Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Scorpio
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 22-08-2012, 17:21   #21
albert235
ford::beginner
 
Imię: alfred
Zarejestrowany: 16-07-2012
Skąd: suwałki
Model: scorpio
Silnik: 2000
Rocznik: 1995
Postów: 18
Domyślnie Odp: nie pali na trzecim cylindrze

Będzie kulał bo mój kuleje nadal. Dziś sprawdziłem wiązkę od spodu. Już ktoś zrobił dobrą robotę za mnie ponieważ wiązka nie szła już w podłużnicy tylko na niej do komputera. Sprawdziłem również czy jakiś pin nie jest luźny wszystko gra a on dalej kuleje, kicha. Chyba to jednak komp. Dokonałem zakupu ma przyjść. Mówicie, że wystarczy wypiąć tamten i wpiąć nowy bez żadnego programowania. Nadmieniam że zakupiony jest o tych samych symbolach jak poprzedni tylko różni się kodem kreskowym, który ma zawarte wszystkie informacje, gdzie kiedy, przez kogo, jaka zmiana itd.
Ciśnienie w benzyniakach 11-13 to jest dobre co innego jak by było 4-5 atm.lub 0 to bym szybko doszedł.
Gufer wykluczam sterowanie Zenita jest nowy, ale poprzednio miałem BC Seqent 24 i tak samo się zachowywał. Przez tą usterkę przekopałem cały samochód. Ale jak dojdę to zacznę montować wodór do swego autka. Muszę się uporać z tą wadą. Jest wspaniały do jazdy.
pozdrawiam

albert235 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-08-2012, 18:42   #22
Gufer
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: nie pali na trzecim cylindrze

Ta wiązka nigdy w podłużnicy nie biegła . Tylko leży na niej . Pęka izolacja kabli . Do póki nie jest to ruszane albo auto po jakiś dziurach nie jezdzi jest spokój . Wystarczy że będzie montowane LPG i zaczynają sie cyrki . Pozatym kable tak przypadkiem z kabiny wychodzą na podłużnicę tuż pod odpływem podszybia . Zatem w ulewę cała woda po tym leci .Przy popękanej izolacji miedź szybko rozlatuje się i po zabawie .

Podmieniaj i tyle . Jeśli moduł immo jest oddzielny to nie ma problemu . Może przypadkiem upaliło wyjście do wtrysku .
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-08-2012, 21:30   #23
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: nie pali na trzecim cylindrze

Cytat:
Napisał gt500 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
to napisz mi ile ma miec silnik benzynowy?? bo wedlug mnie rowne cisnienie w przedziale 11-13 jest jak najbardziej okej i silnik bedzie kulał ladnie.
Do gt 500, więc piszę, prawidłowe i dobre ciśnienie silników benzynowych to 17-19 atm. Wtedy nic się nie dzieje, nie bierze oleju, pali na wszystkich cylindrach, nie słabnie jak sie włączy klimatyzację itp...Mam opla omegę, ma przejechane 240 tys km, i ciśnienie w cylindrach ma od 17 do 20 atm.
Tamten kolega nie napisał jakie ma ciśnienie na 3 cim cylindrze, jak 11 atm to przy złym stanie instalacji elektryczno- elektronicznej nie będzie pracował na tym cylindrze, a bajki 4 lub 5 atm i silnik pracuje to utopia. Może zapali, ale jechał nie będzie.Możesz się zgadzać ze mną, lub nie ,ale to już Twój problem.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-08-2012, 06:40   #24
albert235
ford::beginner
 
Imię: alfred
Zarejestrowany: 16-07-2012
Skąd: suwałki
Model: scorpio
Silnik: 2000
Rocznik: 1995
Postów: 18
Domyślnie Odp: nie pali na trzecim cylindrze

Gufer dziękuję. Dziś wobec powyższego sprawdzam całą od kompa do czarnej kostki przy silniku. Jak czytałem wypowiedzi większości to każdy pisał o podłużnicy więc myślałem, że ta wiązka idzie w podłużnicy. Urwanie, przerwę przewodu od silnika do czarnej kostki wykluczam, ale może być luźny (brak dobrego styku) w kostce na listwie wtryskowej. Przewody te posprawdzałem, ale do głowy mi nie przyszło, że może ona być uszkodzona. Jednak to będzie nie to ponieważ lpg wcięte jest poza kostką. ale sprawdzę i to. Nie zaszkodzi.
Tak poza nawiasem. Panowie jeżeli silnik nie pobiera oleju to znaczy jest coś bardzo poważnego-usterka. Na świecie jeszcze nikt nie dał rady wyprodukować silnika który by nie pobierał oleju. Jest tylko sprawa ile jego ubywa. Natomiast jeżeli nie ubywa olej na miarce to znaczy, że do oleju przedostaje się paliwo. A to jest super niebezpieczne dla silnika i jego żywotności. Więc prosty wniosek, jeżeli kupujemy samochód i właściciel twierdzi że nie ubywa oleju w silniku po przejechaniu n.p. 10 tys km to raczej nie kupujcie takiego auta.
Ciśnienie 17-20 atm? albo jest przyrząd niesprawny i zawyża pomiar lub niewłaściwy pomiar. Podczas pomiaru ciśnienia, przepustnica powinna być otwarta, to znaczy pedał gazu wciśnięty do oporu-podłogi. Następny pomiar od poprzedniego powinien być powtórzony po 15-20 min. Wówczas jest prawidłowy odczyt i mamy średnią pomiaru.
pozdrawiam
albert235 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-08-2012, 07:31   #25
Gufer
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: nie pali na trzecim cylindrze

Generalnie jeśli w aucie nie została wymieniona instalacja na podłużnicy i silniku polecam posiadać sprawną gaśnicę ewentualnie sportowe buty . Bo się lubi to ładnie sfajczyć w ostatnim etapie .Troszkę tego widziałem . Dla pocieszenia dodam że Scorpio jest tylko pionierskim autem z tym problemem . Wiele aut ma to samo .

Ciśnienie sprężania nie jest identyczne dla wszystkich silników benzynowych na świecie .
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-08-2012, 18:06   #26
albert235
ford::beginner
 
Imię: alfred
Zarejestrowany: 16-07-2012
Skąd: suwałki
Model: scorpio
Silnik: 2000
Rocznik: 1995
Postów: 18
Domyślnie Odp: nie pali na trzecim cylindrze

Czy może ktoś z Was się orientuje ile sond ma mercedes

Mercedes – Benz
Model: C - 180 T Kombi Classic
Numer identyfikacyjny pojazdu: WDB2020781F778416
Rok produkcji: 1998
Pojemność silnika: 1799 cm3
Moc: 90 KW
i jakie , rozchodzi mi się czy szeroko pasmowe czy wąsko? 0-1V czy 0-5V lub jeną i drugą.
albert235 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-08-2012, 17:35   #27
albert235
ford::beginner
 
Imię: alfred
Zarejestrowany: 16-07-2012
Skąd: suwałki
Model: scorpio
Silnik: 2000
Rocznik: 1995
Postów: 18
Domyślnie Odp: nie pali na trzecim cylindrze

Witam.
Wymieniłem komputer o takich samych symbolach. Odpalił bez jakichkolwiek przeszkód, bez zarzutu. Jeszcze od czasu do czasu pyrknie na gazie. Natomiast na benzynie jak dodam raptownie gazu to wolno wchodzi w obroty i dochodzi do 3 tys o jak mało dodaję gazu to wejdzie do 6 tys, jak raptownie to i 4 tys mu jest trudno uzyskać. Podejrzewam albo filtr paliwa lub pompa paliwa. Może jest coś innego? ale mi więcej do głowy nic nie przychodzi.
Ponownie podłączyłem stary komputer zaczął kichać prychać i wariować, tak jak poprzednio. Więc zmieniłem i jest prawie ok.
pozdrawiam
Więc śmiało można zmieniać sterowniki wtrysku-komputery ale o tych samych symbolach bez obaw że nie będzie działał, oczywiście jeżeli będzie sprawny.
albert235 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-09-2012, 18:44   #28
1Bodzio
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 11-09-2006
Skąd: Sobótka
Model: Ford Scorpio kombi
Silnik: 2.3 16V + LPG
Rocznik: 1997
Postów: 300
Domyślnie Odp: nie pali na trzecim cylindrze

A może masz jeszcze katalizator, którego wkładu tam już dawno nie powinno być?
__________________
Pozdrawiam. 1Bodzio.
1Bodzio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-09-2012, 19:36   #29
gt500
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 03-06-2012
Model: Ford Scorpio
Silnik: 2.0 16v
Rocznik: 1994
Postów: 90
Domyślnie Odp: nie pali na trzecim cylindrze

Cytat:
Napisał salom Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Do gt 500, więc piszę, prawidłowe i dobre ciśnienie silników benzynowych to 17-19 atm. Wtedy nic się nie dzieje, nie bierze oleju, pali na wszystkich cylindrach, nie słabnie jak sie włączy klimatyzację itp...Mam opla omegę, ma przejechane 240 tys km, i ciśnienie w cylindrach ma od 17 do 20 atm.
Tamten kolega nie napisał jakie ma ciśnienie na 3 cim cylindrze, jak 11 atm to przy złym stanie instalacji elektryczno- elektronicznej nie będzie pracował na tym cylindrze, a bajki 4 lub 5 atm i silnik pracuje to utopia. Może zapali, ale jechał nie będzie.Możesz się zgadzać ze mną, lub nie ,ale to już Twój problem.

Bajki opowiadasz z tym cisnieniem, dla 2.0 durateca benzyny przy nowym ma na poziomie 13 bar

3.0 z bmw ma podane ze prawidłowe cisnienie powinno wynosic 12 bar

19 to chyba w dieslu albo Ty podajesz w jakieś innej jednostce.

http://www.ceramizer.pl/images/stori...prezania-a.jpg

Tutaj masz , wypalona uszczelka pomiedzy 2i3 cylindrem reszta ok.

Skala jest do 15 bar a Twoj benzyniak ma 19 bar?? no to powodzenia .
gt500 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2012, 20:39   #30
albert235
ford::beginner
 
Imię: alfred
Zarejestrowany: 16-07-2012
Skąd: suwałki
Model: scorpio
Silnik: 2000
Rocznik: 1995
Postów: 18
Domyślnie Odp: nie pali na trzecim cylindrze

Już myślałem , że mam problem z głowy.Po wymianie komputera tak jakby trochę się poprawiło ale dalej strzela. Jak zimny silnik po uruchomieniu gaśnie. Nie można dodać gazu ponieważ również gaśnie.
Czy czasem przepustnica-to znaczy potencjometr czasem nie jest uszkodzony. Dziwna sprawa jak silnik się rozgrzeje gdzieś do 40-50 stop C to nie gaśnie ale ciężko wchodzi w obroty. Potrafi strzelać na benzynie i gazie.
Ma nową uszczelkę pod głowicą sprawdzone cewki i podmieniane, wymienione czujniki wału i wałka rozrządu, świece, przewody wysokiego napięcia. Nie sprawdzałem jeszcze pompki paliwa, ale to samo jest na gazie to znaczy lepiej wchodzi w obroty ale z oporem.
Zawziął się na mnie . Nie wiem gdzie jeszcze szukać czego.
pozdrawiam
albert235 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:06.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.