|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-04-2013, 16:35 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 21-03-2013
Model: mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania
Witam. Moj ford mondeo mk4 strasznie kopci i duzo pali ok 14litrow . po podłoczeniu pod kompa wykazuje bład niskie cisnienie dołądowania,
mechanik twierdzi ze wszystkie weze sa ok i czujniki. stwierdził że turbina jest uszkodzona... I zastanawiam sie czy ma racje, wymiana takiej turbiny to spory koszt.. Ostatnio edytowane przez szefo52222 ; 12-04-2013 o 16:39 |
12-04-2013, 17:48 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-05-2012
Model: mondeo,accord 2.2
Silnik: diesel 140km,150km
Rocznik: 2008,2010
Postów: 640
|
Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania
to zmien mechanika.wyczysc egr.sprawdz czy masz dobre zaworki sterowania turbemhttp://www.bear.kielce.pl/index.php?283,pl_zaw04 tak to wyglada sa 2jednakowe(sa kolo filtra powietrza).oba musza byc sprawne(jeden steruje turbem a drugi egrem).a turbo zostaw w spokoju.
|
13-04-2013, 10:31 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 21-03-2013
Model: mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania
a jesli z programem jest cos nie tak? dpf został usuniety i zmieniony program od tego czasu pojawił sie problem z spalaniem i kopceniem. na zapchany dpf zrobilem ok 500 km
Bump: dodam jeszcze ze to automat. ale to raczej nie powinno miec znaczenia |
13-04-2013, 11:05 | #4 | |
ford::average
Zarejestrowany: 06-08-2011
Skąd: DW
Model: Mondeo Mk4 Combi
Silnik: 2.O TDCI 181,6 KM & 401,1Nm by GOODHOPE
Rocznik: 11.2008
Postów: 68
|
Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania
Cytat:
Ktos fizycznie wykastrowal Ci dpf-a , a programowo juz , nie !!! Prawdopodobnie , ecu dalej widzi dpf-a i w dodatku ma blad pomiarowy i leje na cylindry dodatkowa dawke ON , stad dymienie oraz znaczace spalanie .... Tak to jest wlasnie jak sie po stodolach grzebie byle tanio , lub ewentualnie drogo i szybko u goscia bez pojecia o tym co trzeba zrobic aby bylo poprawnie i sprawnie... Lista ludzi co wiedza co robia i najwazniejsze jak to powinno byc zrobione Tuning&dpf Masters tuning - Warszawa Goodhope - Pleszew ( Poznan ) TuneUp - Gdansk Aligator - Katowice Ostatnio edytowane przez Trimix ; 13-04-2013 o 11:12 |
|
13-04-2013, 11:05 | #5 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-05-2012
Model: mondeo,accord 2.2
Silnik: diesel 140km,150km
Rocznik: 2008,2010
Postów: 640
|
Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania
a kto ci wycial dpfa?(jakas firma kogucik czy jakis profesjonalny zaklad?)daleko masz do krakowa?podjedz do heko to forumowy tunerhttp://gcstuning.pl/,kazdy na forum go poleciGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a kontroluj stan oleju czy nie przybywa
Ostatnio edytowane przez bodziofila ; 13-04-2013 o 11:07 Powód: pop |
13-04-2013, 11:27 | #6 | |
ford::average
Zarejestrowany: 06-08-2011
Skąd: DW
Model: Mondeo Mk4 Combi
Silnik: 2.O TDCI 181,6 KM & 401,1Nm by GOODHOPE
Rocznik: 11.2008
Postów: 68
|
Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania
Cytat:
Nie jest wazne Kto to robil , wazna sprawa jest to iz sobie z tematem nie poradzil i klient ma teraz problemy zamiast sie cieszyc z poprawnie wykonanej usługi za ktora przeciez zaplacil . |
|
13-04-2013, 11:38 | #7 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 21-03-2013
Model: mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania
mieszkam kolo Gdanska, i nie wiem co mam dalej z tym robic
|
13-04-2013, 11:48 | #8 |
ford::advanced
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-09-2010
Skąd: Białystok
Model: Mk4 FL PowerShift
Silnik: 2.0 TDCi 163(138)/192 PS & 344/408 Nm by TuneFORCE ;)
Rocznik: 11.2011 prawie 2012 :P
Postów: 400
|
Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania
Bodajże w Szczecinie jest V-tech.
Jeśli to wina źle wyciętego DPFa to napisz do kolegi Heko On Ci podpowie gdzie możesz jechać na sprawdzenie czy po wycięciu DPFa jest wszystko spoko.
__________________
Mam nadzieję, że pomogłem a nie zepsułem |
13-04-2013, 13:22 | #9 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 21-03-2013
Model: mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 6
|
Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania
nie wiem nie wiem,co mechanik to inaczaej mowi..
|
13-04-2013, 18:18 | #10 | |
ford::advanced
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 08-07-2007
Skąd: Gorzów Wlkp
Model: Focus Active
Silnik: 1,5 PB 150 PS
Rocznik: 2019
Postów: 289
|
Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania
Cytat:
|
|