | #2 |
ford::professional
Zarejestrowany: 01-07-2012
Skąd: Szczecinek
Model: Ford Focus
Silnik: 1,8 TDDi
Rocznik: 1999
Postów: 1,415
|
Do speca i na stół do pomiaru. Przyczyn może być wiele.
__________________
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec ? |
15-06-2014, 12:16 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-06-2009
Model: Focus
Silnik: TDDI
Rocznik: 2003
Postów: 78
|
Odp: Brak ładowania
Może ktoś podpowie jak w domowych warunkach można sprawdzić regulator napięcia bo czytałem że przy takim przebiegu często się zużywają.
|