Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-01-2013, 12:40   #931
spanky
ford::average
 
Avatar spanky
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 19-11-2010
Skąd: Mazowieckie - Otwock
Model: VAG Group
Silnik: TDI
Rocznik: 2002
Postów: 127
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Cytat:
Napisał whitedog1 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
OK. logi prze konwertowałem do plików tak jak tego dokonał ktoś wcześniej. Faktycznie że teraz to czytelniej wygląda choć niewiele mi mówi.
Oto logi z bloków:

001 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
003 008 011 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
003 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
004 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
007 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
008 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
010 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
011 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
kat synchonizacji skoryguj
sprawdz szczelnosc dolotu i podmien N75 na inny

__________________
Regulamin §23
spanky jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2013, 15:50   #932
whitedog1
ford::beginner
 
Avatar whitedog1
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 17-06-2012
Skąd: Warszawa
Model: Ford Mondeo MKIV 2009
Silnik: 2.2 TDCI 175KM
Rocznik: 2009
Postów: 23
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Ok. Przeczytałem że w moim TDI PD reguluje się ten kąt pod pokrywą rozrządu 2 klucze i obserwacja blaszki. Poradzę sobie. Teraz ten zawór N75 i tu mam pytanie w aucie posiadam takie zaworki:
1-
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
i 2 -
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Który to N75 bo ten czarny plastykowy wymieniłem zaraz przed zimą i jedyna różnica jaką zauważyłem po jego wymianie to że turbo przyśpiesza mi auto już przy mniejszej liczbie obrotów silnika lecz właśnie częściej wchodzi w tryb awaryjny, na poprzednim ten tryb łapałem głównie na 6 i 5 biegu. Teraz po wymianie również na 4 biegu. A co to jest ten zaworek w metalowej obudowie?
Dzięki.
Czy ktoś posiada poprawny schemat podłączenia wężyków ciśnieniowych w tym aucie TDI PD, chcę je wymienić na nowe i się nie pomylić.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg 10.jpg (19.2 KB, 41 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg b486a1225d09e.jpg (28.0 KB, 36 wyświetleń)
whitedog1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-01-2013, 18:02   #933
Andrzej0305
ford::amateur
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 23-01-2013
Skąd: Szczytno
Model: Galaxy mk2
Silnik: 2.8 vr6
Rocznik: 2003
Postów: 1
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Cytat:
Napisał Stefano Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przeglada, tylko brak czasu, odpowiem ci wieczorem. ok?


j.w.
wciśnij kasowanie licznika km i przytrzymaj i włącz zapłon
Andrzej0305 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-01-2013, 22:38   #934
bartixr
ford::expert
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

chłopaki, da się w polskim vag 4,9 podejrzeć kąt wtrysku w "ustawienia pierwotne"? jak ?
bartixr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2013, 19:44   #935
andrzej_7777
ford::amateur
 
Avatar andrzej_7777
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 05-09-2011
Skąd: Wrocław-PL/ Larvik-NO
Model: Sharan AUY
Silnik: 1,9 tdi
Rocznik: 2005
Postów: 7
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Witam szanownych kolegów
Proszę zerknąć na te logi:

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
andrzej_7777 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-02-2013, 08:37   #936
qrzyh
ford::average
 
Avatar qrzyh
 
Zarejestrowany: 14-05-2008
Skąd: Gliwice/Katowice/Zgorzelec
Model: Mondeo Ghia
Silnik: 1,8 16V
Rocznik: grudzien 1995r
Postów: 66
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Nigdzie nie moge znalezc opisow poszczegolnych blokow do silnika VR6 AAA, diagnoza poprzez patrzenie na poszczegolne wskazania VAGa nie wiele mi daje. Czy moze sie ktos podzielic wiedza na temat diagnostyki silnika konretnie AAA VR6?

PW lub mail: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
qrzyh jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-03-2013, 10:49   #937
l_kisiel
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 16-02-2009
Skąd: Wałbrzych
Model: GALAXY [MK2]
Silnik: 1,9 TDI 115
Rocznik: 2001
Postów: 39
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Witam, mam problem z galaktyką. W załączniku przesyłam błąd. Wymieniłem już listwę elektryczną pompowtryskiwaczy, zamieniłem pompki 3 z 4 i dalej wywala błąd. Odpalanie na zimnym silniku na niebiesko i w dawkach paliwa pokazuje na 4 cylindrze +2,99 a na pozostałych około -1,00 po paru minutach jest na 4 cylindrze +0,21 a na pozostałych około -0,25. Czy może to być oznaka kończenia się cylindra????
Załączone Pliki
Typ Pliku: pdf VAG-COM silnik.pdf (3.9 KB, 32 wyświetleń)
l_kisiel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-03-2013, 23:28   #938
machu
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 07-11-2011
Skąd: Poznań
Model: Ford Galaxy Mk2
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 2005
Postów: 4
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Hello
wrzucam ciekawą lekturę z mojego "poprzedniego" forum Skody Octavi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
machu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-03-2013, 12:46   #939
Poswiat67
ford::beginner
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 04-12-2012
Skąd: Warszawa
Model: GALAXY
Silnik: 1.9 TDI
Rocznik: 2004
Postów: 27
Domyślnie Polski vag

Witam wszystkich.

Mam pytanko czy program polski vag działa z windowsem 7.

Z XP było ok a z 7 nie chcę się łączyć.
Poswiat67 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-03-2013, 13:19   #940
djibiza
ford::specialist
 
Avatar djibiza
 
Zarejestrowany: 08-01-2007
Skąd: Zagłębie używanych złomów / Gniezno
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2009
Postów: 870
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Działa z xp, win7 i na windows 8 też na 100% bo sam używam. Działają również wszystkie programy do elm`a. Nie wiem jeszcze jak vag 311 itp. Na xp vag 311 działa, na windows 7 trzeba xp mode a na win 8 przetestuję wieczorem.
djibiza jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
diagnostyka , elektryka , interfejs diagnostyczny , kod



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:35.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.