|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-03-2013, 08:46 | #21 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 07-09-2011
Model: galaxy
Silnik: 2.0
Rocznik: 1996
Postów: 44
|
Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc
Panowie
Uszczelka pod głowice 100zł Komplet pierścieni 100zł Uszczelki pod kolektory 50zł OLEJ + FILTR 100ZŁ W tym własny wkład w rozebranie silnika bezcenny. |
12-03-2013, 08:53 | #22 |
ford::expert
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
|
Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc
aha Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
zobaczymy w jakim masz stanie zawory, prowadnice w głowicy, panewki pewnie przytarte.. a może wał krzywy, a może korbowód podgięty. Jak masz progi na tulejach to wymiana pierścieni jest bezsensowna -brak szczelności i Jeszcze większe zużycie oleju w okresie docierania. A jak masz owal tuleji to wogóle po zawodach. Zdejmując głowice grzech nie zrobić zaworów. |
12-03-2013, 12:56 | #23 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 07-09-2011
Model: galaxy
Silnik: 2.0
Rocznik: 1996
Postów: 44
|
Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc
Kolego juz wcześniej pisałem że uszczelniacze zaworowe były wymieniane przez mechanika .Jak by w samochopdzie tak jak pisałeś było wszystko uszkodzone to silnik by nie pracował tak jak pracuje .a pracuje tak równo ze sam sie dziwię że tak pracuje a bierze tyle oleju.
Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 12-03-2013 o 13:00 Powód: Zbędne cytowanie |
12-03-2013, 13:11 | #24 |
ford::expert
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
|
Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc
uszczelniacze to nie wszystko przyjacielu, luz zawór prowadnica jaki jest ?
zawory same się nie dotrą jak też giazda niedofrezują -a może mają wżery już ? Majac zdjętą głowice wypadałoby ja zrewidować. no to się zdziwisz, z tymi wadami jakie wymeiniłem jeźdzą auta ito całekiem nieźle. Sam zmuszony byłem jeździłem autem z zgiętym korbowodem (podgiętym) i przejechał ponad 2000km. Też myślałem że to pierścienie a po rozebraniu okazało się, że to korba. ( pierścienie tez były pęknięte, oleju zjadał 1 litr na 150 km). Zimny nie miał prawie kompresji, jak się rozgrzał jechał całkiem przyzwoicie. Oczywiście remont nieopłacalny, drugi motor za 800 zł wskoczył w nadwozie i ma się wyśmeinicie. Ja teoretyzuje, napiszesz jak rozbierzesz. |
12-03-2013, 17:48 | #25 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 07-09-2011
Model: galaxy
Silnik: 2.0
Rocznik: 1996
Postów: 44
|
Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc
Mój ma kompresje czy jest zimny czy rozgrzany.mój łyka na 700km cały stan oleju a jak się orientuje to od min do max wchodzi 700ml
Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 13-03-2013 o 07:04 Powód: Zbędne cytowanie |
12-03-2013, 19:04 | #26 |
ford::advanced
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 16-06-2011
Skąd: Łochowo
Model: Galaxy
Silnik: 2,3
Rocznik: 2000
Postów: 240
|
Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc
Mój też łyka i tylko dolewam. Nie robię z tym nic bo nie chcę ładować kasy (czsy ciężkie) choć tylko mnie by kosztowały części. Jak kupiłem galaxy to już w tedy przechodziłem to samo z chęciami i kupiłem trochę gratów. po głębszym zastanowieniu nie będę się bawił w takie inwestycje bo nikt później tego nie doceni. Nauczyłem się tego po poprzednich autach.
|
12-03-2013, 19:20 | #27 |
ford::professional
Zarejestrowany: 24-04-2009
Model: Galaxy
Silnik: 2,3+LPG automat GHIA
Rocznik: 1999
Postów: 999
|
Sorry panowie ale to srednia przyjemnosc jechac za takim smierdzielem palacym olej. Nie stac was na remont silnika? To moze kupcie tanszy samochod, taki na ktorego utrzymanie wystarczy wam pieniedzy.
Co do tematu to moje Mondeo po wymianie nadpalonych zaworow zaczelo brac olej w duzych ilosciach, podejrzewalem wadliwie wymienione uszczelniacze jednak nie to okazalo sie zrodlem problemu a pierscienie. Po wymianie pierscieni zuzycie oleju bylo w normie.
__________________
http://www.motostat.pl/user_images/9533/icon4.png Ford Galaxy 1999, 2,3+LPG, automat, GHIA, kapitańskie fotele - wspaniały towarzysz podróży |
12-03-2013, 20:38 | #28 |
ford::expert
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
|
Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc
Przemek PC, masz taki przycisk obieg wewnętrzny, naciskasz włącza się klimatyzacja i możesz sobie stworzyć swój mikroklimat
Ja bardzo często korzystam. ps. kiedyś jeździło się syrenami, trabantami, maluchami .. starami, jelczami i nikt nie narzekał na zapach. |
12-03-2013, 22:25 | #29 |
ford::advanced
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 16-06-2011
Skąd: Łochowo
Model: Galaxy
Silnik: 2,3
Rocznik: 2000
Postów: 240
|
Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc
Baxtir dobrze gadasz. Co do zapachu, to spalając około1l na 1000km zapachu za samochodem w czasie jazdy nie wyczujesz. Wyczówalny byłby przy wyższych obrotach podczas postoju i najlepiej w pomieszczeniu.
|
12-03-2013, 23:30 | #30 |
ford::specialist
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
Odp: wymiana pierscieni w 2.0 dohc
Nie wiem w jakim stanie musiałby być ten silnik Forda (jeden z najbardziej udanych zresztą) żeby zostawiać za sobą chmurę dymu od spalonego oleju.
|