|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-10-2012, 12:24 | #71 | |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 23-06-2012
Skąd: Poznań
Model: Ford C-MAX
Silnik: 1,6 ECOBOOST
Rocznik: 2012
Postów: 33
|
Odp: Na czym fabryka oszczędziła w produkcji?
Cytat:
Cena jest nie najgorsza bo 100 z kawałkiem za kpl 4szt. Nic ktoś musi to sprawdzić - zamówię i zobaczymy. |
|
29-10-2012, 17:52 | #72 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-03-2010
Model: C-Max Titanium
Silnik: 1,6 EcoBoost 150 KM
Rocznik: 2012
Postów: 26
|
Odp: Na czym fabryka oszczędziła w produkcji?
Cytat:
Tak jak napisałem wcześniej, prawie pasowały, ale dla mnie dywanik kierowcy był zbyt krótki (chciałem, żeby dotykał go pedał sprzęgła podczas naciskania), pasażera trochę zbyt szeroki, tylne pasowały. Jednocześnie na plus: grube i bez zapachu; na minus: bardzo nieestetyczne - z białym nalotem. Mogę udostępnić zdjęcia, ale nie wiem jak je umieścić. |
|
02-11-2012, 16:39 | #73 |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 23-06-2012
Skąd: Poznań
Model: Ford C-MAX
Silnik: 1,6 ECOBOOST
Rocznik: 2012
Postów: 33
|
Dywaniki dotarły i leżą jak ulał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. no może dywanik pasażera z lewej strony od przodu lekko się zagina. Jedyny minus to zbyt niski rant, trzeba będzie dobrze buty ze śniegu czyścić. Jakość przyzwoita, żadnych białych nalotów. Ogólnie mogę polecić jako tańszy zamiennik.
Załączam fotki z telefonu. |
08-12-2012, 12:00 | #74 |
ford::amateur
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 14-11-2011
Skąd: Warszawa
Model: grand cmax
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Postów: 9
|
Odp: Na czym fabryka oszczędziła w produkcji?
Problem z umocowaniem gaśnicy-w salonach forda jest taki worek do gaśnicy mocowany na rzep,można go przykleić pod siedzeniem,bardzo mocno się trzyma koszt 15zł polecam.W salonie forda był na wystawie ale odesłali mnie do salonu fiata bo ford nie miał na magazynie cena była ta sama.Ja mam problem z dywanikami gumowymi,w lutym 2012r.zmieniło się mocowanie i do grudnia nie mogę ich dokupić.Grand cmax Titanium+wszystko oprócz skóry 182KM
|
09-12-2012, 15:05 | #75 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 08-10-2007
Skąd: FZA
Model: C-max Titanium
Silnik: 1,6 150 KM
Rocznik: 2012
Postów: 339
|
Odp: Na czym fabryka oszczędziła w produkcji?
Cytat:
- czy przez otwory do spięcią dywaników z wieszakiem nie przelatuje woda do ich spód? - czy do założenia na istniejące w podłodze mocowania dywanika kierowcy służą te same otwory, które służą do mocowania do wieszaka? |
|
10-12-2012, 11:04 | #76 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 04-05-2012
Skąd: Wrocław
Model: Skoda Octavia III RS
Silnik: 2.0 TSI 230KM
Rocznik: 2017
Postów: 561
|
Odp: Na czym fabryka oszczędziła w produkcji?
Z innej beczki - dla zainteresowanych. W Grand C-Max'ie po złożeniu foteli uzyskujemy całkiem obszerną powierzchnię ładunkową. Wczoraj postanowiłem przetransportować biurko. No i się porysowało !!!
UWAGA - mata bagażnika jest mocowana (przykręcana) na jakieś wkręty, a niektóre nieco wystają !!! Przy wsuwaniu i wysuwaniu biurka blatem ku dołowi zostawiły porządną sznytę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Może to i moja lekkomyślność ktoś powie. Tak czy inaczej śróbki wystają, a chyba nie powinny.
__________________
Misiek. |
15-12-2012, 17:29 | #77 | |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 23-06-2012
Skąd: Poznań
Model: Ford C-MAX
Silnik: 1,6 ECOBOOST
Rocznik: 2012
Postów: 33
|
Cytat:
Natomiast miejsca w dywaniku na wypusty w podłodze są zamknięte cieńszą gumą (nie ma dziury na przelot) Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk |
|
21-12-2012, 21:20 | #78 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 08-10-2007
Skąd: FZA
Model: C-max Titanium
Silnik: 1,6 150 KM
Rocznik: 2012
Postów: 339
|
Odp: Na czym fabryka oszczędziła w produkcji?
Nie wiem czy to w temacie, ale zastanawiam się nad różnicą wyposażenia auta zamówionego i odebranego. W listopadzie 2011 gdy zamawiałem samochód stoliki na oparciach siedzeń były w standardzie. W roku bieżącym (odbiór auta) są w opcji, a ponieważ nie były zamówiono - po co skoro były w standardzie - nie zostały zainstalowane. Wcześniej machnąłem na to ręką, ale teraz myślę, że skoro producent i sprzedawca dali ciała (handlowcy byli zdziwieni, że stoliki są w wyposażeniu dodatkowym) mógłbym domagać się jakiegoś zadośćuczynienia, bo stolików pewnie zamontować się nie da. Wprawdzie stoliki kosztują 150 zł ale chodzi o sam fakt. Mnie one nie są potrzebne, jeżdżę tylko z żoną, a ponadto uważam, że samochód to nie stołówka, ale np. przy sprzedaży może to mieć znaczenie.
Czy ktoś miał podobny problem i jak oceniacie możliwość powalczenia z Fordem w tej sprawie. |
22-12-2012, 10:03 | #79 |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 23-06-2012
Skąd: Poznań
Model: Ford C-MAX
Silnik: 1,6 ECOBOOST
Rocznik: 2012
Postów: 33
|
Mi powiedzieli o stoliczkach i domówili, taki gratis nie gratis.
Natomiast byłem przekonany ze dostanę duży wyświetlacz miedzy zegarami i brakuje systemow żaluzji i odzyskiwania energii hamowania (przynajmniej w Etis). W Etis brak nawet TCS ale to chyba jest, przynajmniej świecą się kontrolki. I jeszcze w Etisie mam standardowy aku i rozrusznik a mam start-stop. Mam wrazenie ze wersje na Pl są trochę okrojone i dlatego 25% tańsze... Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk |
22-12-2012, 15:26 | #80 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 04-05-2012
Skąd: Wrocław
Model: Skoda Octavia III RS
Silnik: 2.0 TSI 230KM
Rocznik: 2017
Postów: 561
|
Odp: Na czym fabryka oszczędziła w produkcji?
Cytat:
Co do wyświetlacza to też liczyłem na ten większy, ale tu trza chyba coś dokupić z pakietów.
__________________
Misiek. |
|
|
|
|