Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-04-2013, 16:35   #1
szefo52222
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 21-03-2013
Model: mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 6
Exclamation 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania

Witam. Moj ford mondeo mk4 strasznie kopci i duzo pali ok 14litrow . po podłoczeniu pod kompa wykazuje bład niskie cisnienie dołądowania,
mechanik twierdzi ze wszystkie weze sa ok i czujniki. stwierdził że turbina jest uszkodzona...
I zastanawiam sie czy ma racje, wymiana takiej turbiny to spory koszt..


Ostatnio edytowane przez szefo52222 ; 12-04-2013 o 16:39
szefo52222 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-04-2013, 17:48   #2
bodziofila
ford::specialist
 
Avatar bodziofila
 
Zarejestrowany: 08-05-2012
Model: mondeo,accord 2.2
Silnik: diesel 140km,150km
Rocznik: 2008,2010
Postów: 640
Domyślnie Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania

to zmien mechanika.wyczysc egr.sprawdz czy masz dobre zaworki sterowania turbemhttp://www.bear.kielce.pl/index.php?283,pl_zaw04 tak to wyglada sa 2jednakowe(sa kolo filtra powietrza).oba musza byc sprawne(jeden steruje turbem a drugi egrem).a turbo zostaw w spokoju.
bodziofila jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-04-2013, 10:31   #3
szefo52222
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 21-03-2013
Model: mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 6
Domyślnie Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania

a jesli z programem jest cos nie tak? dpf został usuniety i zmieniony program od tego czasu pojawił sie problem z spalaniem i kopceniem. na zapchany dpf zrobilem ok 500 km

Bump: dodam jeszcze ze to automat. ale to raczej nie powinno miec znaczenia
szefo52222 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-04-2013, 11:05   #4
Trimix
ford::average
 
Zarejestrowany: 06-08-2011
Skąd: DW
Model: Mondeo Mk4 Combi
Silnik: 2.O TDCI 181,6 KM & 401,1Nm by GOODHOPE
Rocznik: 11.2008
Postów: 68
Domyślnie Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania

Cytat:
Napisał szefo52222 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a jesli z programem jest cos nie tak? dpf został usuniety i zmieniony program od tego czasu pojawił sie problem z spalaniem i kopceniem. na zapchany dpf zrobilem ok 500 km

Bump: dodam jeszcze ze to automat. ale to raczej nie powinno miec znaczenia
Dymienie i duze spalanie to wina nieumiejetnej kastracji tz.fucktuner .
Ktos fizycznie wykastrowal Ci dpf-a , a programowo juz , nie !!!
Prawdopodobnie , ecu dalej widzi dpf-a i w dodatku ma blad pomiarowy i leje na cylindry dodatkowa dawke ON , stad dymienie oraz znaczace spalanie ....

Tak to jest wlasnie jak sie po stodolach grzebie byle tanio , lub ewentualnie drogo i szybko u goscia bez pojecia o tym co trzeba zrobic aby bylo poprawnie i sprawnie...

Lista ludzi co wiedza co robia i najwazniejsze jak to powinno byc zrobione Tuning&dpf
Masters tuning - Warszawa
Goodhope - Pleszew ( Poznan )
TuneUp - Gdansk
Aligator - Katowice

Ostatnio edytowane przez Trimix ; 13-04-2013 o 11:12
Trimix jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-04-2013, 11:05   #5
bodziofila
ford::specialist
 
Avatar bodziofila
 
Zarejestrowany: 08-05-2012
Model: mondeo,accord 2.2
Silnik: diesel 140km,150km
Rocznik: 2008,2010
Postów: 640
Domyślnie Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania

a kto ci wycial dpfa?(jakas firma kogucik czy jakis profesjonalny zaklad?)daleko masz do krakowa?podjedz do heko to forumowy tunerhttp://gcstuning.pl/,kazdy na forum go poleciGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a kontroluj stan oleju czy nie przybywa

Ostatnio edytowane przez bodziofila ; 13-04-2013 o 11:07 Powód: pop
bodziofila jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-04-2013, 11:27   #6
Trimix
ford::average
 
Zarejestrowany: 06-08-2011
Skąd: DW
Model: Mondeo Mk4 Combi
Silnik: 2.O TDCI 181,6 KM & 401,1Nm by GOODHOPE
Rocznik: 11.2008
Postów: 68
Domyślnie Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania

Cytat:
Napisał bodziofila Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a kto ci wycial dpfa?(jakas firma kogucik czy jakis profesjonalny zaklad?)

Nie jest wazne Kto to robil , wazna sprawa jest to iz sobie z tematem nie poradzil i klient ma teraz problemy zamiast sie cieszyc z poprawnie wykonanej usługi za ktora przeciez zaplacil .
Trimix jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-04-2013, 11:38   #7
szefo52222
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 21-03-2013
Model: mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 6
Domyślnie Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania

mieszkam kolo Gdanska, i nie wiem co mam dalej z tym robic
szefo52222 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-04-2013, 11:48   #8
toomekk6
ford::advanced
 
Avatar toomekk6
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-09-2010
Skąd: Białystok
Model: Mk4 FL PowerShift
Silnik: 2.0 TDCi 163(138)/192 PS & 344/408 Nm by TuneFORCE ;)
Rocznik: 11.2011 prawie 2012 :P
Postów: 400
Domyślnie Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania

Bodajże w Szczecinie jest V-tech.
Jeśli to wina źle wyciętego DPFa to napisz do kolegi Heko On Ci podpowie gdzie możesz jechać na sprawdzenie czy po wycięciu DPFa jest wszystko spoko.
__________________
Mam nadzieję, że pomogłem a nie zepsułem
toomekk6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-04-2013, 13:22   #9
szefo52222
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 21-03-2013
Model: mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 6
Domyślnie Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania

nie wiem nie wiem,co mechanik to inaczaej mowi..
szefo52222 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-04-2013, 18:18   #10
wesmond
ford::advanced
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 08-07-2007
Skąd: Gorzów Wlkp
Model: Focus Active
Silnik: 1,5 PB 150 PS
Rocznik: 2019
Postów: 289
Domyślnie Odp: 2.0 tdci kopci i duzo pali, niskie cisnienie dołądowania

Cytat:
Napisał szefo52222 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nie wiem nie wiem,co mechanik to inaczaej mowi..
Czego nie wiesz? Skoro po wycięciu DPFa masz problem to chyba logiczne,że to jest przyczyną. Masz net więc poszpoeraj i poszukaj kogoś w okolicy. Jeśli chcesz mieć pewność obsługi to pozostaje np. Vtech. Jeśli będziesz tak dłużej pomykał to słabo widzę panewki w silniku jeśli non stop przelewane jest paliwo..
wesmond jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:29.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.