|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-03-2013, 09:55 | #2851 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Kościerzyna
Model: S-max Titanium S
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2014
Postów: 380
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
No i udało mi się poprawić te zimne luty. Rzeczywiście były w kilku miejscach popękane. Nareszcie piecyk działa. Nie skrobałem całej płytki tylko obciąłem po bokach, i tam gdzie są śrubki. Potem podgrzałem palnikiem od spodu tą blachę, lekko podważyłem i wyszło. Wyskrobałem w miejscach gdzie są piny od wtyczki i polutowałem. Zalałem zwykłym silikonem wysokotemperaturowym. nie miałem całej płytki oskrobanej więc niewiele go było potrzeba. Całość z wyjęciem, czyszczeniem lutowaniem bez kanału trwała ok 3 godziny. Teraz już nie słychać tych zawahań w pracy wentylatora. Nie łapie też błędów.
|
19-03-2013, 22:05 | #2852 |
ford::advanced
Imię: piotr
Zarejestrowany: 19-01-2011
Skąd: Mazowieckie
Model: Vw T4,Vw Sharan 2006
Silnik: 2,5tdi 1,9tdi
Rocznik: 01
Postów: 213
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
wrzuc jakies zdjecia kolego z pracy,moze kiedys mi sie przydadza..
|
20-03-2013, 06:08 | #2853 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Kościerzyna
Model: S-max Titanium S
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2014
Postów: 380
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
zdjęć nie robiłem, bo co tam fotografować? Wszystko jest na sgaf.de. i tutaj.
|
20-03-2013, 12:56 | #2854 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 07-11-2011
Skąd: Poznań
Model: Ford Galaxy Mk2
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 2005
Postów: 4
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
|
24-03-2013, 13:01 | #2855 |
ford::average
Imię: Bogdan
Zarejestrowany: 18-11-2010
Skąd: Bytom
Model: ford galaxy ghia,automat
Silnik: 1.9 TDI 115km
Rocznik: 2001
Postów: 162
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
czy ktoś ma namiary na dobre sitka świecy do D5WZ,dotychczas kupowałem w sosnowcu(śląsk) wytrzymują sezon i znów kopci,już 2 sezony i 2 sitka to coś nie tak,orginał wytrzymuje u kolegi od nowości 7 sezon
__________________
Ford Galaxy MK2 1.9TDI 2001 115KM |
24-03-2013, 14:55 | #2856 |
ford::advanced
Imię: marek
Zarejestrowany: 05-07-2010
Skąd: rybnik
Model: FOCUS C-MAX GHIA
Silnik: 2.0 duratec He 145 kucy
Rocznik: 2004
Postów: 265
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] mają oryginalne z dwoma oringami. Kupowałem w grudniu po 50zeta.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dokładnie takie jak to [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Ostatnio edytowane przez maijkel ; 24-03-2013 o 15:19 |
24-03-2013, 18:07 | #2857 |
ford::average
Imię: Bogdan
Zarejestrowany: 18-11-2010
Skąd: Bytom
Model: ford galaxy ghia,automat
Silnik: 1.9 TDI 115km
Rocznik: 2001
Postów: 162
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
ok,dzięki jutro będę tam dzwonić,ciekawe ile to wytrzyma?
__________________
Ford Galaxy MK2 1.9TDI 2001 115KM |
24-03-2013, 18:17 | #2858 |
ford::beginner
Imię: Adam
Zarejestrowany: 13-01-2013
Skąd: Łódź
Model: alhambra
Silnik: 1,9
Rocznik: 1999
Postów: 35
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
czy zegary modułowe :
22 1000 30 44 00 - 8EU 007 696 04, - 8EU 007 627 02, będą dobre do sterowania , wyświetlenia błędów i odblokowania samemu np.D3WZ?? Obydwa mają kwadratowe wtyczki-12pin Ostatnio edytowane przez Hambra2 ; 24-03-2013 o 20:17 |
24-03-2013, 20:28 | #2859 | |
ford::advanced
Imię: marek
Zarejestrowany: 05-07-2010
Skąd: rybnik
Model: FOCUS C-MAX GHIA
Silnik: 2.0 duratec He 145 kucy
Rocznik: 2004
Postów: 265
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
Cytat:
|
|
07-04-2013, 18:34 | #2860 |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 06-12-2010
Skąd: Katowice
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDI 90km AHU/2.0 tdci 140km
Rocznik: 1997/2008
Postów: 795
|
Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy
witam ponownie wrocil do mnie problem z dogrzewaczem. Nie uruchamia sie. Po wyjeciu go spod auta, podlaczeniu wezykow wodnych razem i zabezpieczeniu wezyka z paliwa zeby mozna bylo uzytkowac samochod, okazalo sie ze ugnil plusowy kabel przy samej wtyczce z pieca. Pekla izolacja i z kabelka zostaly 3 nitki. A juz bylem pewny ze znow nowa swieczke trzeba bedzie szukac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak bedzie chwila to podlacze ebera spowrotem na swoje miejsce i okaze sie czy tylko to bylo przyczyna
|
Tagi |
diagnostyka silnika , temperatura silnika , webasto |
|
|