|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-05-2013, 12:11 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-05-2010
Skąd: Podkarpacie
Model: Mondeo MKIII
Silnik: 2.0 Duratorq DI (115PS)
Rocznik: 2001
Postów: 53
|
Wyciek w okolicach pompy
Witam wszystkich,
Jakiś czas temu zauważyłem że cały spód silnika jest wilgotny na początku myślałem że to olej ale wydaje mi się że to ropa ale nie wiem skąd wycieka. Samochód jeździ i odpala prawidłowo. Dzisiaj umyłem silnik i mam nadzieje że ktoś pomoże mi w zdiagnozowaniu możliwej usterki. Dodam że "owalony" był cały spód silnika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Rozumie ze któryś z przewodów lub jakis wezyk mógł pęknąć ale żeby poszło na cały silnik to wydaje mi się troche dziwne. Zdjęcie z okolicy pompy wtryskowej. Samochód Mondeo TDDi 115KM, 01' Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wersja: Seria 40 Przekładnia: 5-biegowa ręczna - MTX75 Lakier: Panther Black Metalik Materiał we wnętrzu: Mars |
07-05-2013, 13:04 | #2 |
ford::expert
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 05-03-2008
Skąd: Konin
Model: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2002
Postów: 2,211
|
Odp: Wyciek w okolicach pompy
90 % uszczelki kolektora dolotowego do wymiany. U mnie wyglądało to tak samo. Aż byłem, zadziwiony, że tyle syfu może pochodzić z kolektora. Po wymianie i myciu silnika cały czas sucho
__________________
Moje Mondeo mk3 TDDI: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=113404 W stajni jeszcze Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 92 km 2007 rok. |
07-05-2013, 19:25 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-05-2010
Skąd: Podkarpacie
Model: Mondeo MKIII
Silnik: 2.0 Duratorq DI (115PS)
Rocznik: 2001
Postów: 53
|
Odp: Wyciek w okolicach pompy
Jeśli masz racje koszt w porównaniu do tego co mi mówili "spece" od diesli jest znikomy. Stawiali na nieszczelność przewodów paliwowych albo samej pompy :-) Dzisiaj dwóch magików stwierdziło że pewnie puściły jakieś uszczelniacze :-)
W sumie w okolicach kolektora sie zgodzę, ale spód silnika to chyba może być jakiś inny powód ? P.S. matrog widziałem na forum że wymieniałeś pompe. Ile kosztowała cię taka impreza ?
__________________
Wersja: Seria 40 Przekładnia: 5-biegowa ręczna - MTX75 Lakier: Panther Black Metalik Materiał we wnętrzu: Mars Ostatnio edytowane przez zielonyshrek ; 07-05-2013 o 19:28 |